Wij zijn heel erg warn en netjes geholpen .

Prima uitvaartorganisatie met ervaren mensen.

Nemen veel uit handen wat prettig is op die momenten

Vlotte, goede en empatische begeleiding na een overlijden.

Na het overlijden van mijn moeder hebben de medewerkers van monuta ons heel fijn begeleid bij het regelen van de uitvaart. Ook daarna was er nog contact om te kijken of we nog hulp nodig hadden. Lieve empatische uitvaartverzorgers met veel tijd en een luisterend oor.

Anita van de voort een super uitvaartverzorger

Onze moeder was overleden en Anita stond bij ons aan de deur, we wisten niet wat we konden verwachten maar vanaf minuut 1 gaf zij ons een fijn gevoel. Heeft ons super ondersteund in alle dagen en stond altijd voor ons klaar wanneer we ook een vraag hadden, ook zelfs na de uitvaart nog. Ondanks de hele verdrietige situatie zijn wij erg tevreden

Heel persoonlijk geholpen.

Wij zijn heel persoonlijk en met veel belangstelling geholpen door Anita. We kregen goed antwoord op onze vragen en werden ook goed geadviseerd. Waar je allemaal op moest letten en aan denken. Heel warm persoon die ons bijstond bij de uitvaart van papa eerder dit jaar en daarna bij mama haar uitvaart. Dus een hele dikke pluim hiervoor.

Vanaf doorgeven van overlijden tot de crematie is Monuta verzorgster constant met ons in gesprek geweest. Ook bij wijzigingen was ze meteen bij ons aanwezig en verzorgde dat alles goed verliep. Perfecte verzorging

Uitvaartverzorger Anita Vos

De Uitvaartverzorger is zo bepalend voor alles. Achteraf kregen we ook complimenten over Anita. In januari heeft de ze uitvaart van mijn vader geregeld en in oktober van mijn moeder. Het is een topper!

Anita is een topper

Met haar 23 jaar ervaring op zak weet Anita de perfecte balans te vinden tussen enerzijds persoonlijk en empathisch contact en anderzijds praktische voortvarendheid.

Nvt

Het was een geweldige uitvaart.

Het was een sfeervolle uitvaart.

Geweldig empatisch

Wij hebben zo fijn afscheid kunnen nemen van mijn man vader en opa een luisterend oor goed advies en alles wat wij graag wilden dat was mogelijk heeft voor ons veel troost gegeven

Goede zorgen goede service

Tevreden goede begeleiding bedankt hiervoor inge latour en sanne

Prima!

Goed georganiseerd.

Mooiste afscheid die wij konden wensen

Het afscheid van mijn moeder was groots. Hij was persoonlijk en Monuta heeft het zo mooi gedaan. Dank.

TEVREDEN ALLEEN VEEL TE DUUR

HEEL TEVREDEN OVER UITVAARDLEIDSTER INGE EN ANDERE MEDEWERKERS DAARVOOR BEDANKT GROETEN MARTIEN.

Geweldige ondersteuning gehad

Zoals ik al doorgegeven heb prima ondersteuning gehad goed verzorgd een perfecte persoon gehad van Monuta die ons er echt goed bij heeft geholpen

Je wordt echt ontzorgt bij Monuta

Mijn ervaring met Monuta is echt super. Vanaf het moment van overlijden van mijn man, tot na de uitvaart heb ik alle steun en hulp gekregen die ik nodig had. Twee fantastische dames hebben het verzorgd,en ik ben ze daar zeer dankbaar voor.

Rustige begeleiding

Nuet te veel druk en ruimte eigen zaken

Dankzij de twee dames Anita en Antoinette, heeft mijn man een hele mooie uitvaart gehad. Ze hebben ons heel goed geïnformeerd, geholpen en ontzorgt. Het voelde zo goed.

Een heel prettige begeleiding

Fijn persoonlijk contact. Er wordt echt goed met je meegedacht.

Zeer prettige en persoonlijke begeleiding

Er werd geluisterd en goed meegedacht. Alles werd besproken in openheid. Drukwerk was netjes en snel klaar want er was niet veel tijd. Kan eigenlijk niet echt iets bedenken dat anders gekund had.

Kan met een goed gevoel terugkijken op een hele mooie uitvaart.

Contact met de uitvaartverzorger was uitzonderlijk prettig, tussentijds telefonisch contact gehouden en alles tot in de puntjes geregeld. Door Monuta uitstekend bijgestaan in de voorbereiding van de uitvaart van mijn vader. Er werd rekening gehouden met onze wensen en situatie en meegedacht hoe dit het beste te organiseren en hoe het besteedbare bedrag het beste aangewend kon worden.

Heel fijne en perfecte begeleiding.

De uitvaart werd begeleidt door Anita van de Voort. Zij heeft ons geweldig weten te ondersteunen en het heel kundig en netjes verzorgd. Ook de nazorg is goed. Zeer liefde- en begripvolle steun voor ons allen.

Fijne persoonlijke benadering

Je bent geen nummer maar iemand die er toe doet. Door de persoonlijke benadering voel je je gehoord en kan je jezelf zijn bij het regelen van de uitvaart. Het werk wordt je uit handen genomen. Erg fijne mensen

Met hun ervaring nemen ze de zorgen bij de nabestaande weg.

Wij als leken in de uitvaart business hadden geen weet wat er allemaal op je afkomt. Daarin was de vertegenwoordigster van Monuta een welkome ondersteuning.

Felix Timmermanslaan 2 5644RN Eindhoven

Over Monuta Uitvaart