Vanaf het eerste contact tot en met de nazorg perfect.

Bij de melding van overlijden wordt vlot het nodige geregeld door Stamborg Uitvaartzorg, in overleg met de nabestaanden. Een mooi verzorgde map waarin de uitvaartprocedure wordt beschreven, met aandachtspunten en financiële afwikkeling (tevens naslagwerk) voor de nabestaanden. Een goede verzorging en begeleiding van de uitvaart, met nazorg voor familie en nabestaanden. Heel persoonlijk met goede communicatie.

Professioneel met de juiste zorg en aandacht

Zeer betrokken mensen met hart voor hun vak.

Vriendelijke en goede uitleg, begeleiding en verwerking proces

Van Losserhof de aanbevolen uitvaartverzorger. Goede contacten gehad.

Zorgvuldige meelevende begeleiding.

Wij hebben de begeleiding van Tymon, na het overlijden van onze broer, als zeer prettig ervaren. Alles kan; niets moet. en goede tips.

Tymon je bent goud waard

Zeer waardevolle en mooi uitvaart van mijn broer, het voelt als een vriend die ons de gehele dag ondersteunde, dank daarvoor.

Perfect geregeld

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles geregeld werd. En ook over de persoonlijke betrokkenheid.

Empathisch en betrouwbaar.

Het overlijden van een dierbare is een droevige gebeurtenis. Het is dan goed de perfecte ondersteuning te krijgen bij het verzorgen van een uitvaart. Tymon Stamborg voelde perfect aan hoe wij de uitvaartplechtigheid wilde hebben. Soms was een half woord al voldoende. Niet opdringen maar ontzorgen. Een echte kwaliteit van Tymon.

Alles was heel goed geregeld wij zijn heel tevreden.

Prima verzorgt

Super ervaring gehad, alles keurig geregeld en afgehandeld.

Goede ervaring

Prima verzorgd.

Hele fijne begeleiding gehad

We hadden gelijk een goede klik. Fijne persoonlijke hulp. Het is een heel mooi afscheid geworden.

De missie van Tymon en Cilia is volledig waar gemaakt.

Tymon en Cilia hebben de uitvaart prima en heel goed verzorgd. Liefdevol en meedenkend, echt een aanrader voor deze moeilijke tijd.

Bijzonder goede begeleiding

Bijzonder goede begeleiding

Geheel naar wens

Zeer goed verzorgde uitvaart

Ik beveel deze uitvaart verzorging zeer aan.

Top in alle facetten

Alles ging liefdevol begripvol en toch met duidelijke afspraken zowel voor de uitvaart als de nazorg. Niets meer dan lof namens broers zussen Zwagers en shoonzussen.

Perfect geregeld met de tymon

Alles werd ons uit handen genomen en alles werd goed geregeld

Ontzorgend en zeer empathische uitvaartzorg

Na een overlijden komt er veel op nabestaanden af, Cilia en Tymon zijn bij uitstek geschikt om de familie te ontzorgen. Alles werd door Tymon tot in de puntjes geregeld en niks was te veel. Vooral omdat dit voor hen een bijzondere uitvaart was met nieuwe uitdagingen. Met daarbij Cilia op de achtergrond als warme persoonlijkheid. Kortom: beiden bedankt voor deze memorabele uitvaart.

Prettige en rustige begeleiding in het gehele proces

Vanaf het eerste contact hebben we in goede samenwerking de uitvaart vorm kunnen geven. Waarin voor een ieder ruimte was voor zijn/haar inbreng.

Een hele fijne ervaring

Ik ben zeer tevreden over de.uitvaart van mijn opa het was allemaal.zeer goed geregeld top

Tymon en Cilia zijn liefdevolle uitvaartondernemers, ontzorgen is hun kracht

Tymon en Cilia namen ons aan hun handen mee om een indrukwekkende en waardige uitvaart te organiseren. Ontzorgen is echt hun kracht. Vol overgave, liefde en empathie verzorgden zij alles van A tot Z zodat je als familie ook echt de rust en tijd kunt vinden om liefdevol afscheid te kunnen nemen. Wat ik heel prettig vond is dat niets te gek was, het werd meteen geregeld. Volgens mijn man zijn leidraad: Wij hebben geen problemen, wij hebben iets om op te lossen Een uitvaartonderneming met een warm hart!

Alles was correct en respectvol geregeld.

Goed gevoel

Ik spreek ook namens de kinderen dat wij Tymon als een hele vriendelijke, rustige man hebben ervaren die ons op ons gemak stelde. Hij begreep ook heel goed wat wij wilden doordat we het karakter van mijn man en onze vader hadden beschreven. De samenwerking met Duitsland ging stroef, maar Tymon heeft alles op zich genomen zodat wij niet meer werden gebeld door de Duitse uitvaartzorg. De crematie is helemaal verlopen zoals wij het graag wilden. We hebben zelfs te horen gekregen van Duitse buren dat dit de mooiste crematie was die ze ooit hadden bijgewoond. 1 minpuntje is dat we maar 1 bos bloemen hebben meegekregen en de rest achterbleef, het is ons niet bekend of dit de normale gang van zaken is.

Mijn ervaring is prima, omdat ik in Friesland woon kende ik Uw Uitvaartzorg niet, aanbevolen door de medewerkers vd Losserhof het is heel goed en mooi verlopen, dank U hiervoor, H. Oosterhof- Broekman.

betrokken, meedenkend, persoonlijk

Zeer goed verzorgd. Meedenken in oplossingen in plaats van problemen.

Over Stamborg Uitvaartzorg

Vanuit onze passie en liefde voor het vak is het onze missie om u met een goed gevoel op de uitvaart terug te laten kijken. Stamborg Uitvaartzorg is een uitvaartonderneming waarbij de uitvoering in handen ligt van het echtpaar Tymon & Cilia Stamborg. Samen ontzorgen en ondersteunen wij nabestaanden tijdens een moeilijke periode waarin er veel op je af komt. Wij regelen alles wat er komt kijken bij een overlijden. Tymon gaat langs bij de mensen en regelt de uitvaarten van A tot Z, waarbij Cilia hem ondersteunt achter de schermen, maar ook tijdens uitvaarten door de ontvangst van de gasten op zich te nemen. Al jarenlang werken wij samen in de uitvaartbranche, waardoor u profiteert van de lokale kennis van ons familiebedrijf die door de jaren heen is opgebouwd. Ook heeft Tymon het Nationaal Vakexamen Uitvaartzorg behaald. Zo weet u dat alles goed is geregeld en wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in de uitvaartzorg, wetgeving en trends.