Perfecte zorg en begeleiding

Menselijk en respectvol

Positief en menselijk

Ik neem mijn petje af voor Erwin Aarts hij heeft het geweldig gedaan,het is toch een hele klus z'n uitvaart. Hij is gelijk examen doen,geslaagd Erwin

Perfecte begeleiding op een moeilijk moment

De begeleiding, die wij mochten ontvangen van onze uitvaart begeleider dhr Jo de Meyer was heel goed. Hij dacht met ons mee en geen vraag was hem teveel. Dit heeft bijgedragen in een mooi afscheid.

Van begin tot einde zeer goed geregeld

Alle wensen werden zonder problemen geregeld. Rustig en duidelijk. Achteraf zeer goed gevoel aan overgehouden in deze omstandigheden.

Een zeer gedenkwaardig, respectvol, indrukwekkend en mooi afscheid

Ik kijk samen met familie en vrienden terug op een bijzonder mooi afscheid van liefste lief. Dit geeft een rustig en tevreden gevoel en een mooie herinnering als ik er aan terug denk. Het verzorgen en ophalen van mijn vrouw was mooi en respectvol. De voorbespreking voor de crematie was prettig. De afhandeling van de kaarten en gedachtenisprentje ging vlot. Het summum was de funaire spreekster mevrouw Snijders. Ze had een prachtig en zeer treffend scenario geschreven. Precies zoals mijn vrouw was. Ik ben Monuta vooral de heer De Meijer, Erwin en mevrouw Snijders bijzonder dankbaar voor dit prachtige afscheid.

Geweldige ondersteuning

Inmiddels de 2e uitvaart helaas, die ik moest regelen op korte termijn. Bij de 1e keer een geweldige ondersteuning mogen ervaren van Jo en bij de 2e van Jo en Erwin. Bij de recentste uitvaart had ik een hele aparte uitvaart voor mijn moeder in gedachte en dat is tot in de puntjes geregeld. Goed persoonlijk contact met beide mannen aangaande het hele uitvaartproces en ook het afsluitend gesprek was uitstekend. Ze voelen je aan en denken met je mee. Je ondervindt daadwerkelijk steun en begrip. Ondanks beide verliezen, hebben deze mannen ervoor gezorgd dat ik met een mooie herinnering van 2 dierbaren afscheid heb kunnen nemen samen met de (klein)kinderen. Dank jullie wel.

Geweldig begeleid

Er wordt volledig naar je geluisterd en je wensen begrijpen ze goed. Met heel veel respect naar de overledene, maar ook naar ons.

Uitstekende verzorging van de uitvoerder van onze moeder

Snel reageren, keurig verzorgd, geen opdringerig gedrag. Mooie teksten, gedegen voorbereiding. Opbaring boven verwachting.

Zeer toegewijde, persoonlijke zorg

Mijn broer en ik hadden in twee plaatsen met Monuta te maken, in Breda waar onze moeder is overleden, en in Alphen aan den Rijn, waar de begrafenis plaatsvond. Zowel in Breda als in Alphen troffen we zeer toegewijde mensen die ons meteen het gevoel gaven dat alles in orde zou komen. De rust die dat geeft, is onbetaalbaar. De reactie op een vraag was altijd snel en goed. Daardoor hebben wij alle aandacht aan onze familie kunnen geven en aan de inhoud van de afscheidsdienst. Een speciaal woord van dank voor de jonge dragers. Troostend dat jonge mensen ook deze kant van het leven willen zien. Een dikke tien voor allen!

Rustig vriendelijk benaderbaar respectvol

De sfeer omtrend overlijden word rustiger door de benadering en deskundigheid van monuta, heb alles daardoor ondanks het verdriet ontspannen kunnen meemaken

Ondanks de verdrietige omstandigheden wel een hele fijne ervaring omtrent de uitvaart

Een integere benadering en betrokkenheid bij het regelen van de uitvaart en de verzorging van de overleden dierbare. Het was op deze wijze een mooi afscheid. Ook na de uitvaart is het contact met Monuta als integer en betrokken te omschrijven. En kan je met vragen nog terecht bij de uitvaartverzorger.

Vol tevreden uitvaart gehad.

Alle medewerking gehad met de uitvaart / crematie ook tijdens de covid.

professioneel en vriendelijk

Voor ons allemaal was het fijn dat ieder zo met je meedacht. Ook was de presentatie bij de uitvaart professioneel. Goede communicatie naar ons toe.

Mijn ervaring is zeer goed

De begeleiding gedurende de week na het overlijden van mijn vrouw is zeer goed. De zorg die uit handen genomen wordt verdiend een dikke pluim alsmede de nazorg.

Het was een hele waardige en fijne samenwerking.

Mijn dochters en ik vonden het een prettige ervaring. Ook de uitvaartverzorgster was heel fijn om mee samen te werken. Compliment. Aan alles werd gedacht en er werd meegedacht. Er werd ook gelijk gehandeld of gebeld als iets niet mogelijk bleek. Ook hoe de uitvaart is verlopen, tot in de puntjes goed geregeld. Wij kijken er met een heel fijn gevoel op terug.

Alom voortreffelijk!

Ja, Wieke heette ze. Wat een mooi mens: Vriendelijk, empatisch, straalde rust uit... Ook de omgeving waarin en de wijze waarop de overhandiging van de urn plaatsvond was buitengewoon prettig. Ik had er geen verwachting bij maar was aangenaam verrast hoe jullie ook hiervan iets moois maken Hartelijk dank!

Geen negatieve beoordeling

Tuinzigtlaan 9 4813XH Breda