Ontzorgd van A tot Z, precies zoals we gehoopt hadden!

Na enkele andere uitvaartondernemers gebeld te hebben waar het contact moeizaam was of we niet eens teruggebeld werden zocht ik contact met Monuta. Vanaf dat moment is alles vanzelf gegaan! Respectvol, warm en persoonlijk! Het heeft ons een hele mooie herinnering aan het afscheid van mijn vader gegeven. Namens ons gezin, bedankt daarvoor.

Steun, rust, behulpzaam, meedenken, vriendelijk.

Wij zijn voor de 2e keer uitstekend begeleid door Sander Groeneveld. Hij onderbrak er zelfs zijn vakantie voor. Weer van het begin tot het eind een goed contact en samen een waardig en liefdevol afscheid georganiseerd. Wij zullen dit nooit vergeten en zijn Sander en Monuta uiterst dankbaar voor wat zij beide keren voor ons hebben gedaan en betekend. Kan niet beter!

Erg meelevend en betrokken.

Alles in overleg mogelijk. Mijn man wilde naar?De Kapel in Bilthoven waar ook mijn moeders uitvaart was. Ik hoop dat Monuta deze locatie op gaat nemen omdat iedereen ervan onder de indruk is.

Alles prima Geregeld

Met veel liefde en zorg behandeld

Goede zorg

Goede begeleiding

Buitengewoon prettig eerste gesprek

Na aankomst van onze overleden zoon uit Duitsland op zaterdagmiddag zijn wij buitengewoon prettig ontvangen voor het eerste gesprek over hoe nu verder en vervolgens de prettige begeleiding tot na de crematie.

Rust

Gelijk vanaf het eerste contact, komt er in een hectische tijd een bepaalde rust van de begeleider uit. Op een duidelijke en rustige manier wordt de hele gang van zaken omtrent de uitvaart uitgelegd. Alles wordt in het werk gesteld om eventuele speciale wensen te vervullen omtrent de uitvaart. We hebben de hele rouwperiode dan ook goed en in alle rust afgesloten zonder verdere nazorgen.

Vriendelijke en behulpzame mensen...Top

Veel werk uit je handen halen.

prima geregeld

Ringweg Dorrestein 9 3817ES Amersfoort