Altijd een vriendelijke en persoonlijke benadering. Personeel heeft kennis van zaken en nooit te beroerd om je even te helpen of vragen te beantwoorden.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Hele fijne betrouwbare mensen

Sinds ik hier ben komen wonen gaan wij altijd naar autobedrijf Druijff. Ze komen over als betrouwbare vakmensen. Ze staan altijd voor je klaar. Dus wij brengen graag onze auto.

Betrouwbaar en vertrouwd

Snelle service en altijd helder en duidelijk contact

De accu van de auto moest vervangen worden. De avond ervoor geconstateerd, de volgende dag na 08.30 in de ochtend kon deze al vervangen worden. Gewoon fijn dat het snel kan, zulke kleine maar belangrijke dingen maken ze altijd even tijd voor. Top dus!

Aardige, behulpzame mensen. Ze kennen je als klant, met je auto.

Ik ben nu vijf jaar klant en heb altijd het gevoel dat ze betrouwbaar en eerlijk zijn. Ze weten gelijk welke auto ik heb als ik bel en zijn vriendelijk. Handige communicatie via mail, correcte afhandeling van afspraken en rekeningen.

Vriendelijk en een goede service

Men komt erg betrouwbaar en behulpzaam over. Ik kwam er een keer op een vrijdagavond achter dat een lampje het niet deed. Ik ging op zaterdag kijken of er iemand bij de garage was. Ik had geluk. Het lampje werd vervangen. Kosten 2.50. Dit terwijl het best wel tijd kostte om het te vervangen. Super.

Een garage die staat voor wat ze beloven!

Je komt bij Druijff nooit voor verrassingen te staan. De prijs kwaliteitsverhouding is goed. Met recht een VAK garage. Voor mij al jaren een betrouwbare partner als het gaat om onderhoud voor mijn auto's. Ik heb getwijfeld of ik een 10 zou geven, maar er valt altijd wel iets te verbeteren ;-)

Snel geholpen, en snel opgelost

Mijn stuurbekrachtiging deed het niet binnen '1'1n uur opgelost

Ben nog steeds blij met jullie! Hartelijke groet en fijne feestdagen, Yolande

Superservice!!!!

Zoals altijd buitengewoon goed geholpen door uiterst vakbekwame vriendelijke mensen.. Houden zo.

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk!

klantvriendelijk en deskundig

ook bij een accuut optredende storing staat autobedrijf Druijff direct klaar om je te helpen. Deskundige monteurs die ook met je meedenken voor een goede oplossing zonder je onnodig op hoge kosten te jagen. Vriendelijke benadering van mij als klant.

bedrijf met korte lijnen en afspraken nakomen

topbedrijf

Ak jaren zeer tevreden klant

Flexibel en prima service. Avond openstelling is handig voor kleine klusjes of advies.

Uitstekende service!

Ervaren, vriendelijk en flexibel dat is heel fijn. We zijn blij dat jullie onze buren zijn!

Top service!

Wat kun je nog toevoegen als je al zo lang klant bent!

Top garage.!!

Top garage.!!!

Klantvriendelijke vakgarage

Klantvriendelijke vakgarage

Hele fijne garage!. Ze denken met je mee. Overleggen bij dure reparaties. Auto verlaat de garage niet voor ze zelf 100% tevreden zijn. Kom hier al jaren. Dkk tevreden!!

Niet anders dan uitstekend.

Geen formele behandeling maar 'ouwejongenskrentenbrood'. Direct zeggen waar het op staat en nakomen wat wordt beloofd.

Een goede klantgerichtheid, en fijn personeel

Prima zoals altijd

Snel, vriendelijk, goed.

Deskundig, klantvriendelijk en goed!

Altijd bereid met de klant mee te denken.

Top. En dat nog steeds na 27 jaar

Na 27 jaar nog steeds dik tevreden. Voor ons geen andere garage. Vakkundig , betrouwbaar

Jarenlang klant naar volle tevredenheid.

Zeer ervaren monteurs met kennis van zaken.Bovendien vriendelijk en flexibel.

Voltastraat 29

3771 RX Barneveld

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.