Top geregeld!!

Prima dienstverlening, adequate service en proffesionaliteit!

Meer dan perfect

Correct, deskundig, gaat professioneel te werk. Strak to the point rapport binnen 5 dgn.

betrouwbaar

goed contact gehad, Niet duur, net rapport opgeleverd zowel digitaal als op papier.

Tevreden

Getaxceerd door een vriendelijke persoon, die weet wat hij doet

Vriendelijk en komt zijn afspraken na.

Snelle reactie, flexibel en correct

Kampeerauto laten taxeren voor waardebepaling van rest-BPM. Kan dit iedereen aanraden! Snelle communicatie via telefoon en WhatsApp. Formulieren worden vlot en zonder een hoop gedoe voorbereid en alle (miniscule) schades aan de auto worden meegenomen, wat resulteerde in een extreem groot verschil ten aanzien van waardebepaling volgens afschrijvingstabel!!! Ze zijn op locatie in Groningen komen taxeren. Prijs is super netjes en die is het meer dan 5-dubbel waard ;-)

Top en snel geregeld

Netjes behandeld en goed werk afgeleverd zeer vriendelijke mensen

Professioneel en kennis van zaken.

Snelle reactie en afhandeling en had er zelf leuk belasting voordeel mee vanwege bpm aangifte.

Professionele taxatie

Dit is inmiddels onze vierde taxatie van de oldtimer en ook de meest uitgebreide van de afgelopen 12 jaar en goed onderbouwd. Zeker een aanrader

Zorgvuldige deskundige taxatie

Zowel het gehele interieur als exterieur werden aan een nauwkeurige inspectie onderworpen. Tevens werd de door mij aangeleverde uitgebreide geschiedenis volledig doorgekeken en gecontroleerd. Ook werd er met de taxateur een proefrit gereden, wat de voorgaande jaren nog nooit was voorgekomen!! Kortom een uitstekende taxatie!!

Keurig rapport was netjes optijd en een echte auto liefhebber altijd keuk!

Prettig, deskundig en geïnteresseerd.

Prettig, deskundig betrokken en geïnteresseerd.

afspraak is afspraak

De verleende service, het nakomen van hetgeen is afgesproken, het afhandelen van de rapportage is keurig geregeld.

Zeer vakbekwaam, en snel een rapport in handen.

Zeer vakbekwaam, weet waar hij het over heeft en zeer breedt georiënteerd. Ik had het rapport snel in handen. Voor een volgende taxatie zal ik weer naar Direct Taxatie bellen.

Vreemde bevindingen in het taxatieverslag

Mijn cabriolet van 41 jaar oud laten taxeren. In het taxatieverslag staat: 1: Auto voorzien van stoffen handbediende kap. Auto is toch echt voorzien van een kunststof kap. 2: Proefrit uitgevoerd: Ja, er is geen meter met de auto gereden. 3: Versnellingsbak & aandrijflijn: Goed volgens proefrit. (die niet heeft plaatsgevonden). 4: Lakwerk: Overgespoten in afwijkende kleur. Auto was in de originele en oorspronkelijke kleur overgespoten. Kortom het lijkt er op dat het taxatierapport van twee auto's is samengevoegd tot een. Ik weet niet goed wat ik er van moet geloven, maar ok.......

Beste Ron, wat spijtig om te horen. Wij zijn onlangs inderdaad over gestapt naar een nieuwe ICT omgeving. Waarschijnlijk is het daar fout gegaan. Wij gaan ervoor zorgen dat u een juist taxatierapport gaat krijgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Direct Taxatie.

Heel klantvriendelijk en deskundig

De taxateur was vriendelijk en deskundig.

Een bedrijf met kennis van zaken

Goed en snel geholpen

Vlot en professioneel

Gewoon goed, niets op aan te merken

Snelle en goede service.

Brian kon snel onze auto komen taxeren. Hij heeft een mooi rapport opgesteld. Wij zijn tevreden!

Alles word snel en goed geregeld !

Snel, meedenkend en accuraat

Snelle totaalservice, compleet ontzorgd

Zeer prettige ervaring, snel, ter zake kundig en totale ontzorging.

Betrouwbare taxatie.

Betrouwbare taxatie van onze Youngtimers.

Professioneel

Snel geholpen via mail en telefoon. Door de vragen blijkt de gedegen vakkennis van dit bedrijf. Super

Vossenhol 3

6681 DJ Bemmel