Uitstekend!

Wat een top coach, niet alleen zorgt ze voor een beter slaapritme maar ook voor zelfverzekerdheid van de ouders. Super goede communicatie en ook nog eens gezellig wanneer je elkaar (vaak) aan de telefoon hebt. Echt een aanrader! Na 1 week zagen we al zo’n vooruitgang van onze pittige tante. Zelf in slaap leren vallen en een structuur aanbrengen heeft wonderen gedaan! Lieve aisha, dank voor alles!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Veel geleerd in korte tijd

Onze dochter van toen 9 maanden had door omstandigheden een verkeerde slaapasociatie waardoor ze vanaf 7 maanden alleen nog maar in onze armen wilde slapen. In bed slapen leek onmogelijk en mijlen ver weg. Zwaar voor onszelf waardoor we hulp hebben gezocht. Aisha is de rust zelve wat erg prettig is in de communicatie en legt veel uit over hoe slaap en baby's in het algemeen in elkaar zitten. Het verschil na een paar dagen training was geweldig! Begin van de week boos, huilen, gillen als we haar in bed legden. Na een week legde ze zich er bij neer en ging al snel slapen. Toen nog korte slaapje maar in de 2 weken daarna ontwikkelde zich dat verder en het gaat nu hartstikke goed. Dik tevreden over de hulp, was elke euro waard! Soms heb je even een helpende hand nodig.

Meer dan een slaapcoach

Wij hebben Aisha ervaren als een hele fijne slaapcoach die het gevoel geeft altijd aan je zijde te staan. En dat is precies wat we nodig hadden bij het aangaan van dit traject, want slapen was geen favoriete bezigheid van onze 7 maanden oude baby en hoe graag we ook wilden, we wisten niet meer hoe we hem konden helpen om rustig en zelfstandig in slaap te vallen. Zonder heel confronterend te worden en altijd met een gezonde dosis humor heeft Aisha ons een spiegel voorgehouden en ons laten zien wat de invloed ons eigen gedrag was op de slaapjes van onze baby. Wat hij echt nodig had was de rust en het vertrouwen dat hij het zelf kon. Dit klinkt zo voor-de-hand-liggend en logisch maar dat is het niet...en dan heb je iemand nodig die van een afstandje de hele situatie kan overzien. Een slaapcoach...Aisha! Het was een pittig traject maar het resultaat mag er zijn...een baby die in alle rust en uit zichzelf in slaap valt, bijna iedere keer weer.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Fijn gesprek met goede tips

Aisha luisterde goed naar mijn verhaal en vroeg op een prettige manier door ook als het ‘knelt’. Wij kregen naast praktische tips ook inzicht waar het gedrag van onze peuter vandaan komt. Na een gesprek zijn de problemen verholpen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Door de coaching kregen we na lang zelf tobben weer rust!

Radeloos waren we op een gegeven moment.. Ons zoontje (toen 11 maanden) werd boos bij het naar bed brengen en huilde eindeloos tot hij uiteindelijk huilend in slaap viel. Als ouders stonden wij machteloos en hebben vanalles geprobeerd. We zochten altijd een oorzaak achter het huilen. Honger, dorst, bang, pijn? Wat kan het toch zijn waardoor hij zo doet? Vooral savonds was het drama. We werden gek van alle goedbedoelde adviezen van iedereen om ons heen. Je voelt je falen als ouder. Uiteindelijk kwamen we bij Aisha terrecht via internet. We konden vrijwel meteen starten. Al bellende heeft zij er ons doorheen geholpen! Wat zijn we blij dat hij het zo goed oppakte en na 2 dagen al verbetering zagen en merkte! Ik raad iedereen aan die problemen kent met het slaappatroon van zijn kind hulp te vragen aan Aisha. Aisha je bent een topper! Als we nu onrust merken bij ons zoontje Sil pakken we het weer op zoals Aisha ons geleerd/verteld heeft en gaat het weer super! Het is het zo waard niet alleen voor jezelf maar ook voor je kindje geen problemen te hebben met slapen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Rustig, down to earth,kundige meegaande slaapcoach, zeker een aanrader!

