Super goede begeleiding tijdens het proces

Hele goede ervaring gehad. Iedereen heeft ons in het hele proces goed geholpen. Het is nog steeds een hele moeilijke tijd, maar ik ben blij dat de scheiding werd geregeld en we alles snel en zo goedkoop mogelijk hebben kunnen afhandelen.

• Kies uw mediator: Bert le Blanc

Betrouwbaar, bereikbaar en oog voor het financiële aspect

Het was voor ons duidelijk dat de scheiding er ging komen, maar hoe pak je dat aan? Na fijn eerstelijns contact met de kundige mensen van de servicedesk zijn wij gekoppeld aan Karen Verhoef. Door haar manier van doorvragen en blik op de toekomst, hebben wij betere afspraken kunnen maken dan wij zelf hadden kunnen bedenken. Het is oprecht erg fijn als iemand het grotere geheel overziet en op de juiste vlakken meedenkt. Vooral haar financiële kundigheid gaf ons veel zekerheid en inzicht op onze situatie na de scheiding. Wij zijn erg tevreden met de begeleiding van begin tot eind, Karen hartelijk dank!

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Fijne begeleiding in meest roerige tijd

Prettig contact, begripvol en kundig. Fijn hoe we door de meest roerige tijd in ons leven begeleid zijn met iemand met verstand van zaken maar bovenal warmte.

TOP geholpen

Ging allemaal heel snel en soepel. Hiske was zo begaan met hoe we alles voor de kinderen regelden. Echt super!

• Kies uw mediator: Hiske Zuijderwijk

Hele snelle communicatie met de adviseurs en zeer deskundige mediators

Fantastisch geholpen! Mijn ex man en ik belde voor meer informatie over mediation bij onze scheiding en ontvingen heel deskundig advies op maat! We konden zelf kiezen uit een ruime selectie van mediators die bij onze situatie paste en hier ook nog eens in de buurt woonde. Vervolgens een hele fijne kennismaking gehad met de door ons gekozen mediator. Voor een scherpe prijs het hele mediation traject doorlopen inclusief de advocaat- én rechtbank kosten. Echt een uitkomst en zonder verrassingen achteraf. We willen onze mediator Esther enorm bedanken en de mensen van de servicebalie voor het fijne en snelle contact.

• Kies uw mediator: Esther van Gestel

Scheiding goed geregeld, fijne communicatie

Vanaf het eerste moment is Judex uitermate betrokken geweest. Duidelijk advies over het pakket wat het beste bij onze situatie past. Geraldine was precies de mediator die wij nodig hadden. Een zorgzame scheidsrechter in onze communicatie die wel eens emotioneel werd. Helemaal compleet dat we ook het hypotheekadvies via Judex hebben kunnen regelen, zodat we zeker weten dat mijn ex-partner het huis kan overnemen. Opgelucht en dankbaar kunnen we Judex aan iedereen aanbevelen!

• Kies uw mediator: Geraldine Mandas

Hele prettige mediation

De mediator heeft ons goed bijgestaan tijdens onze scheiding. Heel betrokken en behulpzaam! Voelde vertrouwd en professioneel.

• Kies uw mediator: Esther van Gestel

Erg tevreden

Scheiden blijft een vervelende situatie, maar we hebben veel gehad aan onze mediator.

• Kies uw mediator: Jeroen Ketelaars

Judex heeft mij superfijn geholpen in deze lastige tijd.

Scheiden is natuurlijk nooit leuk, maar het had veel erger kunnen zijn. Dankzij Judex verliep de procedure fijn en zijn wij goed uit elkaar gegaan

• Kies uw mediator: Hans van Son

Fijne gesprekken in een ontspannen sfeer

Door confronterende vragen van de mediator kwamen we er makkelijk samen uit.

• Kies uw mediator: Hiske Zuijderwijk

Aardige medewerkers. Kwamen op mij ook deskundig over.

Hartelijk dank!

• Kies uw mediator: Ylonka de Boer

Super geholpen tijdens deze lastige periode!

Ondanks de lastige situatie heel fijn bijgestaan.

• Kies uw mediator: Chiel van Praag

Over Judex

Of u nu een advocaat in uw regio zoekt of dat u aan de hand van de vele juridische artikelen, praktijkvoorbeelden en tips wilt weten wat uw rechten en plichten zijn, bij Judex.nl bent u aan het juiste adres.