Top ervaring

Aisha is een geweldige coach! Zij heeft tijdens dit traject ons zo goed begeleid. Ze is duidelijk in haar communicatie, en geeft goed aan waar de valkuilen liggen. Ik kan geen betere coach bedenken! Bij het eerste gesprek klikte het meteen! Ze is heel toegankelijk en het fijne is, dat je weer zelfvertrouwen krijgt in het ouderschap en dat je niet de enige bent!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

We hebben met ons zoontje van nu 2.5 jaar een hele goede ervaring bij Aisha! Onze zoon vertoonde overdag af en toe ander gedrag. Meer driftig, constant in herhaling als hij iets niet wilde en had ineens voor de kleinste dingen angst. Het naar bed brengen was vaak bijna niet te doen.. veel huilen/driftig worden zodra je de kamer verlaat. We waren soms 2 tot 3 uur bezig en waren daar 'n beetje klaar mee! Mijn man had Aisha via internet gevonden en lazen de goede reviews. We werden heel fijn door Aisha geholpen. Goede communicatie, nauw contact, zelfs op vakantie in Curacoa gebeld voor advies. Alles kon en was mogelijk! We hebben zijn gedrag overdag aangepakt, wat resulteerde dat hij in de avond ook wat makkelijker naar bed ging. Toen hebben we samen zijn bedrituelen doorgenomen waardoor het laatste stukje ook aangepakt werd. Nu kunnen we hem zonder problemen naar bed brengen, en daar weer het plezier van gaan beleven!! Al met al zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

We hebben onze avond en nacht terug

Wat zijn we blij dat we Aisha hebben gevraagd om ons te helpen met het slapen van onze kinderen! Het traject is intensief en Aisha staat de hele dag en avond voor je klaar. We konden appen en bellen, waarmee ze ons door lastige momenten heen hielp. Op een hele warme en persoonlijke manier, zonder enig oordeel. Haar aanpak heeft niets te maken met het slaapritueel, de gordijnen of tijdschema's maar met verwachtingen, behoeftes en patronen, waardoor er écht iets veranderde in het hele gezin. Inmiddels ligt onze coaching een aantal weken achter ons en we zitten nog steeds allebei om max 19:30 uur op de bank en kunnen de hele nacht doorslapen. Ook als er wel een keer een moeilijke nacht is door ziekte of nachtmerries pakken we de draad daarna moeiteloos weer op, dus het resultaat is blijvend. Ik kan Aisha's coaching niet genoeg aanraden, gun je kinderen en jezelf dit traject!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Goede ervaring met een duidelijke toelichting

Een hele fijne ervaring, onze zoon reageerde goed op de tips die we gekregen hebben. Heel blij dat ons mannetje veel beter in slaap kan vallen en dat we af zijn van het wiegen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Aanrader! Heeft onze nachtrust goed gedaan

Enigszins sceptisch gingen we de slaapcoaching in. Maar al snel merkten we een verandering met kleine stapjes. Ik dacht dat we al wel van alles hadden geprobeerd, maar Aisha kwam met hele fijne tips die ons meteen vertrouwen gaven. Fijne gesprekken gehad die veel verder gingen dan alleen het slapen van onze 1-jarige. Inzichten en kwartjes die vielen. De verandering is toen ook snel gegaan. Inmiddels slaapt onze dame de hele nacht door. Een verademing. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Bovenal is Aisha een heel fijn, warm mens met humor en nuchterheid. Ik kan haar van harte aanbevelen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Fijn geholpen, meer dan alleen een slaapcoach!

Fijn contact gehad. We zijn geholpen ivm het steeds vroeger wakker worden van onze dochten (2j). Het heeft geholpen dus super fijn. Veel persoonlijke gesprekken gevoerd en tips gekregen waarmee je makkelijk en direct aan de slag kunt.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Eerlijk, open en met respect voor onze wensen!

Aisha heeft ons geholpen op punten waarvan we zelf nooit zouden hebben bedacht dat dat met het slapen te maken zou kunnen hebben. Ze heeft respect voor onze wensen en stelde nooit iets voor wat tegen ons gevoel in ging. Als een extreme scepticus van slaapcoaches kan ik alleen maar zeggen dat ik Aisha van harte kan aanbevelen! Vooral voor onze dochter van 3 is het een wereld van verschil. Wij begrijpen haar nu een stuk beter en kunnen haar daardoor veel meer geven wat ze nodig heeft. Ze heeft hierdoor meer zelfvertrouwen en stukken minder tantrums. Voor iedereen een stuk gezelliger ;)

Ja! Doe het!

