Deskundig

Afspraken worden punctueel nagekomen, deskundig, vriendelijk, uitstekend

Snelle en uitstekende taxatie

Taxatie was snel en netjes uitgevoerd. Binnen 2 dagen betaalbericht voor de bpm!

Komt met een reeel verhaal, waar ik iets mee kan

Precies zoals aan de telefoon uitgelegd een duidelijke taxatie

X

X

Prima kerel, doet veel moeite om t goed te doen. Neemt de tijd..

Prima ervaring, komt op locatie en ruim op tijd. Echte aanbeveling.

Goed geregeld

Snel afgesproken aanrader!

Snelle accurate service

Na de taxatie op locatie binnen een paar uur het rapport binnen, super!

PROFESSIONEEL, SNEL EN VRIENDELIJK.

OOK BIJ EEN NIET ALLENDAAGSE OLDTIMER, AMILCAR, NEEMT BRIAN DE TIJD OM ZICH TE VERDIEPEN IN HET MERK EN GEEFT EEN GOED ONDERBOUWDE TAXATIE, PRIJS KWALITEIT ZEER GOED.

Zeer snel en deskundig geholpen

Omdat we snel met onze zelfbouw camper op weg wilden hadden we met spoed een taxatie voor de verzekering nodig. We zijn door Bryan nog dezelfde dag geholpen en de volgende ochtend hadden we de taxatie al binnen. We zijn heel blij met de snelle en vriendelijke dienstverlening!

Super profesioneel

Super profesioneel

Beter kan niet!

Compleet ontzorgd met één telefoontje

Zorgeloos snel en kwaliteit!

Zorgeloos aan huis, vriendelijk en professioneel!

Flexibel en correct

Ik ben tevreden

Gewoon goed

Goede taxatie wordt genoeg tijd voor genomen gewoon top

Vlotte afhandeling

Makkelijk om een afspraak te maken. Taxatie vlot verlopen. Duidelijk rapport.

vriendelijk en kundig

vriendelijk en kundig

Snelle reactie, komt afspraken op tijd na, vriendelijke service

Snelle reactie na mijn aanvraag. Formulier om relevante info betreffende taxatie object vooraf door te geven, zodat er bij taxatie op gelet wordt. Taxateur kwam keurig op tijd en deed een grondige taxatie inclusief testrit en veel foto's. Taxatierapport zowel keurig ingebonden en gewaarmerkt toegestuurd per post, als digitaal ontvangen. Vriendelijke service.

Deskundige taxateur

Na tel overleg meerdere autos laten taxeren. Nam er uitgebreid de tijd voor. Na taxatie netjes afgestemd en zeer mooi taxatie rapport.

Top! Snel geregeld

Snelle afhandeling

Zeer snel en professioneel geholpen

Gebeld op dinsdag, afspraak gemaakt voor in dezelfde week nog op donderdag. Digitale taxatie 1 dag later al in de mailbox, top! Mijn Harley goed en professioneel getaxeerd. Aanrader.

Snel, flexibel en kundig!

Enorme aanrader. Ze waren meedenkend, flexibel en heel vakkundig. Daarnaast ook snel beschikbaar. Hartelijk dank voor de goeie service!

Snel, deskundig en vriendelijk geprijsd

Zeer tevreden over de taxatie van mijn oldtimer camper.

Snel, vriendelijk, transparant.

Youngtimer taxatie in drie werkdagen tussen eerste contact en taxatie rapport in de mailbox, en een dag later ook in de post. Resultaat tussentijds telefonisch besproken. Aanbevelenswaardig!

Snel en vakbekwaam

Snelle en gedegen taxatie boor een redelijke prijs

Een ervaren taxatie alles wordt er in meegenomen. Een vriendelijk persoon. Keurig rapport is er opgesteld. We zijn uiterst tevreden.