Mijn 14 maanden oude dreumes had een associatie gekregen door alleen aan de borst in slaap te vallen en had nog niet geleerd om haar eigen bedje/kamertje te slapen. Hierdoor hadden we onrustige, onderbroken nachten hadden omdat onze dochter nog paar keer per nacht wakker werd en borstvoeding wilde en tussen ons in sliep. Toen ik radeloos was om dit te doorbreken heb ik Aisha gecontact. Door haar luisterend oor, en wijze raake analyse met juiste adviezen, kreeg ik het vertrouwen dit te doorbreken en tot grote opluchting binnen 3 dagen sliep ze door op haar eigen kamertje en in eigen bedje middels een liefdevolle wijze zonder strijd. Wat een verademing voor onze hele gezin en wat een energie en tijd heb ik terug nu onze dreumes zo goed (door)slaapt. Hadden we dit maar eerder gedaan. Zonder het vertrouwen en ondersteuning van Aisha was dit niet zo soepel gelukt en ben ik haar erg dankbaar voor, zeker aan aanrader! Dank Aisha

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Met haar praktische en nuttige tips en met handige inzichten heeft Aisha ons erg geholpen. Fijn contact gehad.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Kindercoaching

We hebben samen met onze zoon een transformatie ondergaan

Onze zoon kon niet zelfstandig inslapen, sliep dan kort en heel licht. Het naar bed brengen kostte vaak net zoveel tijd als het daadwerkelijke slaapje en brak ons op den duur op. We zagen het patroon maar het lukte ons niet het te doorbreken. Met Aisha gingen we de uitdaging aan. We vonden het spannend want laten huilen wilden we niet. Onze zoon moest zich veilig en geborgen blijven voelen, maar ook zelfstandig worden. Aisha coachte ons. We hebben uitvoerige gesprekken gehad en het meeluisteren tijdens het naar bed brengen hielp enorm. Al heel snel pakte onze zoon de draad op. Dat verraste ons allemaal. Toen de dip kwam hielp Aisha ons er weer uit. Wat fijn is is dat we ons gehoord voelden. Aisha is goed bereikbaar en kan zich goed inleven, geeft praktische tips en moedigt aan. Als het even moeilijk is montert ze je weer op. Voor ons heel fijn dat lijntje te hebben. Ook nadat we op de rit waren maar toch soms ervan af dreigden te vallen. Nu slaapt onze zoon bijna altijd vanzelf in en pakt hij goed door. Hij is er een stuk vrolijker van geworden en met meer zelfvertrouwen. En ook ons zelfvertrouwen en rust is enorm toegenomen. We kunnen als gezin weer meer ontspannen en genieten van elkaar ipv extreem bezig zijn met (gebrek aan) slaap waar ook onze oudere dochter last van had.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Kijkt naar de bigger picture - gepersonaliseerde en praktische aanpak!

De meest lieve baby overdag, blij, ondernemend, spelend en eenvoudig in bed.. Slaapt goed, een droomritme... Totdat ze 's nachts wakker wordt en niet meer ging slapen.. Eerst dachten we overprikkeld, te koud, te warm, honger, andere voeding, vaccinaties.. Maar na drie maanden toch echt; dit kan niet verder als we nog normaal willen presteren overdag (voor de andere peuter, op werk, ..). De baby elke nacht 1 of 2 uur wakker; feestend, huilend, kletsend, mopperend. Wanhopig werden we... Dus via Google met Aisha in contact gekomen. Eerlijk gezegd moest ik een drempel over; we hebben het dus niet zelfstandig gered, en eh, overdag sliep ze toch goed, legde ik haar wakker weg? En eh, ze is toch vrolijk?.. Aisha had een prettig intake gesprek aan de telefoon en kwam gelijk met praktische suggesties. We gingen naar de bigger picture kijken; patronen in het gezin, en gebruikte de peuter hiervoor ook. Op maandag begonnen we, en serieus, op maandagavond sliep ze door (8 maanden > 19:15-06:30u). Toevalstreffer hoor. Die dag wederom, en die dag erna ook.. Geen toevalstreffer dus..? Inmiddels hebben we drie weken met Aisha erop zitten en is het traject klaar. Van de 21 nachten heeft ze denk ik 14 wel doorgeslapen. Een top resultaat! De strijd is er niet meer 's nachts en overdag zijn we als gezin ook beter in balans en is het minder hard werken. Aisha heeft via mij/vader/zus de baby getraind om zelfvoorzienend te worden; zelf wakker worden en zelf weer inslapen. Aisha heeft bijvoorbeeld geleerd dat we niet hoeven te troosten, maar juist moeten coachen... Dat en nog een tal van andere tips en trics zijn we rijker. Het contact via de app is geniaal, je kan zo even iets vragen, iets doorgeven of een foto verzenden. Of we Aisha aanraden? Dikke vette ja.