Wat een fijne leerweg met Aisha! Avond na avond...daar zaten we dan weer naast haar bedje. Vaak resulteerde het toch weer in slapeloze nachten, een hoop stress en twee vermoeide ouders. Aisha wist samen met ons een mooi traject te doorlopen, waarbij ze naar ons als ouder bleef kijken en wat wij hierin prettig vonden. Ook had ze gelijk al door hoe alert ons dochtertje was en hoe wij daar het beste mee konden omgaan. We zagen steeds meer resultaten en na het traject sliep onze dochter ontzettend goed. Er is weer rust in het huis en nu zijn we ook wel opgewassen tegen een keertje 'slecht' slapen. Aisha is ontzettend aardig, nuchter, grappig en oprecht. We hadden het voor geen goud willen missen!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Kijkt naar het hele plaatje

Positieve ervaring. Er wordt naar het hele plaatje gekeken. Je krijgt snel reactie als je een vraag stelt en er wordt goed geluisterd.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Fijne ervaring met Aisha!

Na heel wat slapeloze nachten door onze wakkere dochter, de stap gezet om een slaapcoach te benaderen voor advies. Fijn intakegesprek gehad en met de tips aan de slag gegaan. Direct al verschil en onze nachtrust weer terug!

Eindelijk (door)slapen

Missie geslaagd. Ons zoontje had met 7-8 maanden steeds meer moeite met in slaap vallen. Overdag ging het redelijk en in de avond waren we zo een uur bezig met hem In slaap krijgen. In de nacht werd hij vaak wakker. Op het dieptepunt werd hij iedere 2-3 uur wakker voor een flesje en was hij om 05.00 klaarwakker. Tijd voor hulp. We waren wat sceptisch, hadden via via wel al goede verhalen gehoord. Ons contact met Aisha was heel fijn. Ze is erg betrokken en hielp ons kijken naar onze verschillende stijlen als ouder en hoe dit invloed heeft. Samen met een duidelijk slaapplan gaf dit ons de koers die we zochten. Na een dag ging het inslapen overdag en in de avond al beter en na de 3 weken slaapt onze zoon iedere nacht van 19-7.00. Kortom: echt een aanrader! Slaap is goud waard

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Zeer positief traject met goede inzichten voor onszelf en onze baby

We startten het traject met een bijna drie maanden oude baby die we elk slaapje in slaap wiegden. Ons doel was om hem zelf in slaap te leren vallen en daarbij ook meer dan 1 slaapje achter elkaar te doen (meer dan drie kwartier). Toen we begonnen, waren we wat skeptisch: zou dit wel werken bij ons nog erg jonge, best wel temperamentvolle, kindje? Al op de eerste dag liet Aisha zien hoe anders het kon zijn. Met haar aan de zijlijn viel onze baby de eerste dag al een keer zelf in slaap. Waar we eerst bang waren om hem te laten huilen, leerden we dat gecontroleerd, in een veilige omgeving kort laten huilen zijn vruchten al snel afwierp. De dagen en weken daarna zette dit door en viel onze baby geregeld zelf in slaap. Hoewel dit ook aan het einde van het traject nog niet voor elk slaapje gold, onze baby zich nog bijna altijd in slaap huilt en nog steeds maar sporadisch meer dan 45 minuten achter elkaar slaapt, heeft Aisha ons vertrouwen gegeven in onszelf en onze baby. Vertrouwen is een van de belangrijkste speerpunten van Aisha's coaching. Want, leerden we, onze kleine ging zo veel beter slapen als we hem het vertrouwen gaven dat hij het zelf kon. Daarnaast heeft ze ons geleerd om het 'moeten' wat te kunnen loslaten: als hij nu niet meer dan 45 minuten wil slapen, dan halen we hem gewoon uit bed. Dit scheelt ons zo veel tijd en frustratie! Wat ook erg fijn is, is dat Aisha je leert om naar jezelf te kijken in relatie tot het gedrag van je baby. Aisha heeft ons op een erg fijne, toegankelijke manier geholpen. We zijn haar erg dankbaar!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Slaapproblemen dreumes binnen een week voorbij

Onze dochter van 1,5 jaar werd meerdere keren per nacht huilend wakker. We haalden haar uit bed en kregen haar er steeds moeilijker in. Ook werd het naar bed gaan steeds vaker een drama en moesten er altijd hulpmiddelen (flesjes, filmpje kijken) ingezet worden. We waren ten einde raad. Dankzij de hulp van Aischa waren de problemen binnen een week verholpen en hebben we veel geleerd over onszelf en de omgang met onze dochter. We stellen duidelijkere grenzen en geven tegelijk onze dochter meer ruimte voor haar emoties met als resultaat een happy family!

