Een aanrader voor slaaphulp

Zeer goede ervaring met dit coach traject. Erg prettig en vakkundig geholpen. Laagdrempelig contact tijdens de gehele periode. Onze baby van 8 maanden slaapt inmiddels al veel beter en heeft geleerd zelf in te kunnen slapen. Ook wij als ouders hebben veel geleerd. Een aanrader!

Eerder moeten doen

Wij hebben 9 maanden lang een dochter gehad die slecht in slaap viel en slecht doorsliep. Met name tegen het naar bed brengen gingen we steeds meer op zien omdat dit elke avond een strijd was. Eerst proberen te laten slapen door gewoon weg te lopen, als dat niet lukte op de arm in slaap laten vallen en dan zo voorzichtig mogelijk terugleggen zodat ze hopelijk bleef slapen. Vaak waren we hier 1 tot 2 uur mee kwijt. Met de coaching van Aïsha hadden we op de eerste avond al meteen succes. We hebben die avond samen een film kunnen kijken, iets dat in al die maanden nog nooit gelukt was. Ik was vooraf erg sceptisch, vooral na alle recensies die alleen maar in superlatieven konden spreken, maar we kunnen niet anders dan ons daar volop bij aansluiten! Zoals vele anderen ook al zeiden: hadden we dit maar eerder geweten.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Zwaar, leerzaam en ook erg mooi om de veranderingen te zien

Toen wij startten met slaapcoaching bij Aisha hadden wij geen idee. Wij wilden gewoon dat onze dochter zelf in slaap zou kunnen vallen en dan ook nog eens in haar eigen bedje op haar eigen kamer. Dat gaat nooit lukken dachten wij. Aisha stelt heel veel vragen en kan vooral ook heel goed luisteren. Hierdoor kwamen we er samen achter waarom onze dochter van 9 maanden niet zelf in slaap kon vallen. Werk aan de winkel, met name voor mij "de mama". Heel veel bloed zweet en vooral tranen, maar oh wat ben ik toch blij. Nooit gedacht, maar we hebben ons resultaat behaald en meer! Door samen met Aisha de situatie steeds te analyseren zijn wij zelfbewuster geworden en dit heeft een positief effect op ons kleine meisje. Wij zijn Aisha zo dankbaar, zonder haar kennis van zaken, de goede gesprekken en de aanmoedigingen hadden wij dit nooit kunnen bereiken. Het was een hele zware reis, maar wij hadden het niet willen missen! Trotse mama Manouschka

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Precies het juiste advies voor een heerlijk uitgeslapen baby!

Onze dochter van 10 maanden sliep erg slecht en was daardoor overdag erg hangerig en huilerig. We liepen meerdere keren per dag een ronde met de wandelwagen om haar tenminste iets van slaap te geven. We waren zelf doodop. Ten einde raad Aisha ingeschakeld, de beste keuze die we konden maken! Aisha hielp ons met een duidelijk slaapplan waarmee we onze dochter rust konden geven. Maar het allerbeste was dat Aisha ons hielp om duidelijk te krijgen wat de pijnpunten voor onszelf waren, die maakten dat we zelf het echt goede slapen van onze dochter in de weg zaten. Aisha deed dat op een respectvolle, no-nonsense, altijd geduldige manier, vol humor. Ze is goed bereikbaar, straalt rust en vertrouwen uit, je kunt echt jezelf zijn bij haar. En super fijn dat het via whatsapp kon, fysieke afspraken waren niet nodig. Naast dat we mega blij zijn met het resultaat (onze dochter slaapt heerlijk in haar eigen bedje en is overdag vrolijk en leergierig) zijn we erg blij met de handvatten die we hebben gekregen voor nu en voor de toekomst.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Onze dochter slaapt weer!

Na een aantal grote gebeurtenissen in een kort tijdsbestek wilde onze dochter van 4,5 jaar niet meer slapen. Iedere avond bestond uit scene na scene. Het duurde vaak uren voordat ze in slaap viel, terwijl ze dag erna weer vroeg op school moest zijn. Wij als ouders werden er ook moedeloos van. Aisha heeft ons op een ontspannen en rustige manier laten inzien wat het gedrag van onze dochter veroorzaakt en welk effect ons gedrag heeft op haar en haar slaap gedrag. Vervolgens heeft ze ons beiden handvatten gegeven om ons gedrag te veranderen. Dit had zeer snel resultaat! Onze dochter heeft weer het vertrouwen om zelf te kunnen gaan slapen en heeft ons daar niet meer voor nodig. Vanaf ongeveer de tweede avond van het traject hebben wij weer een avond. Als ze ‘s nachts uit haar bed komt, gaat ze ook zonder problemen weer terug naar haar eigen kamer. Aisha bedankt!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Behulpzame dame met fijne tips