Onze redding

Op de zoveelste maandag (m'n vaste vrije dag) wandelde ik somber met de kinderwagen door de stad. Verdrietig. Ik merkte: ik kan het niet meer, het is op. Tranen in m'n ogen. Het maakte me niet meer uit dat mensen dit zouden zien, ik zat er compleet doorheen. Chronisch moe. Me ziekgemeld op werk en gaan rondbellen. Een terugbelverzoek neergelegd bij het wijkteam en het consultatiebureau en de voicemail ingesproken bij Aisha. Aisha belde als eerste terug en we hadden een lang gesprek. Het gaf me ergens hoop. Zonder te overleggen met m'n partner ben ik eigenlijk al akkoord gegaan. Hij ging er al 3 maanden iedere nacht uit voor onze zoon, ik sliep in m'n eentje op zolder. Het ging voor niemand meer werken op deze manier dus besloot de keuze gewoon te maken. Er moest iets gebeuren en de 'wat & hoe' maakte mij niet eens meer uit. We konden gauw starten met Aisha. Thuis geregeld dat we in de week van de coaching in ieder geval twee volle dagen onze volledige focus konden leggen op het slaaptraject van onze zoon, 11 maanden oud. Maandag aan de slag gegaan en gelijk die middag ging het slaapje al beter. Hij ging helemaal zelf slapen? Het leek wel een wonder. We waren wat sceptisch, want ja, dit kan toeval zijn en daarbij hadden we het nog niet eerder op deze manier geprobeerd. Maar met de dagen die vorderden ging hij steeds vlotter naar bed. De draagzak hoefden we er maar af en toe bij te pakken (vooral in de avond en nacht) maar letterlijk ieder middagslaapje ging zonder problemen. En zonder fles, muziekjes, wiegen, draagzak, kinderwagen of wat dan ook. Hij sliep gewoon zelf, in z'n eigen bed en vaak zonder tegenstribbelen? De avonden waren een grotere uitdaging maar ook dat gaat nu na 3 weken veel beter. Er is veel veranderd. Vooral in ons gedrag. We begrijpen 'slapen' nu een stuk beter en we weten beter hoe we onze zoon zelf kunnen leren slapen zonder dat we 80 trucjes moeten uithalen. Hier zijn we zo ontzettend dankbaar voor. Aisha is onze heldin, echt een topper!!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Aisha is doortastend, legt met humor de vinger op de zere plek

Aisha heeft ons geholpen om ons zoontje te leren zelfstandig in slaap te laten vallen. Hij was toen vier maanden en zat midden in een sprong en slaapregressie. Desondanks is het gelukt! Bij ons moest een slaapassociatie doorbroken worden, loslaten was hetgeen wat onszelf niet lukte. Aisha werkt met een aanpak die wij als ouders erg prettig vonden. Het is een bepaalde structuur die je makkelijk kunt inbouwen en eenvoudig te volgen is. Geen poespas. Het aanleren is even pittig, maar daarna heb je er zoveel profijt van! Als het slapen even iets minder goed lukt door bijvoorbeeld een sprongetje of tandjes, kun je de draad heel eenvoudig weer oppakken. Aisha is slaapcoach, maar coacht eigenlijk jou als ouder, zodat jij je kindje zelf kan leren (beter te) slapen. Je leert veel over jezelf als persoon en als ouder. Aisha heeft veel kennis en (levens)ervaring. Door het gebruik van veel metaforen en enorm veel humor, is het erg prettig werken met haar. Het is de investering dubbel en dwars waard!

Eye opener

Een paar maanden geleden na een lange tijd onrustige avonden/nachten en dutjes contact opgenomen met Aisha. Na een kennismakingsgesprek en een vragenlijst ingevuld en mochten we redelijk snel beginnen met het plan. Ik vond het erg spannend maar Aisha stelde me gerust en leidde me door alle moeilijke moment. Wat een fijne vrouw! De periode heb ik als zeer prettig ervaren en ik heb alles kunnen zien door een ‘andere’ bril. Ik voelde me na dag één al een stuk zelfverzekerder. Bedankt voor alles.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Eindelijk een luisterend oor (met wat goede tips!)!