Top begeleiding

Al 5 jaar zaten we op de gang tot de kinderen (5,5 en 3 jaar) sliepen, en dan vaak in de nacht nog een aantal keer (of ze lagen bij ons in bed). De intake met Aisha was een verademing; ze had heel snel en kundig een juiste conclusie getrokken over hoe de kinderen in hun karakter zijn (ondanks dat ze totaal verschillend zijn) maar ook over ons als ouders. Geeft ontzettend goede en fijne feedback op een respectvolle manier. Met mijn oortjes in heeft Aisha me door de avonden heen gepraat, inzichtelijk gemaakt hoe we het aan konden pakken. En wat een verademing. Voor zowel ons als voor de kinderen. Ze slapen!!! We zijn zelfverzekerder en hebben nu handvaten die bij ons passen. Alles ging op ons tempo, hier paste Aisha zich naadloos bij aan. En wat een leuk mens; fijne gesprekken, ze neemt alle tijd, heeft goede voorbeelden en we hebben regelmatig gelachen. Een en al rust, en ook helpende tips voor mij als persoon gekregen. Mijn dank is enorm groot lieve Aisha. Als we dit hadden geweten hadden we je jaren eerder gebeld. Je hebt ons de avonden en de rust terug gegeven en het belangrijkste: de kinderen het vertrouwen dat ze het zelf kunnen. Ik vertel het tegen iedereen door die het horen wil.

Een redder in slaapnood!

Na maanden aanmodderen qua slaap hebben we toen onze dochter 11 maanden was hulp ingeschakeld bij Aisha. Na een leuk intakegesprek, waarbij Aisha niet gewoon een slaapschema deelt maar echt de diepte ingaat om zo jou en je kindje te leren kennen en persoonlijke behoeftes boven water haalt, zijn we gestart met het programma. Een persoonlijke aanpak waarbij centraal staat dat dit voor iedereen een prettig is en je kindje niet te overstuur raakt. Iets wat ons gelijk heel erg aansprak! Fijn en intensief contact met Aisha tijdens het programma, die heel betrokken is bij de slaapjes van je kindje en waar een flinke dosis humor bij komt kijken. We hebben leren loslaten en onze dochter kunnen laten voelen dat zij dit zelf kan. Al na een aantal dagen een meisje dat zelf in slaap valt in plaats van bij elk slaapje in slaap gewiegd te moeten worden en die na een paar weken al meerdere nachten achter elkaar doorslaapt. We hadden nooit durven dromen dat dit zo goed en zo snel zou werken. Hadden we dit nu maar eerder gedaan.. Ik zou het iedereen aanraden!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Hele goede investering waar we nog vaak de vruchten van plukken

Aisha krijgt de eer van onze allereerste online review ooit. Vooraf lazen we de reviews en dachten we dat het te mooi was om waar te zijn, maar het klopte toch echt dus nu schrijven we er zelf één. Haar no-nonse aanpak paste heel goed bij ons, geen zweverig gedoe. Ze had al snel door hoe wij en onze dochter in elkaar zaten en welke strategie bij ons paste. Meteen in de eerste week hadden we resultaat. Er was er veel minder protest van onze dochter (van toen 4 maanden) als het tijd was om te slapen. Ook leerde ze al snel om slaapcycli aan elkaar te koppelen. We vinden het heel fijn dat het geen eenmalig trucje was, maar dat we handvatten hebben gekregen waar we steeds op terug kunnen vallen. We zijn inmiddels en aantal maanden verder en natuurlijk zijn er af en toe periodes van slechter slapen door ziek zijn of een slaapregressie, maar daarna weten we heel snel terug te komen in het goede ritme. Al met al een hele goede investering waar we nog vaak de vruchten van plukken.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Er zijn wonderen verricht!

