Vriendelijke en heel goed begeleid met al onze vragen.

Super geholpen

Heel super geholpen staan altijd klaar als.je belt, niks teveel. Denken met je mee en zoeken naar een oplossing!

Ze kijken met je naar de mogelijkheden en beantwoorden je vragen heel snel, en hebben erg aardig en behulpzaam personeel. Dit is de tweede keer dat ik een lening bij Kredickdesk aanvraag

Klantgericht ,behulpzame en uitstekende service

Kijken echt wat het beste is ook denken ze mee en nemen ook actie als er zaken geregeld moeten worden,grote klasse

Vier verschillende medewerksters gesproken en allen even even professioneel, vriendelijk en behulpza

Deugdelijke procedures en afhandeling. Prettig klantencontact. Dank voor de begeleiding !

Deskundige medewerkers van kredietdesk hebben me keurig geholpen.

Kredietdesk is me allang bekend. Ik heb positieve ervaring mee.

Prima afwikkeling van onze aanvraag

Aanvraag ingediend en zeer snel reactie voor de volgende stap. Makkelijke website om je aanvraag te volgen en documenten te uploaden. Enig minpuntje: via de chat werd niet altijd gereageerd op mijn vragen, maar overall prima communicatie via de telefoon.

Super goed

klantservice Super. Ik ben blij. Heel erg bedank.

Snel, to the point, goede service en ondersteuning

Niet iedereen is dol op digitale afwerking van zaken zonder persoonlijk contact, jullie hebben de goede middenweg gevonden, prima!

Uistekende klanten service,duidelijke communicatie, en snelle reacties,dit is wat elke klant zoekt ,chapeau

prettige ervaring

het draait niet alleen om cijfers maar vooral ook om jou als klant, ik had hier een heel goed gevoel bij.

Kort en snel afgehandeld

Voor een snelle en geduldige medewerkers die met je meedenkt is Kredietdezk een vakkundige bedrijf

Goede afhandeling

Heb eerder een lening bij kredietdesk gehad en is goed bevallen, snelle afwikkeling en vriendelijk te woordgestaan

Super team met veel ervaring en geduld

Collega's zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Geven goede adviezen en helpen je graag met je financiële druk. Houden zich aan hun woord afhankelijk van de beslissingen van de kredietverstrekkers. Zijn eerlijk en loyaal aan hun cliënten.

Ik ben erg te spreken over de service, vooral het meedenken in oplossingen. Ik ben eindelijk van Saldodipje af en heb nu een fatsoenlijke lening die ik over langere tijd kan afbetalen. Een pak van mijn hart!

Uitstekend ‼️

Zeer vriendelijke dames , en uiterst behulpzaam , een 10 + :-)

Aanvraag goed en snel afgewikkeld.

Mijn aanvraag is goed en snel afgewikkeld.

Geweldig geholpen.

De medewerkers zijn vriendelijk en handelen adequaat en snel.

Gewoon top

Fijne benadering en snel alles geregeld

Snel en goed

Zodra ik een vraag had kon ik altijd bellen voor een antwoord. Er werd door kredietdesk continu flexibel mee gedacht in oplossingen.

Persoonlijk en snel

Heel goed en snel geholpen! Heel blij mee!

Ben heel tevreden met kredietdesk

Ze hebben ons enorm goed geholpen. kredietdesk doet er alles om het tot een goed einde te brengen..

Uitstekende klantenservice!

Zeer goede ervaringen met Kredietdesk. Ze denken met je mee, word vaak gebeld met de vraag of het lukt of ze ergens mee kunnen helpen en ook bij vragen of problemen zijn ze vlot te bereiken. Ik raad ze 100% aan!

Vriendelijk en goed geholpen

vriendelijk personeel. Vragen worden duidelijk beantwoord.