Op het moment dat onze zoon elke nacht een aantal keren krijsend wakker werd en ook overdag nauwelijks meer sliep, waren we echt ten einde raad. Dit ging niet meer goed komen... We keken elkaar aan en zeiden: ‘Zullen we dan toch maar op zoek gaan naar zo’n slaapcoach?’. Echt vertrouwen hadden we er eerlijk gezegd niet in, want het ging al bijna 1,5 jaar op deze manier. Uiteindelijk kwamen we bij Aisha uit. Spannend was dat. Is het iemand die we kunnen vertrouwen? Iemand die ons echt kan helpen? Voor ons gevoel was het echter de enige optie. Er waren een hoop goede reviews, maar waarschijnlijk hadden wij net dat ene kind dat qua slaapgedrag niet goed te helpen is. Uiteindelijk hebben we de stap toch gezet. Wat was het pittig in het begin! Aisha begeleidde ons vanaf de eerste dag van het traject zo’n beetje bij elke stap die we zetten. Aan de ene kant heel fijn, want er werden af en toe wat pedagogische keuzes uit handen genomen, maar ook heel raar; telefonisch was er iemand ons gezin binnengekomen die zich er als een hond in vastbeet. Ze luisterde naar ons alledrie. Al op de eerste dag liet onze zoon ander (slaap)gedrag zien. Toeval dachten we, want: ‘Ja, ja, iemand op afstand heeft echt niet zo’n invloed op ons en onze zoon!’. Maar gedurende de week hield dit aan. Een dip(je) begrepen we beter, waardoor we anders naar de situatie gingen kijken. Gewoon, doordat Aisha ons vertrouwen gaf in onszelf, ons inzicht gaf in onszelf, het patroon dat we als gezin in stand hielden en inzicht gaf in onze zoon als persoontje. Inmiddels zijn we 2 maanden verder. Het is echt niet zo dat onze zoon elke nacht en dag goed slaapt, dat past gewoon niet bij hem. Wel is het zo dat we er relaxter mee om kunnen gaan of, als we een dag echt even balen van alles, het daarna weer makkelijker op kunnen pakken. Zouden wij Aisha aanraden? Jazeker! Bij twijfel wel doen!!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Wij kunnen het haast niet geloven, maar ons kind slaapt!

Onze Fien, een ondernemend bijdehand moppie, had het plan opgevat om vanaf september 2020 niet meer zelf in slaap te vallen. Het begon met de avond, waarbij wij gemiddeld 2 uur met haar zaten en ze uiteindelijk in slaap viel. Maar daar kwamen ook de ochtend en middag bij waarbij wij haar in slaap moesten helpen. Maar als zij in de avond dan eindelijk sliep werd ze toch vaak nog 1 of 2 keer wakker en moesten we haar wederom in slaap helpen. Een enorme onderbreking van het slaapritme voor zowel Fien als voor ons. Op den duur raak je oververmoeid en we merkten aan haar dat zij zichzelf enorm in de weg zat en ook doodop was. Luisterde slecht en huilde en piepte om alles. Van alle kanten krijg je tips en hoe goed bedoeld ook, je weet gewoon niet meer waar je goed aan doet. Je leest over een slaapcoach. Maar is dat wat voor ons? Is dat niet zweverig? Wat kan zo'n coach wat ik niet kan? Je wil eigenlijk niet toegeven dat het zo ook niet gaat, want je wil het goed doen voor je kind. Maar dit werkte ook niet zo. Toch maar eens kijken op internet. We kwamen uit bij Aisha. Mijn vrouw heeft haar gebeld en het voelde gelijk heel goed. Aisha is geen zweverig type waar ik zo bang voor was, maar gewoon iemand die oprecht en eerlijk is en met een dosis humor. En we voelden beiden toch een last van onze schouders glijden. We kregen hulp en Aisha had ons beloofd dat er voor de Kerst rust in ons huis was. Wij durfden dit niet te geloven. Aisha kijkt naar het totaalplaatje als gezin, niet alleen naar het kind. En tuurlijk was het begin lastig. Maar Aisha hielp ons telefonisch door die moeilijke momenten heen en coachte ons tijdens de momenten dat we haar naar bed brachten. Maar naarmate de dagen vorderden werd het beter. We wisten niet wat ons overkwam. Fien sliep! En wij ook. Ze zat veel beter in haar velletje en het was een wereld van verschil. Wij zijn ontzettend blij dat we dit hebben gedaan!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Aisha heeft ons laten zien dat als wij veranderen hij gaat doorslapen.