Na 15 maanden ploeteren om ons kindje maar te laten doorslapen omdat hij echt geen enkele nacht doorsliep en ik overdag met hem naar best moest want anders sliep hij niet. Overdag was het net een monstertje, echt alles was strijd! Ik was een zombie moeder en huilde wat af. kwamen wij uiteindelijk terecht bij bewust kinder/Slaapcoaching. Al maanden eerder gaf mijn bedrijfspsycholoog deze tip maar als ervaren jeugdbeschermer die alles zou moeten weten ging ik stug door met mijn eigen probeersels. Echter stortte ik in elkaar en zat ik wederom ziek thuis van werk omdat ik echt niet meer kon. Wij waren radeloos en ten einde raad. Ik belde naar Aisha op een maandag morgen en ik voelde vrijwel direct een klik, huilend en snikkend maakte wij het gesprek af en niet veel later zijn wij gestart. Tuurlijk waren wij sceptisch want wie gaat ons enkel op afstand kunnen helpen met dit immense probleem? Je kan toch ook de rocky mountain niet beklimmen zonder benen? Wij kregen opdrachten mee voor overdag, zo moesten wij onze Mace meer keuzes geven overdag en verrekt het hielp al! Vervolgens de overstap gemaakt naar het slapen en ook dit werkte razendsnel. De eerste dagen was er veel ongeloof maar wij als ouders voelde onszelf steeds sterker worden. Echt alles maar dan ook alles ging met de dag makkelijker! Na 3 weken hebben wij het traject afgesloten, inmiddels sliep onze kleine man volledig door. Ook overdag slaapt hij nu ook zonder mamma naast hem, hij is een vrolijk mannetje. Zijn ontwikkeling gaat nu ook ineens veel sneller dan voorheen . Wij genieten nu van het ouderschap zoals het hoort. Zonder aisha?? Ik weet niet waar wij nu hadden gestaan en daar denk ik ook niet meer over na. In ieder geval lukt het haar om het onmogelijk mogelijk te maken en kan je best de rocky mountain beklimmen zonder benen!! Lieve lieve Aisha, bedankt dat jij onze Mace hebt gegeven zoals ik hem in gedachte had toen ik nog maar net zwanger was.

Het heeft geholpen!

Na van alles geprobeerd te hebben om ons zoontje in slaap te houden, kregen via via een suggestie voor Aisha. Enigzins sceptisch (want zo zijn we :) ) zijn we het traject met haar ingegaan. Dit is ons heel goed bevallen. Zij is prettig in de omgang, heeft een goed plan voor ogen en creëert vertrouwen in zowel haar als onszelf. Het proces wordt ondersteund met ruim voldoende contactmomenten en gelegenheid voor vragen/ twijfels/ etc. En met resultaat! Teruggekeerde nachtrust!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Wij hadden altijd al gebroken nachten met ons zoontje van 11 maanden, dus we waren al blij met elk stukje vooruitgang. Maar hij slaapt nu eindelijk door! Aisha heeft ons goed geholpen door eerst te focussen op de slaapjes overdag, waardoor het doorslapen in de nacht uiteindelijk snel te trainen was. Ze gaf fijne begeleiding met een dosis goede humor. We zijn super blij met het resultaat!

Eindelijk onze nachtrust terug

Wat een mooie inzichten hebben wij gekregen door de gesprekken met Aisha. Binnen een paar dagen sliep onze kleine man (bijna 2) door.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Aisha heeft ons geholpen bij het beter laten slapen van onze zoon van 9 maanden. Hij was soms wel elke twee uur wakker. Gesprekken gehad met Aisha en onze mindset aangepast. Met resultaat, hij slaapt nu bijna elke avond volledig door! We zijn heel blij met haar hulp en raden haar zeker aan!

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Eindelijk rust voor mij en mijn zoon

Na een zware start in het leven sliep mijn zoon eindelijk na 1,5 maand in een draagdoek, waar ik enorm blij mee was. Na 4 maanden was dit echter voorbij, hij kwam na eindeloze uren hobbelen niet meer in slaap, werd er zelfs heel onrustig van. Medisch was inmiddels gelukkig alles goed met hem. Uren rondrijden met de kinderwagen door weer en wind braken me op. Een uur lang in slaap voeden 's avonds en elk uur daarna braken me op. Ik had behoefte aan een luisterend oor, iemand die me persoonlijk coachte, bij de hand nam en die luisterde naar mijn en mijn zoon zijn behoeftes zonder over onze grenzen heen te gaan. Ik ging op zoek naar een slaapcoach, kwam bij Aisha terecht vanwege de goeie reviews en de eerlijke aanpak die terug te lezen was. Eindelijk een mini lichtpuntje in de donkere tunnel. Aisha nam geen blad voor haar mond, wat ik enorm kon waarderen. Door mezelf en mijn beweegredenen te achterhalen leerde ik lessen voor het ouderschap en het slapen. Begripvol maar met harde waarheden werd ik begeleid om zelf mijn zoon te coachen en opnieuw te leren luisteren naar wat hij nodig had (nu dat hij gezond was). Het was absoluut niet eenvoudig, mijn zoon was een doorzetter en ik bleek PTSS opgelopen te hebben van de start, wat het proces moeilijker maakte dan verwacht. Na 2 weken coaching, waarbij we telefonisch en app contact hadden op de gekste momenten van de dag, sliep hij al 30 minuten uit zichzelf. Toen volgde snel de nacht, waarbij hij van elk uur wakker naar om de 3 uur wakker ging. Na 3/4 weken sliep hij 's nachts stukken van 5/6 uur en na 1,5 maand sliep hij ook overdag 1-3 uur per keer. Mijn zoon is eindelijk uitgerust en vrolijk. Verwacht niet een magische truc, die is er niet, bij geen enkele coach. Met doorzettingsvermogen, liefde, zelfvertrouwen en kwetsbaar durven zijn, kom je verder dan je zelf verwacht. Aisha, bedankt voor je hulp, bedankt voor je inzichten, bedankt voor de rust.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Allereerst: effectief! Maar óók waardevol, leerzaam en inspirerend!

