Snel, flexibel en kundig!

Enorme aanrader. Ze waren meedenkend, flexibel en heel vakkundig. Daarnaast ook snel beschikbaar. Hartelijk dank voor de goeie service!

Snel, deskundig en vriendelijk geprijsd

Zeer tevreden over de taxatie van mijn oldtimer camper.

Snel, vriendelijk, transparant.

Youngtimer taxatie in drie werkdagen tussen eerste contact en taxatie rapport in de mailbox, en een dag later ook in de post. Resultaat tussentijds telefonisch besproken. Aanbevelenswaardig!

Snel en vakbekwaam

Snelle en gedegen taxatie boor een redelijke prijs

Een ervaren taxatie alles wordt er in meegenomen. Een vriendelijk persoon. Keurig rapport is er opgesteld. We zijn uiterst tevreden.

Snel correct en perfect

Zeer vriendelijke correcte en vakbekwame taxateur, Taxatie was ‘s middags en kreeg ook dezelfde dag nog het taxatierapport gemaild, auto wordt op locatie getaxeerd, kortom, 100% tevreden!!

Uiterst professioneel en helder

Professionele benadering, heldere foto's, goede onderbouwing van de getaxeerde waarde.

Correct netjes en voelt vertrouwd

Zeer tevreden over de gang van zaken zoals het is verlopen met de taxatie ziet er netjes uit en mooi naslagwerk

gewoon een ervaren Taxateuren met oog voor details.

Heel veel Foto,s gemaakt en ook een heel compleet taxatie verslag gemaakt. Gewoon Perfect gedaan.

De taxateur is aanwezig op de afgesproken tijd, altijd een goed begin. De taxatie is heel uitgebreid met veel foto's ook wordt de lakdikte van de hele auto op plaatsen gemeten, dit geeft een goede indicatie over schade en eventuele reparaties. De historie wordt gecontroleerd en geverifieerd. De waarde wordt o.a bepaald door onderzoek in Nederland en de hele EU. Wat mij betreft een buitengewoon solide taxatie.

Goede taxatie

Vriendelijke personeel en snel geregeld

Klant vriendelijk

Deze man heeft goede kennis van zaken, is heel precies/nauwkeurig en bovendien erg vriendelijk. Hij geeft een duidelijk taxatie rapport

Vakkundig en serieuze taxatie

Taxeert op basis van gedegen onderzoek een een realistische vervangingswaarde. Rapport ziet er ook keurig uit!

Mee eens: vakkundig, snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Direct Taxatie was uitstekend!

vakkundig

auto werd grondig geïnspecteerd. keurig taxatierapport. keuring aan huis was wel fijn.

Zeer Gedegen keuring met oog voor details

Al meer dan 20 jaar ervaring met taxateurs vanwege de auto- hobby, maar nog nooit zo’n gedegen keuring meegemaakt. Bryan heeft oog voor details en neemt de tijd, ook om veel foto’s te maken. Neemt alle papieren en facturen door (ook weer foto’s) en zorgt ook voor een plezierige interactie. Deze zomer zal de Golf1 Pirelli klaar zijn en ik heb mijn taxateur gevonden.

Wederom een zeer goede ervaring!

Bryan is goed bereikbaar, komt zijn afspraken altijd na, is deskundig en professioneel. Een dikke vette aanrader dus.

mega

top

rapport snel klaar

Op de afgesproken dag kwam Bryan niet opdagen, maar daarna is alles alsnog snel en netjes afgehandeld. Uitgebreid rapport en uitkomst waar ik heel tevreden over ben.

Prima en snel resultaat

Gedegen taxatie uiteengezet in een volledig en helder rapport

Zeer correct en deskundig

Direct Taxatie is zeer deskundig en correct. Uitgebreid rapport en snel opgemaakt. Deskundig advies en een prettige samenwerking.

Snel en professioneel

Tegen een zeer goede prijs een professionele en goede taxatie.

Keurig, deskundig en snel.

Ik moest een WEV taxatie rapport hebben voor de overname van auto van zakelijk naar privé. De hele auto werd miniteus nagelopen en gefotografeerd zelfs op deukjes, krasjes en beschadigingen die mij zelf niet opgevallen waren. Keurige en goede waarde schatting binnen 1 dag gekregen

Very good quality

I am very pleased with the cooperation. Very quick to answer questions and very helpful.

Top geregeld!!

Prima dienstverlening, adequate service en proffesionaliteit!

Vossenhol 3 6681 DJ Bemmel