Ze heeft ons niet alleen met onze slechtslapende dochter van 10 mnd geholpen, maar ook met het gedrag van onze zoon van 3 jaar. Het was soms even doorbijten, maar tegelijk ook een leuke periode. Ik zal Aisha gaan missen :)

Zeer dankbaar

Ons kleine meisje sliep haar dutjes overdag alleen maar bij ons in de armen of in de draagzak. Ook s' avonds werd het slaapje met de loop der tijd 1 grote ramp. We stonden echt met ons handen in het haar en waren op van vermoeidheid. Daar moest verandering in komen. Aisha legde tijdens het kennismakings gesprek uit dat er binnen 3 dagen al effect te zien zou zijn met de slaap training. Nou dat zagen we bij ons meisje nooit gebeuren... Maar JAWEL!! na 3 dagen sliep ons meisje zelfstandig en na die 3 dagen sliep ze zelfs binnen een kwartier zonder te huilen of te krijzen. De eerste dagen van de training waren wel pittig!! Niet alleen voor ons kleine meisje, maar ook voor ons als ouders. Aisha, onze BFF voor een week (zo voelde het ook echt) heeft ons daar zo goed bij geholpen. We hebben de coaching als zeer prettig ervaren. Ze heeft echt een luisterend oor met zo'n fijne stem. Ze heeft ons veel tips en adviezen gegeven en ons laten inzien waardoor ons kleine meisje moeilijk deed met slapen. En nu is het ons allemaal duidelijk!! Wat zijn we trots op ons kleine meisje dat ze nu zelfstandig kan slapen. En wat is het fijn om weer wat rust in huis te hebben. Aisha is zeker een aanrader als coach. Heb vertrouwen in Aisha, in jezelf en je kindje. Dan gaat het zeker lukken!!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Sticky magico! (Bumba-kenners weten wat we bedoelen)

Zo voelde het althans, toen ons zoontje de eerste avond binnen een half uur sliep (in plaats van na 2 uur wiegen, zingen, aanleggen, weer wiegen, opnieuw voorlezen om rustig te worden, etc.). Maar het fijne aan de coaching en methode van Aisha is dat er geen magie, wonderen of gouden bergen beloofd worden. Eens een slechte slaper, altijd een slechte slaper, zegt ze dan ook. Ook is dit geen slaapcoaching voor je kindje. Maar voor jezelf. Je leert de strijd met jezelf aan te gaan, zodra je kindje huilt. Wij zijn als ouders bijvoorbeeld geneigd om naar verklaringen en oplossingen te zoeken voor ons zoontje, wanneer hij overstuur raakt of boos wordt. Maar Aisha leerde ons dat hij boos mag zijn én dat hij het zelf kan oplossen. Zolang we hem maar het vertrouwen geven dat hij het zelf kan en er zelf overtuigd van zijn dat we het goed doen. Is dit in het begin niet heel pittig? Zeker! Maar Aisha is er dan om je er doorheen te helpen en te coachen. Door je er bewust van te maken waar je gevoelens vandaan komen. Of door je af te leiden met goede grappen;-). Je zult merken: zodra je zelf rustig wordt, wordt je kindje dat ook. Wat het ons opgeleverd heeft? Hele sterke levenslessen die we overal in de opvoeding kunnen toepassen. En we hebben na 14 maanden onze avonden weer terug:-). Ons zoontje gaat nu zonder te mopperen of boos of gefrustreerd te raken slapen. Wordt hij wel wakker of wil het een keer niet lukken? Dan weten we wat we moeten doen. De methode volgen, dicht bij onszelf blijven en ons zoontje het vertrouwen geven dat hij het zelf kan. Geloof ons: dat werkt echt!:-)

Eindelijk rust!

Onze kleine diva wilde enkel met mama slapen en gewiegd worden. Na 6 maanden met gebroken nachten geleefd te hebben, besloten wij hulp in te schakelen. Wij kwamen terecht bij Aisha, en wat was dit life changing! We hadden nooit durven dromen dat onze kleine meid helemaal alleen in bed kan slapen, laat staan de nachten kan doorslapen. Zij kan dit nu! En dat allemaal met de coaching van Aisha.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Ik heb Aisha benaderd omdat mijn dochter van 4 maanden ineens niet meer zelf in slaap kon komen waardoor middagdutjes een ramp waren geworden. 'S nachts sliep ze ineens ook niet meer door en wilde ze ineens mintens 3x pn aan de borst. Na 1e telefonisch contact een paar tips gekregen die al meteen een verschil maakten in de middagdutjes. 5min jengelen en valt vanzelf in slaap. Stond perplex. We gaan door en nu 2 dagen later merken al dat ze maar 1x in de nacht is geweest. Ik weet niet wat voor voodoo ze doet maar het werkt als een tierelier! We zijn er nog niet maar ik heb goede hoop!

Super tevreden!

