Sticky magico! (Bumba-kenners weten wat we bedoelen)

Zo voelde het althans, toen ons zoontje de eerste avond binnen een half uur sliep (in plaats van na 2 uur wiegen, zingen, aanleggen, weer wiegen, opnieuw voorlezen om rustig te worden, etc.). Maar het fijne aan de coaching en methode van Aisha is dat er geen magie, wonderen of gouden bergen beloofd worden. Eens een slechte slaper, altijd een slechte slaper, zegt ze dan ook. Ook is dit geen slaapcoaching voor je kindje. Maar voor jezelf. Je leert de strijd met jezelf aan te gaan, zodra je kindje huilt. Wij zijn als ouders bijvoorbeeld geneigd om naar verklaringen en oplossingen te zoeken voor ons zoontje, wanneer hij overstuur raakt of boos wordt. Maar Aisha leerde ons dat hij boos mag zijn én dat hij het zelf kan oplossen. Zolang we hem maar het vertrouwen geven dat hij het zelf kan en er zelf overtuigd van zijn dat we het goed doen. Is dit in het begin niet heel pittig? Zeker! Maar Aisha is er dan om je er doorheen te helpen en te coachen. Door je er bewust van te maken waar je gevoelens vandaan komen. Of door je af te leiden met goede grappen;-). Je zult merken: zodra je zelf rustig wordt, wordt je kindje dat ook. Wat het ons opgeleverd heeft? Hele sterke levenslessen die we overal in de opvoeding kunnen toepassen. En we hebben na 14 maanden onze avonden weer terug:-). Ons zoontje gaat nu zonder te mopperen of boos of gefrustreerd te raken slapen. Wordt hij wel wakker of wil het een keer niet lukken? Dan weten we wat we moeten doen. De methode volgen, dicht bij onszelf blijven en ons zoontje het vertrouwen geven dat hij het zelf kan. Geloof ons: dat werkt echt!:-)

Eindelijk rust!

Onze kleine diva wilde enkel met mama slapen en gewiegd worden. Na 6 maanden met gebroken nachten geleefd te hebben, besloten wij hulp in te schakelen. Wij kwamen terecht bij Aisha, en wat was dit life changing! We hadden nooit durven dromen dat onze kleine meid helemaal alleen in bed kan slapen, laat staan de nachten kan doorslapen. Zij kan dit nu! En dat allemaal met de coaching van Aisha.

Geweldig!

Ik heb Aisha benaderd omdat mijn dochter van 4 maanden ineens niet meer zelf in slaap kon komen waardoor middagdutjes een ramp waren geworden. 'S nachts sliep ze ineens ook niet meer door en wilde ze ineens mintens 3x pn aan de borst. Na 1e telefonisch contact een paar tips gekregen die al meteen een verschil maakten in de middagdutjes. 5min jengelen en valt vanzelf in slaap. Stond perplex. We gaan door en nu 2 dagen later merken al dat ze maar 1x in de nacht is geweest. Ik weet niet wat voor voodoo ze doet maar het werkt als een tierelier! We zijn er nog niet maar ik heb goede hoop!

Super tevreden!

Wat heeft Bewust Kindercoaching ons goed en fijn geholpen! Maëlle’s avond ritueel was een ramp. Na 1 dag (!!) bewust bezig zijn met het slapen, sliep ze gewoon door!!Wij zijn zo blij dat we de stap naar Coaching hebben gemaakt.Thanks!!!

Life changing.

3 maanden lang sliep onze dochter alleen bij ons. Toen ze 4 maand was begonnen met zelf leren slapen. De samenwerking met Aisha was top. Fijne communicatie zonder na te denken hoe je iets zegt het voelde als een hele lage drempel kon altijd appe. Na 1 dag al stappen gemaakt en elke dag werd het beter. Nu een week verder en een wereld van verschil. Ze slaapt zelf en pakt haar slaap door. We hebben een avond voor onszelf en kunnen smiddags lekker in de zon zitten. Echt heel dankbaar.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Super begeleiding met snel resultaat!