Soms is een spiegel nodig om in te zien als je eigen gedrag effect heeft op je kinderen. Aisha is in staat om je in je waarde te laten en subtiel te laten zien wat voor effect je gedrag heeft op je kinderen. In één sessie hebben we goed de kern kunnen raken en hebben we aan onszelf kunnen werken.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Effectieve coaching, op persoonlijke wijze.

Wanneer je niets hebt aan te merken, dan zijn 5 sterren op zijn plaats. Dat is hier echt het geval. Een zeer persoonlijk traject, om onze 6 jarige knul te helpen met sneller in slaap vallen. We hebben de coaching als praktisch, doeltreffend en zeer effectief ervaren. Naast de slaapcoaching nog zoveel meer over onze eigen- en gezinspatronen ontdekt. Heel waardevol.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Goede begeleiding en meer rust in huis

We zijn gestart met een coachingstraject van Aisha omdat onze dochter, toen 17 maanden, al ruim een jaar vaak wakker werd 's nachts. Wat heel fijn was is dat we binnen een week na een informatief telefoontje al aan de slag konden. Aisha heeft ons geholpen om meer inzicht te krijgen in de belevingswereld van ons kleine meisje en ons geholpen om haar meer zelfstandigheid te geven. Waar zij overdag eerst vaak enorm tegenstribbelde als ze iets niet mocht, is er nu meer rust en accepteert ze beter een 'nee'. Nu zijn we aan de slag gegaan met de nachten en we hebben goede hoop dat hier ook verbetering in al komen. Aisha antwoordde altijd snel wanneer we vragen hadden, zelfs nadat het traject al was afgesloten.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Blije baby, blije ouders!

Al die verhalen van moeders over baby's die vanaf 6 weken al doorslapen en perfecte dutjes doen...dat was bij ons niet het geval. Uren aan stuk liepen we met Olivia door de kamer. Maar zodra je haar in bed legde, was het feest. Aisha schoot ons te hulp. Ze gaf ons inzicht op hoe een baby slaapt, maar vooral in wat wij Olivia zelf hadden aangeleerd, en waar dit vandaan kwam. Ze steunde ons bij de moeilijke momenten. Wat ben jij een held! Nooit durven dromen, dat het nog goed zou komen. Bewust Kindercoaching bedankt!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Het vertrouwen in jezelf en kind terugkrijgen.

Als moeder heb je uiteraard alles voor je kind over. Je wilt dat je kind goed drinkt, groeit, en last but not least: slaapt. Dat laatste lijkt gemakkelijker dan dat het in werkelijkheid is. De uitdrukking 'slapen als een baby' was voor ons een onbekend begrip. Er zijn kindjes die je neerlegt en niet hoort. Keurige slaapjes maken. Pakken het zelf op. Maar er zijn ook kindjes die dit niet doen. Internet kan hierbij je grootste vriend of vijand zijn. Grootste vijand in de zin van teveel advies. Je wordt er gek van. Ik wel althans. Het ene na het andere (goedbedoelde) advies volg je op, niks helpt. Over de omgeving nog niet gesproken. En dan ga je veel van jezelf inleveren, als je kind maar aan het aantal uren slaap komt. Je wordt als moeder zijnde soms zo overvallen met al het nieuwe wat op je afkomt. Internet werd mijn vriend toen ik bij Aisha terechtkwam. Ik dacht nog, zul je net zien dat mijn kind een bijzonder geval is waar dit niet bij gaat lukken. Maar integendeel. Ons dochtertje slaapt nu 2 uur achter elkaar. En de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Dat mag, dat heb ik geleerd. Wat een rust, letterlijk en figuurlijk. We hebben een mooi proces ondergaan. Met ups en downs, maar dat heeft elk proces. Samen zijn we de uitdaging aangegaan. Je krijgt een spiegel voorgehouden, het is een leerzame weg geweest die ik niet had willen missen. Ik ben Aisha heel dankbaar. Zij geeft je de nodige handvatten. De sleutel om spanningen het hoofd te bieden is rust vinden in het vertrouwen dat het zomaar weer kan omslaan. Vertrouwen hebben in jezelf en je eigen kind!