Wat heeft Bewust Kindercoaching ons goed en fijn geholpen! Maëlle’s avond ritueel was een ramp. Na 1 dag (!!) bewust bezig zijn met het slapen, sliep ze gewoon door!!Wij zijn zo blij dat we de stap naar Coaching hebben gemaakt.Thanks!!!

Life changing.

3 maanden lang sliep onze dochter alleen bij ons. Toen ze 4 maand was begonnen met zelf leren slapen. De samenwerking met Aisha was top. Fijne communicatie zonder na te denken hoe je iets zegt het voelde als een hele lage drempel kon altijd appe. Na 1 dag al stappen gemaakt en elke dag werd het beter. Nu een week verder en een wereld van verschil. Ze slaapt zelf en pakt haar slaap door. We hebben een avond voor onszelf en kunnen smiddags lekker in de zon zitten. Echt heel dankbaar.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Super begeleiding met snel resultaat!

Wij zijn super blij dat Aisha op ons pad is gekomen. Onze dochter van 1,5 jaar oud had moeite met in slaap vallen en door slapen. We hadden al veel geprobeerd maar raakte zelf enorm uitgeput door de gebroken nachten. Door het plan van Aisha in te voeren en ons er strikt aan te houden was binnen 3 dagen de cirkel doorbroken. Super fijn! We hebben het plan ook gedeeld met de opvang en ook hier ging het slapen meteen goed. Tijdens het naar bed brengen hadden we via Whatsapp contact met Aisha. Ze hielp ons door de moeilijke momenten wat enorm fijn was! Wij kregen weer meer vertrouwen in onszelf als ouders. Voor alle ouders van kinderen met slaapproblemen is dit een gouden tip!

• Waarmee bent u geholpen bij BEWUST Kindercoaching? Slaapcoaching

Blij met de nieuwe inzichten, met een geweldig resultaat!

Wij waren de 'wanhoop' nabij. Sef was vanaf de geboorte al geen goeie slaper. Na ruim een jaar alles geprobeerd te hebben geloofde we niet dat er nog iets zou helpen. De hele dag draaide om het slapen, hij begon al met huilen bij het zien van zijn bed. Het werd van kwaad tot erger en uiteindelijk kon Sef zelfs niet meer zonder ons slapen. We hadden het geaccepteerd omdat iedereen ons voorhield dat Sef gewoon een slechte slaper was en het vanzelf beter zou worden, we hadden immers ook (bijna) alles al geprobeerd. Maar toch bleef het knagen, dit kon toch niet het leven zijn? We sliepen zo slecht dat we overdag niet optimaal konden functioneren, laat staan genieten van het grootste geschenk dat we op de wereld hebben gezet. We hoorden via via over Aisha en konden niet geloven dat het zou helpen. Zou het echt anders zijn als wat we al geprobeert hebben? Na het lezen van meer recensies vond ik veel herkenning en zijn we het avontuur toch aangegaan. Wat ben ik blij dat we dat hebben gedaan! Waarom hebben we dat niet eerder gedaan? Waarom is er nog zo weinig over bekend? Had iemand me dit eerder kunnen vertellen!? Wij hebben een slapend kind! Echt waar! Als een roosje, de hele nacht, in zijn eigen bed, zonder ons! Slapen is een van de eerste levensbehoefte. Gun jezelf en je kind die slaap.

• Waarmee bent u geholpen bij BEWUST Kindercoaching? Slaapcoaching

Moos slaapt nu beter en regelmatiger

Door het contact met Aisha ging een wereld voor ons open. Moos slaapt echt beter en al in dag twee wierp het vruchten af. Waar we eerst een gevecht moesten leveren om hem in slaap te krijgen, slaapt hij nu vaak snel en zelfstandig :).. Wij zijn dik tevreden!

Ontzettend waardevol en helpend

Wij hebben de coaching van Aisha als zeer prettig ervaren. De coaching was vooral gericht op wat wij als ouders nodig hebben om ons dochtertje een juiste slaapgewoonte aan te leren. Daarbij voelden wij ons erg gehoord in onze strubbelingen. Aisha non stop bereikbaar en heel laagdrempelig in contact. Ze gaf ons echt het vertrouwen om ingeslopen patronen te doorbreken en kon de kleinste vooruitgang prijzen. We zijn Aisha heel erg dankbaar dat zij de grenzen van onze dochter als uitgangspunt heeft genomen en die ook altijd heeft bewaakt. Daardoor voelde het niet als een strijd. We hebben onze handen weer vrij en onze dochter slaapt heerlijk in haar eigen bedje. Dankjewel Aisha!

Over BEWUST Kindercoaching en Slaapcoaching

Praktijk voor kindercoaching, oudercoaching en slaapcoaching voor baby's en peuters. Slaapt je baby of peuter niet door en ben je op zoek naar een slaapcoach? Lees op deze pagina de ervaringen van ouders over slaapcoaching van BEWUST Kindercoaching.