Snel geholpen, probleem per omgaande opgelost

Vriendelijk, transparant en bekwaam

Vriendelijk personeel. Vooraf duidelijk overleg in de te maken kosten. Bekwame uitvoering.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hele vriendelijke mensen met een duidelijk verhaal

Vriendelijk personeel met een duidelijke uitleg. Er staat een gratis leenfiets voor je klaar en in de avond zijn ze ook geopend.

Goed geholpen en mooie prijs

Goed geholpen en mooie prijs

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en flexibele planning.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goed geholpen hier.

Ga al jaren hier naar toe en wordt altijd goed geholpen door vriendelijke en deskundige vakmannen.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Hartelijk dank voor deze mooie recensie en graag tot de volgende keer!

Klantvriendelijk, altijd behulpzaam en zeer dienstverlenend

De medewerkers van dit autobedrijf zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en bereid om net dat stapje extra te zetten voor de klant.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de mooie recensie en we zullen ons best blijven doen voor u.

Open, eerlijk en oprecht!

De service en kwaliteit van het geleverde werk is goed. Een prima bedrijf voor het onderhoud van je auto!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor uw mooie reactie en de aanbeveling en graag tot de volgende keer.

Goede service, rekening houdend met wensen

Al jaren lang (ruim 30 jaar) klant naar tevredenheid

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor mooie recensie en graag tot de volgende keer!

Goede Service en vriendelijk personeel.

Ik ben zeer tevreden over deze garage, en zal hier ook zeker terug blijven komen

Snelle service, heldere afspraken

Na een storing aan mijn elektrische auto ben ik snel door autobedrijf Druijff weer op pad geholpen. Ze waren er binnen een kwartier en zorgden er voor dat ik alsnog op tijd naar mijn afspraak kon! Ook onze privé auto wordt al vele jaren door Autobedrijf Druijff onderhouden. Wat ik erg waardeer is dat je van de monteur die aan je auto heeft gewerkt zelf een heldere uitleg krijgt van welke werkzaamheden er aan je auto zijn verricht, en waarom. En mochten de kosten eventueel wat hoger uitvallen, dan krijg je vooraf een belletje. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service en vriendelijke deskundige mensen!

Betrouwbare, professionele, hulpvaardige en vriendelijke service

Een bedrijf waar je met een gerust hart je auto in onderhoud kunt geven.

teleurstelling

Voor een aantal weken terug heb ik jullie gemaild met een foto van de wegenwacht betreffende een foutmelding in de automatische versnellingsbak. Met de vraag of jullie dit euvel konden oplossen werd met ja beantwoord. Al snel werd duidelijk dat het toch wat meer problemen opgaf en dat er onzekerheden waren of dat het in de hendel of in de automatische versnellingsbak lag. Dit is dit euvel is niet opgelost. Tevens was er een storing van de back-up accu die in overleg met mij werd vervangen. Prijs daarvan zou 129 euro zijn. Wel kreeg ik een rekening van bijna 700 euro wat voor ons veel geld is. Daarbij is het euvel waarvoor ik de mail had gestuurd nog niet eens opgelost. Mede de rede van mijn teleurstelling zijn de 6 arbeidsuren waar ik mijn vraagtekens bij heb.

Nogmaals bedankt voor uw reactie. Na ons telefonisch gesprek van gisteren hoop ik dat de geboden oplossing naar wens is en zien wij u graag weer bij ons verschijnen mocht dat nodig zijn. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Druijff

Een betrouwbaar en goed bedrijf.

Onze eerste ervaring met jullie is goed. Dit geeft vertrouwen in hoe de auto gerepareerd is. Jullie hebben een hoop kennis. Een betrouwbaar en goed bedrijf.

Snel en deskundig en vriendelijk.

Verkopen geen onzin en voeren correct uit wat nodig is. Zeer tevreden!

Altijd fijn zaken gedaan!

Als klant ben ik al jaren met plezier bij Druijff. Fijne behandeling, door zowel de heer Druijff zelf, als door zijn personeel. Ze staan altijd voor je klaar.

Goed en netjes geholpen.

APK en beurt laten doen. Duidelijk aangegeven wat er waarom gebeurd is. Geen onverwachtse werkzaamheden en kosten.

Bedankt voor de review en graag tot de volgende keer :)

Zeer behulpzaam

Fijn dat er gelijk iemand kwam om mijn lekke band op te halen en toen ik thuis kwam uit mijn werk stond mijn auto weer klaar voor vertrek!

Fijn dat we u weer snel onderweg konden helpen!

Autobedrijf Druijff is een goede garage waar je altijd adequaat en vriendelijk wordt geholpen.

De ervaring die ik met Autocrew Autobedrijf Druijff heb is zonder meer goed te noemen. Het personeel is vriendelijk en helpt je op adequate wijze. Bij een kleinigheid wordt je direct geholpen.

Goed bereikbaar, snel handelen, klantvriendelijk.

Altijd goed

Al jaren bij druijff, wil niet anders

Bedankt voor de leuke en mooie reactie mevrouw Burger!

Prima bedrijf en service!

Het feit dat ik al heel lang vaste klant ben zegt al genoeg!

Bedankt voor de mooie recensie :)

Top garage met veel kennis

Ben al jaren klant. Heb al heel wat toestanden met mijn auto s meegemaakt. Werd altijd perfect opgelost . Leen auto geen probleem. Perfecte service. Deze garage is een verademing. Rij graag vanuit Oosterhout naar Barneveld. Gerard Mulder OosterhoutvOverbetuwe

Bedankt voor de mooie recensie, we zijn er trots op dat u steeds de moeite neemt om te komen!

No nonsens, niet lullen maar poetsen!

Een vertrouwd bedrijf waar ik al jaren prima service ontvang. Vriendelijke directie en personeel.

Bedankt voor de mooie recensie!

Voltastraat 29 3771 RX Barneveld

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.