"Het is zijn uitdaging"

Overvallen door een postpartum depressie, deelde ik gefrustreerd mijn obsessieve gedrag rond de slaaptijden van ons, toen twee maanden oude, zoontje op Twitter. Ik kende Aisha al en had bedacht dat wanneer onze kleine na drie maanden slaapproblemen zou vertonen, ik zeker contact met haar zou leggen. Maar door mijn tweet kwamen we dus al eerder in contact en zijn we al snel gestart met de slaapcoaching. Dat is nu bijna vier weken geleden. Ons zoontje is vanaf dag 1 zelfstandig in slaap gevallen. Het is nog geen enkele keer niet gelukt. Aisha staat je bij, je kunt altijd bij haar terecht en ze coachte in ons geval vooral mij. Ze liet me inzien dat ik de huilmomenten van ons zoontje als een persoonlijke aanval op mijzelf zag: 'Het is zijn uitdaging', zei ze dan. En ze leerde me, dat ook ons zoontje wel eens chagrijnig mag en hoort te zijn. Net als wij dat wel eens zijn als we minder goed slapen. Verder hielp ze me te kijken naar mijn negatieve gedachten. Hoe reëel zijn ze? Al met al heeft Aisha een zeer grote en positieve rol gespeeld in mijn weg naar genezing. En ons zoontje? Die werd vandaag drie maanden oud en deed twee dutjes van 2 uur en een dutje van 1 uur. En ja, er zitten ook gewoon nog dagen tussen dat hij dutjes doet van een half uurtje of 40 minuutjes. Dat is niet erg, want je hebt constant houvast en je hoeft jezelf geen seconde meer af te vragen wanneer je kleine naar bed moet. Daarbij word je heel creatief in het opvullen van de wakkertijd. Daar kun je dan je eigen uitdaging van maken. Dus ja, ik raad Aisha van harte aan, aan een ieder die onzeker is over zichzelf, over de slaapjes van zijn of haar baby/dreumes/peuter/kleuter/tiener/puber (haha, maar echt) en over het ouderschap in het algemeen.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Dit hadden we eerder moeten doen!

De titel zegt het al maar wat zijn wij dankbaar dat we aan het slaapcoaching traject samen met Aisha zijn begonnen! Onze zoon is een echte volhouder en sliep zowel overdag (lees: we moesten wandelen of met hem autorijden om hem te laten slapen) als wel s'nachts terror. Het intake gesprek was super fijn en we merkte al heel snel dat wij een hele goede klik met Aisha hadden. De manier hoe ze ons op weg heeft geholpen om ervoor te zorgen dat onze zoon en wij weer gewoon een goede nachtrust hebben is elke cent waard geweest. We hebben weer een avond samen, merken ook echt verschil in zijn gedrag (nog vrolijker en geduldiger!) en voelen ons heel dankbaar. Mocht jij als ouder met slaapgebrek denken: "heb ik dit nodig?' 1. ja en 2. wat let je? Als je alle zelfhulpboeken, zoutlampen, olieverstuivers etc allemaal hebt gehad.. dan ben je zeker weten klaar om nu echt je nachtrust weer terug te krijgen :) . Kortom: DIT HADDEN WE EERDER MOETEN DOEN!! en Aisha is een topper!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Aisha is een topper je boekt snel resultaat met haar !

