Deskundig en snel voor een prima carport.

In 2 dagen tijd staat onze carport. Heel deskundig en snel ter plaatste opgebouwd en netjes vakkundig afgewerkt.

Super!

Kees en Frank hebben in iets meer dan één dag een schitterende carport opgeleverd. Kees communiceert snel, vriendelijk en duidelijk. Je merkt dat in dit bedrijf verstand van zaken en professionaliteit zit. Ik kan Carports op Maat zeker aanbevelen!

Snelle en kwaliteitsvolle levering

Voor de bestelling was de uitleg ter plaatse in de loods van Carports-op-maat over houtkwaliteiten en hoe een carport is ontworpen en wordt opgebouwd gedetailleerd en verhelderend. Na bestelling kon binnen de 2 weken geleverd worden. Constructie is netjes en beantwoord aan de verwachtingen.

In ons geval: Prachtig tuinhuis op maat

Complimenten voor Kees en Frank wat zij op maat hebben kunnen maken van een eigenlijk onmogelijke situatie gezien de vele hoeken van onze achtertuin waar het tuinhuis nu staat. Wij zijn zeer tevreden over dit stukje maatwerk!!

Mooie , strakke veranda , snelle service!

Goede communicatie, snel antwoord, kennis van producten, open voor suggesties van de klant.

prima klantvriendelijk bedrijf

De Carport is naar tevredenheid geplaatst, de mensen van het bouw/team denken mee met onze wensen. Zijn er blij mee.

Op maat

Zoals ze aangrven is het echt op maat. Geen prefab geen standaard. Terplekke kun je nog vanalles aangeven en leveren het netjes op.

Superblij

Wij zijn heel blij met onze nieuwe schuur met overkapping. Vanaf het moment van offerte opvragen tot realisatie van het object werd er mee gedacht om onze wensen zo goed mogelijk te realiseren. Kees en Frank hebben vakwerk geleverd en denken mee in oplossingen. Wij kunnen het iedereen aanraden.

Super fijne mannen om mee te werken!

Grote lastige klus die echt vroeg om maatwerk. En dat hebben ze geleverd! Verschillende andere bedrijven wilden er niet aan beginnen, maar Kees en Frank hebben echt vakwerk geleverd. Super blij mee!

Alles volgens afspraak.

Ondanks diverse wijzigingen onzer zijde was geen enkele vraag teveel in het voortraject. Snel, duidelijk en vriendelijk met oog voor de klant. Erg tevreden!!

Wederom prachtig

Wij hebben zowel onze schuur laten renoveren als een nieuwe carport laten plaatsen door Carports op Maat. Beide bouwwerken zijn erg mooi geworden. Servicegericht bedrijf. Zeker aan te raden.

Carports op maat, de ideale partner voor carport, overkapping of meer

Ze bestaan dus nog, vakmensen ten top. Na prijsaanvraag en een persoonlijk gesprek in Bergeijk was het voor mij duidelijk: Carports op maat heeft weer een nieuwe opdracht.. Kees en Frank hebben in 2 dagen tijd iets super moois neergezet. De verdere afbouw ga ik als "handige Harrie" zelf uitvoeren, maar alle credits gaan uiteraard naar Carports op maat. Ten zeerste aanbevolen.

Mooie carports, snel en volgens afspraak.

De carports zijn op maat en snel geplaatst. Daarnaast wordt er nog lekker mee gedacht met wat wij er verder nog mee willen doen en voorstellen gedaan. Fijne mensen en een goed gevoel. Aanrader!!

Leuk bedrijf met uitstekende kwaliteit in product en afwerking!

In goed overleg en duidelijke communicatie wordt met vakmanschap een super mooie overkapping naar wens en op maat gemaakt. Chapeau!!

Goede service en komt afspraken na

Carports op maat zou je het beste kunnen omschrijven als een snel reagerend, meedenkend bedrijf met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kees en Co bedankt voor onze mooie veranda/overkapping ga zo door en nog veel carports en veranda's op maat de komende jaren!!!!

Kees denkt met je mee

Voor het bouwen van de carport dachr Kees goed mee, en was flexibel in de uitvoering. Alles voor een redelijke prijs.

Geweldige en vriendelijke service. Prachtig resultaat!

Carports op Maat is een klein bedrijfje. Wordt gerund door een echtpaar. Wij hebben door Carports op Maat onze oude schuur laten verwijderen en opnieuw laten opbouwen en een kleine overkapping laten plaatsen. Geheel op maat. Daar wij het bouwwerk geheel konden ontwerpen, waren er veel vragen vanuit ons. Petrie en Kees hebben ons echter te allen tijde uitvoerig en geduldig geholpen. Elke vraag is beantwoord en elke aanpassing is in overweging genomen. Kortom geweldige service en een prachtig resultaat. Wij zijn er erg blij mee. Carports op maat is een absolute aanrader!

Netjes, op tijd en vakwerk

Vanaf eerste contact en bij opmaak offerte tot en met de uitvoering, alles op tijd en piekfijn in orde.

Top maatwerk

Mijn parkeerplaats is niet haaks en heeft een grote overspanning. Een standaard carport was voor mij geen oplossing. Ter plekke hebben zij alles opgemeten en zijn begonnen met het opbouwen van de carport. Na ruim een dag was de carport klaar met alle tevredenheid.

Top carport!

Echte vakmensen die flexibel zijn in het oplossen van alles wat er bij de installatie naar boven komt. De carport is binnen 1 dag gezet terwijl deze meer dan 40 m2 beslaat en er geen rechte hoek te vinden is waardoor elke plak / balk ter plekke op maat gemaakt moest worden.

Top!!!

Wij zijn super tevreden! Het contact verliep soepel en snel. Alles zoals afgesproken is ook zo uitgevoerd. Deze mannen weten precies wat ze doen. Wat wij in onze gedachten hadden staat nu in onze tuin, we zijn super blij! Ik zou iedereen Carports Op Maat aanbevelen.

Zeer prettig contact met deze twee vakmannen. Maken het precies zoals je het hebben wilt. Kees en Frank weten echt waar ze mee bezig zijn. Dit is de onze tweede overkapping en we zijn er weer heel blij mee.

Keurige, carport opgeleverd, naar wens.

- vakmanschap - netjes werken - meedenkende - mooie materialen - kwaliteit Komt afspraken na. Goede bereikbaarheid.

Doen wat ze beloven, geweldige kwaliteit voor een mooie prijs!

Zeer vakkundig geplaatst omdat de vele schuine kanten een serieuze uitdaging waren. Het ziet er prachtig uit, en het is een verademing te werken met vaklui die gewon doen wat ze beloven voor een hele mooie prijs. Een dik Compliment!

Mooi vakmanschap. Heel blij met onze overkapping!

Afgelopen Juli een overkapping laten maken door “carports op maat” binnen 1 dag klaar en heel erg blij mee.

Over carports-op-maat.nl

Wilt u een carport of overkapping bouwen? Iedere carport of overkapping is uniek. Carports op maat heeft een uitgebreid assortiment in houten carports, overkappingen en veranda’s. Onze producten sluiten perfect aan op de eisen en wensen van onze klanten. Doordat alles maatwerk is, past het altijd. Met ruim 25 jaar aan ervaring in de houtsector is geen enkele klus ons te veel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.