Laten we beginnen met het belangrijkste: ons zoontje heeft leren doorslapen op de zachte, vriendelijke manier die we wensten. Daar zijn we enorm blij mee. Maar wat ik misschien nog bijzonderder vond is dat we hem beter leerden begrijpen wat ook weer zorgde voor meer zelfvertrouwen bij hem. Dus we kregen veel meer dan alleen slaapcoaching, het was eigenlijk een beetje life coaching voor ouders en kind. Dat was leuk, leerzaam en inspirerend. Ik gun álle kindjes dat hun ouders een tijdje bij Aischa in de leer gaan, ook die van de goede slapers.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Een ervaring met ontzettend veel handvatten voor iedereen binnen het gezin!

Na dag 1 was ik en zowaar mijn toch soms wat kritische man overtuigd dat dit de juiste keuze was. Hulp vragen. Ze neemt je stap voor stap mee en heeft snel door wie je bent en wat je nodig hebt. En gelukkig niks zweverigs maar duidelijke begrijpelijke taal. Belangrijkste was natuurlijk dat we na twee dagen ook al resultaat zagen en zelfs na drie weken alle doelen hadden behaald! Ondanks dat het nu klaar is, hebben we wel het vertrouwen gekregen dat we het nu verder zelf kunnen.

• Welke dienst heeft u afgenomen? Slaapcoaching

Naast dat we onze nachten weer terugkregen, heeft dit ons meer gebracht dan dachten nodig te hebben.

Onze tweeling van 15 maanden werd iedere nacht wakker, waarna ze alleen nog bij ons in bed verder wilden slapen. Toen we ons realiseerden dat we in 4 maanden tijd misschien 3 ononderbroken nachten slaap hadden gehad, vonden we het tijd voor actie. Niets leek te helpen, dus gingen we op zoek naar hulp van buitenaf. Ik herinner me dat ik de ervaringen van anderen las op Aisha's site en dacht "wat zou het heerlijk zijn als wij straks ook zo'n review kunnen schrijven, dat het binnen 2 dagen de goede kant op ging". En jahoor, nu is het onze beurt! We waren eerst wat skeptisch en de intake was heel anders dan we hadden verwacht - in ons geval kregen we geen slaapschema's voor de nacht. Het ging ook over onze persoonlijke overtuigingen, waardoor we een advies op maat kregen. Het duurde in alle eerlijkheid even voordat we er zelf ook in geloofden, maar Aisha's filosofie "wat je overdag doet werkt door in de nacht" bleek fantastisch te werken voor de tweeling en voor onszelf. We zagen direct resultaat in hun gedrag, en na 3 dagen sliepen ze beiden de hele nacht door. Dat doen ze nog steeds (we zijn nu 3 maanden verder), en ze zijn veranderd van vrolijke maar ietwat aanhankelijke en aanwezige dreumessen naar mega-vrolijke en makkelijke dreumessen die zichzelf uitstekend kunnen redden. We hebben zowel 's nachts als overdag veel meer rust in huis (handig, met 4 kinderen), en er dankzij Aisha ook vertrouwen in dat we zelf kunnen bijsturen wanneer het wat minder gaat (zoals na ziekte). Dat Aisha de hele dag heel gemakkelijk bereikbaar is, is een ontzettend belangrijk en onmisbaar onderdeel van de coaching. Voor ons betekende dat tips tussendoor en directe + concrete adviezen wanneer nodig, waardoor het vertrouwen en geloof groeide. Dus: niet twijfelen, maar meteen bellen! Aisha brengt je meer dan je denkt nodig te hebben.

Over BEWUST Kindercoaching en Slaapcoaching

Praktijk voor kindercoaching, oudercoaching en slaapcoaching voor baby's en peuters. Slaapt je baby of peuter niet door en ben je op zoek naar een slaapcoach? Lees op deze pagina de ervaringen van ouders over slaapcoaching van BEWUST Kindercoaching.