Onze dochter Aleycia was vanaf haar geboorte al een klein driftkikkertje. Zodra ze weg gelegd werd was het krijsen en niet zo zachtjes ook. Het was echt vreselijk om aan te horen dus nam ik haar bij me altijd.. tot ze 6 maanden werd toen dacht ik nu is het genoeg er moet een andere manier zijn. Dit is zo zielig voor haar dat ze niet zelf in slaap kan vallen. Oke op zoek naar een slaapcoach we waren er erg sceptisch over in het begin we gingen op zoek naar iemand die bij ons paste anders zou het denk ik niet gaan werken. We werden snel gebeld en onze casus doorgesproken we dachten er even over na. Na een dag hebben wij contact opgenomen en de week erna had Aisha al tijd en konden we beginnen. Ik vond het erg spannend want we hadden inmiddels erg veel zelf geprobeerd waarom zou dit wel lukken. Met de methode van Aisha werkte het in iedergeval wel! We boekte snel resultaat binnen 1 week sliep onze kleine driftkikker in haar eigen bedje zonder veel te huilen heel af en toe nog een beetje als ze moe is. Nu een maand later slaapt onze kleine meid elke slaap in haar eigen bedje en valt daar ook zelf in slaap. Dit hadden wij nooit durven dromen. Hierbij nogmaals heel erg bedankt Aisha we zijn jou enorm dankbaar en voelde ons erg gehoord en hebt mij er enorm goed doorheen geholpen het was pittig maar dankzij jou goed te doen. Ik zou jou aan iedereen aanraden zonder twijfel ! Bedankt ook namens Aleycia die nu zelf in slaap kan vallen en in haar eigen bedje. Ze slaapt zelfs de hele avond en nacht door op enkele keer na. Martin, Natasja en Aleycia

Aisha’s got your back!

Yes! We hebben onze avonden weer terug. Onze zoon blijft in bed liggen of op zijn kamer en komt niet meer naar beneden. Ook kruipt hij niet meer iedere nacht bij ons. Iets wat drie maanden duurde, was dankzij Aisha snel voorbij. En natuurlijk dachten we eerst dat het een fase was. Hij deed nooit moeilijk over slapen. Maar hoelang duurt een fase? Een fase gaat voorbij, een patroon moet je doorbreken, zei Aisha. En we waren zeker in een patroon beland. En wat is het lekker als er iemand is die op afstand voor je klaarstaat. We kregen niet alleen tips over slapen, maar ook over opvoeden. We hebben bovendien ons kind veel beter leren kennen. Aisha is toegewijd, persoonlijk, flexibel, praktisch en biedt een luisterend oor. Wij vonden het prettig dat ze direct en eerlijk is. Geen mierzoet gedoe. En ze neemt de tijd voor je. Aisha’s got your back!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Fijne coaching met realistische doelen!

Toen onze dochter bijna 6 maanden was hebben we Aisha ingeschakeld. Nadat we haar de eerste 3 maanden letterlijk dag en nacht op ons hebben laten slapen en daarna met moeite in slaap te hebben gewiegd om daarna slapend we te leggen, begon het ons op te breken. De slaapjes werden steeds korter en het inslaap krijgen duurde steeds langer. De slaapcoaching heeft ons geleerd te achterhalen wat de dieper liggende pijnpunten als ouder bij het laten slapen zijn en dit blootgelegd. Door dit letterlijk te benoemen en te rationaliseren geeft het ruimte tot meer emotionele afstand naar je kindje zonder het gevoel te hebben een slechte ouder te zijn. Ze heeft ons geleerd het constante gevecht rondom slapen om te buigen naar dat wat het eigenlijk moet zijn; je kindje helpen zelf te leren slapen. Deze benadering heeft ons geleerd om op een liefdevolle manier onze grenzen aan te geven. Deze waardevolle les zullen we de rest van het ouderschap toe passen.

Ons kind slaapt weer!

Wij hebben onlangs hulp ingeschakeld van Aisha. Onze zoon sliep niet meer zelf in, sliep niet door en de nachten werden steeds korter. Na een aantal dagen hulp van Aisha merkte we al verschil. Het is een hele kindvriendelijke methode waardoor het voor ons als ouders ook heel goed te doen is. De hulp en begeleiding was goed, ze is goed bereikbaar en je krijgt een slaapplan. Ik kan het iedereen met een moeilijk slapende dreumes aanraden! Aisha nogmaals bedankt!

Over BEWUST Kindercoaching en Slaapcoaching

Praktijk voor kindercoaching, oudercoaching en slaapcoaching voor baby's en peuters. Slaapt je baby of peuter niet door en ben je op zoek naar een slaapcoach? Lees op deze pagina de ervaringen van ouders over slaapcoaching van BEWUST Kindercoaching.