perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service en een scherpe prijs.\r\ndeskundig en eerlijk advies

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was zeer te spreken hoe alles snel werdt geregeld en niet duur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een super garage! Ze hebben mij gered uit een rijdende tijdbom\r\nIk had een fiat seicento gekocht bij een ander bedrijf.\r\nMaar omdat ik geen verstand heb van auto\'s hebben ze me een auto kunnen verkopen die gewoon eigenlijk verrot was en niet meer verkocht had mogen worden\r\nIk reed er net 4 maanden in en toen gingen opeens alle lampjes branden\r\ntoen ben ik via me collega bij gp cartech gekomen.\r\ndie hebben een dag me auto ingenomen en toen kreeg ik een leen auto mee om toch naar me werk te kunnen komen.\r\nde volgende dag kwam ik hem niets vermoedend ophalen en kreeg ik hem dus uit veiligheidsredenen niet meer mee!\r\nSta je dan als meisje van 24 met je bek vol tanden want je denkt alleen maar chips. Ik moet wel naar me werk elke dag maar een nieuwe auto kan ik niet betalen\r\nNu is gp cartech zo een top bedrijf dat ze een autootje voor me klaar gemaakt hebben. Wel is waar geen nieuwe maar wel een waar ik veilige kms mee kan maken.\r\nen ze komen me helemaal tegemoet dat ik deze auto op afbetaling kan betalen\r\nMijn ervaringen zijn dus top bij gp cartech\r\nIk zeg maar zo eerlijkheid duurt t langst.\r\nze leggen alles duidelijk uit\r\nOok aan een leek zoals ik.\r\nmijn zullen ze zeker terug zien en ik zal dit bedrijf aan iedereen aanraden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu al heel wat jaren bij GP Car en naar volle tevredenheid. Goede service en advies en dat tegen een redelijke prijs. Hoop nog vele jaren gebruik te maken van de diensten van Patrick en zijn medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel teleurstellingen ondervonden met garages, nu eindelijk met een gerust hart m\'n auto toevertrouwen aan GP Cartech.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang was ik zoekende naar een garage waar je niet als nummertje word behandeld en een melkkoe.Bij dit bedrijf kan je met elk probleem terecht en als ze het snel voor je kunnen oplossen doen ze dit zonder daar ook maar iets voor te rekenen. De klantvriendelijkheid is ongelofelijk hoog. Kan er altijd direct terecht en heb het eindelijk een garage gevonden waar ik elke keer met vertrouwen naar terug keer. Deze garage is zeker aan te raden. Als vrouw (die absoluut geen verstand heeft van auto\'s) word me alles netjes uitgelegd zodat ik ook daadwerkelijk begrijp wat er mis is. Denken met je mee en dat is erg fijn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het allereerste moment ben ik klant bij GP Cartech. Een klein, modern bedrijf waar de klant nog klant is. Heb daar mijn tweede (gebruikte) auto gekocht en gemerkt dat de servicegerichtheid zeer groot is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superservice! Ik werd netjes op de hoogte gehouden per telefoon over de werkzaamheden en de kosten. Toen ik een leenauto nodig had was dat geen probleem. Je word heel erg netjes te woord gestaan en de kosten waren echt netjes! De service is geweldig, bijv. er werd nog even snel een kapot remlichtje vervangen (service van de zaak). De reparatie werd ook naar tevredenheid uitgevoerd, ik ben meer dan tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een SUPER service!! Elk probleem geheel uitstekend opgelost!\r\nIk raad deze garage zeker iedereen aan. Wat een top team en service heeft deze garage!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben pas bij G.P Cartech geweest voor een Apk en diverse reparaties echt super geholpen, ben netjes gebeld over de kosten.En een leen auto was ook geen enkel probleem.Ben je op zoek naar een goede deskundig garage en vriendelijke service kan ik G.P cartech zeker aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, behulpzaam, perfecte service! Veel goedkoper dan de dealergarage.\r\n\r\nAltijd eerst even met Patrick bellen, dan kom je er al snel achter dat de prijs/kwaliteit goed is en dat je te veel betaalt bij de dealer of elke andere garage. \r\n\r\nVervangende auto is geen probleem!! Van dit soort ondernemers zijn er te weinig!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, Persoonlijke aandacht. Nog nooit problemen gehad.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Bij de laatste onderhoudsbeurt werden o.a. de remmen onderhande genomen. Hij remt nu prima. Ook piepen de remmen niet meer. De handremwerd ook goed afgesteld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hoe druk ze het ook hebben altijd voor je klaar staan .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik er werk en het een heel goed bedrijf is.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf zeer klantvriendelijk is, een nette uitstraling heeft, en zeker niet te duur is. En ze zullen je nooit overhalen om iets te vervangen wat nog een tijd meekan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles wordt meteen geregeld. defecten een paar maanden later kosteloos verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GP Cartech een fijn bedrijf is wat mij ontzorgt op alle auto vlakken!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar. Helpen direct en uitstekende service.

Component 119 1446WN Purmerend

0299 460048

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.