Top verhuizing!

Hele prettige verhuizing. Ik werd compleet ontzorgd en voelde me soms zelfs nutteloos :) Verhuisteam was heel correct en vriendelijk en de sfeer was heel goed. Contact met Johan vooraf was ook prettig, soms duurde het iets langer voordat ik een reactie kreeg, maar zodra de verhuisdatum dichterbij kwam, ging dit steeds beter. Ook heel prettig dat Johan na de verhuizing belde om te checken of het allemaal naar tevredenheid verlopen is. Enorm aan te raden!

• Afspraken nakomen

Reageren niet op telefoontjes en berichten.

Dit bedrijf reageerd niet op contact verzoeken. Doen geen moeite om terug te bellen. Het moet toch niet zo zijn, dat je als klant moeite moet doen om reactie te krijgen. Niet van deze tijd. Doe geen zaken met dit bedrijf!

Waardeloos

Geen reactie! Heb aangegeven dat k hoorbeperking hebt etc. Gewoon kut bedrijf

• Afspraken nakomen

Ze hebben ons hele huis snel en goed verhuisd.

Goede ervaring.

We hebben een goede en positieve ervaring met Sterk Verhuizingen. Snelle werkwijze, de verhuizing verliep soepel en tot de laatste doos netjes alles afgeleverd.

Sterk werk !

Johan en zijn mannen zijn zeer professioneel en hulpvaardig. We zijn op een tropische dag verhuisd. Ondanks de hitte hebben de mannen met een flink tempo doorgewerkt zodat we op een paar uren tijd al onze spullen in ons nieuwe huis hadden. Het Boeddha beeld van meer dan 500 kg is een paar dagen later ook met zorg verhuisd naar de nieuwe locatie. Ik raad Sterk Verhuizingen bij iedereen aan

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, meedenkend, het wordt geregeld!

We hadden een internationale verhuizing, met korte opslag van onze inboedel. Vanaf het eerste gesprek hadden we een goed gevoel, de eigenaar is professioneel, weet waar hij over praat en regelt alles. Altijd bereikbaar voor vragen en komt alle afspraken na. Alle medewerkers zijn heel erg vriendelijk, werken super hard en denken graag mee. We hebben bij onze verhuizing een paar uitdagingen gehad, maar deze zijn perfect opgelost door Sterk Verhuizingen. We hopen niet nog een keer te verhuizen, maar mocht het wel zo zijn, dan zouden we weer kiezen voor Sterk Verhuizingen.

TOP!

Houden zich keurig aan de gemaakte afspraken. Bereidwillig en erg vriendelijk. Top materieel. Prima prijs/kwaliteit. Kortom: een betere vindt je niet!

Zeer positieve menselijk instelling

Zeer persoonlijke benadering van de klant met n super service, zelfs in het weekend. Johan heeft n topteam, vriendelijk en behulpzaam, harde werkers.

Goede, zorgvuldige verhuizer

Sterk is een fijn middelgroot verhuisbedrijf waar je een eerlijke prijs betaalt. De verhuizers zijn snel maar zeker ook zorgvuldig.

Beste verhuisbedrijf

Het bedrijf zou eigenlijk méér dan sterk moeten heten, namelijk sterk en snel ! Wat een kanjer van een bedrijf ! Werkelijk TOP in alle opzichten. Probleemloos mee zaken kunnen doen, service met hoofdletters. Ga zo door ! Fiddelers Noorbeek

perfect, zeker aan te bevelen

Een aanrader! Met sterk verhuizingen is de verhuizing vlekkeloos verlopen. De medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Prijs/ kwaliteit is top!

perfect, zeker aan te bevelen

Klantgericht, flexibel, netjes, gewoon erg aardige gasten die hun vak verstaan en met plezier werken.

goede service, goed behandeld

Snel, vakbekwaam, servicegericht en men denkt mee, fijn om mee samen te werken

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer betrouwbaar en flexibel bedrijf . Waar klant op nummer 1 staat.

perfect, zeker aan te bevelen

Ongekende service en klantvriendelijkheid.

goede service, goed behandeld

We hebben bij 5 bedrijven in en rond Maastricht offertes opgevraagd en over de vloer gehad voor de calculatie. Bij Johan van Sterk Verhuizingen hadden we meteen een prettig gevoel en dit was ook de enige die echt de tijd nam om alles rustig uit te leggen. Meevaller was ook dat ze gunstiger waren qua prijs tov de concullega's en we verhuisdozen mochten lenen. Op de dag van de verhuizing werd alles netjes en voorzichtig uit elkaar gehaald en op de locatie weer opgebouwd. Met de speciale hangkledingdozen konden we op de dag van de verhuizing het complete hanggedeelte van de kledingkast mee oververhuizen en mochten we de dozen wat langer lenen vanwege onze verbouwing. Als je ze bezig ziet dan kun je zien dat verhuizen echt een vak is. Kortom een aanrader en mochten we nog een keer verhuizen dan zullen we zeker Sterk opnieuw benaderen.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne, duidelijke communicatie en vriendelijke mensen!

goede service, goed behandeld

Voor de derde keer goed geholpen door Sterk verhuizingen. Ze verhuizen snel en zorgvuldig! Maatwerk is mogelijk!

goede service, goed behandeld

Zeer bereid tot een prettige samenwerking en heel vriendelijke medewerkers, die hun werk goed doen! Aanrader :)

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede ervaring met sterk verhuizingen Zeer nette en zorgzame verhuizers.

perfect, zeker aan te bevelen

Hoe groot of, zoals in mijn geval, klein de opdracht is, sterk verhuizingen levert top en professioneel werk.

Koekoeksbloem 14 6245TC Eijsden

Over Sterk Verhuizingen

Hét verhuisbedrijf in Limburg voor een zorgeloze verhuizing