
Ik ben zeer tevreden over hoe er met mij wordt omgegaan en gecommuniceerd door alle medewerkers
Prima behandeling
De behandeling is goed en vakkundig verlopen.
Ik vind het goed dat mijn gegevens zijn gekeken voor dat ik kom. De professioneel weet precies wat gebeurde de laste keer en vraagt over hoe de "min" punten zijn ontwikeld om verder een oplossing te vinden of een betere status nu te schrijven. Met mijn verhaal gaat de professioneel aan de slaag met precies die punten in hoofd tijdens de observatie. Ik voel me in goede handen. Prima!
De tandarts neemt tijd voor mij en mijn kinderen en dat is fijn.
De behandeling is uitstekend, maar de prothese zit nog niet helemaal goed.
Positief
alles verliep naar wens
De mondhygiëniste was ziek dus Faye maakte ook mijn gebit schoon. Dat was prima. Naar mijn idee gaat de mondhygieniste ietsje voorzichtiger te werk ;-) maar dat kan ook mijn perceptie zijn. Verder alleen maar heel prettig dat de behandelingen gewoon doorgang vonden ondanks de zieke collega.
Luisterend oor. Kwam voor controle, goede behandeling
is goed gegaan
We worden altijd netjes en goed geholpen. Alleen vind ik het vreemd, dat iedere keer als we komen er een andere tandarts is.
Er werd vooraf duidelijk gecommuniceerd of ik verdoving wilde. Ik heb de behandeling erg prettig ervaren.
Afspraak volgens afgesproken tijd. en voldoende tijd voor de controle.
Goede vlotte deskundige behandeling. Pijnloos.
Laatste keer was er vergeten een afspraak in te plannen met de mondhygieniste, maarde getoonde flexibiliteit maakte dat ik toch even tussendoor kon en geen nieuwe afspraak hoefde te plannen. Perfecte service!
Bij binnenkomst is er een ontspannen sfeer opgeruimd en hygiënisch De vakmensen stellen je op je gemak zijn geïnteresseerd en vakkundig ik ga altijd met een goed gevoel de deur uit!
Mijn behandelaar opzich wel aardig, maar de praktijk in het algemeen is geen geweldige sfeer. Ook hebben best wat medewerkers de neiging het raam open te zetten met maar 10 graden buiten, en de airconditioning in de behandelruimten vol op je te laten blazen met koude lucht
Goedemorgen, wat vervelend dat u de sfeer niet prettig vond. Wellicht kunt u ons helpen door volgende keer bij uw behandelaar meteen aan te geven wanneer het klimaat te koud voor u is, dan kan de behandelaar of assistent dit voor u aanpassen. Vindt u het fijn om nog even contact met de praktijk op te nemen? We horen graag uw feedback (ik kan geen contact met u opnemen daar de enquête anoniem is). Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Malden
Soms kan Amad wat belerend overkomen. Als het gaat over mondhygiëne.
Niet lang hoeven wachten. Tandarts leefde mee met mijn ziekte en nam me zelfs onder de arm mee naar de behandelkamer. Bood op het eind aan om me even naar de auto te brengen. Heel lief, maar dat was niet nodig. Keek goed naar mijn gebit.
prima
Goed
Maak later telefonisch nieuwe afspraak
Deskundig en vriendelijk.
Fijn geholpen en uitleg gehad over behandeling
Schoolstraat 6
6581 BG Malden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.