Je word goed geholpen

Vriendelijk aan de telefoon en je word goed geholpen

Ik heb een lening aangevraagd en het is goed gekeurd, maar vanuit je telefoon kan je helaas niet alles doen. Het personeel van kredietbank zijn heel erg vriendelijk en helpen je met al je vragen die je hebt. Ook al bel je ze 10 keer per dag op en elke dag. Ze blijven vriendelijk en helpen je heel goed. Ook al werken zij thuis, hun expertise blijft even goed. Dit is mijn eigen ervaring. Dank jullie allen voor jullie geduld, ook al moeten jullie nog 1 exemplaar van mij ontvangen. Dus nog meer belletjes van mij. Gaan jullie zo door. Groetjes en hartelijk dank Grace.

Fantastisch goede ervaring

Elke medewerker die ik aan de telefoon heb gehad kon mij uitstekend helpen. Alles wordt vastgelegd en ze zien meteen wat je had besproken en geregeld. De service ging heel ver tot en met het telefonisch begeleiden naar de juiste formulieren met jaaropgaven. In 1 woord fantastisch. 1 puntje was minder dat ze geen invloed hadden op de bank zelf. Ondanks dat er hun nek voor uitgestoken hebben. Dat lag dus aan de medewerkers van de bank die waren.minder klantgericht. Ida Geldman Ik raad iedereen de kredietdesk aan

Duidelijk

Duidelijk en goede en vooral vriendelijke service

duidelijk

goede uitleg van mogelijkheden,zeer goede contact en zeer duidelijke afwikkeling.kortom super!!!!

De dienstverlening is ongekend!!!

Welk een GEWELDIGE “PARTIJ” (lees: intermediair) is KredietDesk om een financiering bij aan te vragen. Het deskundig advies, de goede raad, het geduld, de duidelijkheid én BETROKKENHEID die ik bij het aanvragen voor de lening van mijn “nieuwe” auto heb mogen ervaren van in het bijzonder medewerkster Nisha, maar ook de anderen, uiteraard, is ongekend. Hiervoor een HARTELIJK WOORD VAN DANK!!! Let wel even op: Mocht u overwegen om ook een krediet bij KredietDesk aan te vragen, informeer dan wel even waar ze uw aanvraag bij willen “onderbrengen”!!! Mocht dit de Lloyds Bank zijn, vanwege het mogelijk laagste rentetarief (!), wees dan wel klaar voor een wat langere, ingewikkeldere procedure van aanvraag, waarbij u mogelijk alle ondersteuning zult kunnen gebruiken.

Een dikke 10 voor de inzet van misha en Aranca.

Snel en keurig

Nette vlotte communicatie!

Toppers

Heel vrindelijk medewerkers

Prima, echter soms onduidelijk

Ondertekening via internetbankieren veronderstelt dat elke ondertekenaar dit heeft. Wij moesten voor één ondertekenaar eerst internetbankieren aanvragen voordat we verder konden met de kredietaanvraag. Dit had best wel van te voren vermeld mogen worden.

Goed en duidelijk advies

Goede hulp bij wat problemen en alles netjes geregeld

Diskreet en snel behandeld en afgewikkeld!

Voor de derde keer top behandeld!

snel goed en nauwkeurig

snel afgehandeld prettige werking

Top en snel geholpen

De dames aan de telefoon waren erg vriendelijk en behulpzaam . En alles werd heel duidelijk uitgelegd

Geweldige professionele service en vriendelijk.

Het was heel gemakkelijk om alles te regelen en aan te leveren. Er was goed contact en goede communicatie. Wij zijn er heel goed geholpen.

Klantgericht, vriendelijk en adequate dienstverlening

Klantgericht, vriendelijk en adequate dienstverlening. Dienstverleningssyteem werkt met casebehandelaar (in ons geval mevrouw Mischa) en dat werkt erg goed.

keurig geregeld

keurig en snel geregeld

Very good, friendly service

I was very satisfied by their service. They were able to assist me, despite I don't speak Dutch.

Altyd goed geholpen en mee denkend

Ze helpen

Ze helpen je heel goed. Geven goed advies en ze regelen ook gelijk alles. Wij zijn super tevreden

Weet ik nog niet

Weet ik nog niet

Goede service, vriendelijke medewerkers.

Ik ben prettig en snel geholpen.

Hele fijne en accurate afhandeling

meerdere keren via de telefoon contact gehad en hielpen mij erg geduldig en vriendelijk

Geweldig geholpen!

Geweldig fijn meegedacht voor zowel het oversluiten als een nieuwe lening aangaan. Echt meedenkend vanuit de klant. En het beste in mogelijkheden onderzoekend. Dit kun je niet zelf, daar is Kredietdesk veel beter in. Dankjewel nogmaals!

Heel kundig en snel geholpen!