Wij zijn super blij dat Aisha op ons pad is gekomen. Onze dochter van 1,5 jaar oud had moeite met in slaap vallen en door slapen. We hadden al veel geprobeerd maar raakte zelf enorm uitgeput door de gebroken nachten. Door het plan van Aisha in te voeren en ons er strikt aan te houden was binnen 3 dagen de cirkel doorbroken. Super fijn! We hebben het plan ook gedeeld met de opvang en ook hier ging het slapen meteen goed. Tijdens het naar bed brengen hadden we via Whatsapp contact met Aisha. Ze hielp ons door de moeilijke momenten wat enorm fijn was! Wij kregen weer meer vertrouwen in onszelf als ouders. Voor alle ouders van kinderen met slaapproblemen is dit een gouden tip!

• Waarmee bent u geholpen bij BEWUST Kindercoaching? Slaapcoaching

Blij met de nieuwe inzichten, met een geweldig resultaat!

Wij waren de 'wanhoop' nabij. Sef was vanaf de geboorte al geen goeie slaper. Na ruim een jaar alles geprobeerd te hebben geloofde we niet dat er nog iets zou helpen. De hele dag draaide om het slapen, hij begon al met huilen bij het zien van zijn bed. Het werd van kwaad tot erger en uiteindelijk kon Sef zelfs niet meer zonder ons slapen. We hadden het geaccepteerd omdat iedereen ons voorhield dat Sef gewoon een slechte slaper was en het vanzelf beter zou worden, we hadden immers ook (bijna) alles al geprobeerd. Maar toch bleef het knagen, dit kon toch niet het leven zijn? We sliepen zo slecht dat we overdag niet optimaal konden functioneren, laat staan genieten van het grootste geschenk dat we op de wereld hebben gezet. We hoorden via via over Aisha en konden niet geloven dat het zou helpen. Zou het echt anders zijn als wat we al geprobeert hebben? Na het lezen van meer recensies vond ik veel herkenning en zijn we het avontuur toch aangegaan. Wat ben ik blij dat we dat hebben gedaan! Waarom hebben we dat niet eerder gedaan? Waarom is er nog zo weinig over bekend? Had iemand me dit eerder kunnen vertellen!? Wij hebben een slapend kind! Echt waar! Als een roosje, de hele nacht, in zijn eigen bed, zonder ons! Slapen is een van de eerste levensbehoefte. Gun jezelf en je kind die slaap.

• Waarmee bent u geholpen bij BEWUST Kindercoaching? Slaapcoaching

Moos slaapt nu beter en regelmatiger

Door het contact met Aisha ging een wereld voor ons open. Moos slaapt echt beter en al in dag twee wierp het vruchten af. Waar we eerst een gevecht moesten leveren om hem in slaap te krijgen, slaapt hij nu vaak snel en zelfstandig :).. Wij zijn dik tevreden!

Ontzettend waardevol en helpend

Wij hebben de coaching van Aisha als zeer prettig ervaren. De coaching was vooral gericht op wat wij als ouders nodig hebben om ons dochtertje een juiste slaapgewoonte aan te leren. Daarbij voelden wij ons erg gehoord in onze strubbelingen. Aisha non stop bereikbaar en heel laagdrempelig in contact. Ze gaf ons echt het vertrouwen om ingeslopen patronen te doorbreken en kon de kleinste vooruitgang prijzen. We zijn Aisha heel erg dankbaar dat zij de grenzen van onze dochter als uitgangspunt heeft genomen en die ook altijd heeft bewaakt. Daardoor voelde het niet als een strijd. We hebben onze handen weer vrij en onze dochter slaapt heerlijk in haar eigen bedje. Dankjewel Aisha!

Over BEWUST Kindercoaching

Praktijk voor kindercoaching, oudercoaching en slaapcoaching voor baby's en peuters. Slaapt je baby of peuter niet door en ben je op zoek naar een slaapcoach? Lees op deze pagina de ervaringen van ouders over slaapcoaching van BEWUST Kindercoaching.