alles perfect en conform afspraak verlopen

Zie bovenstaande

zeer kundige tandarts

heel positieve ervaring en het meedenken wordt heel erg op prijs gesteld.

Zeer tevreden! !

Zij geeft mij al jaren goede adviezen !!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Yolande de Boon

Prettig, duidelijk en vertrouwensvol10

Uitstekende mondhygieniste

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Yolande de Boon

Behandelingen en afspraken:prima!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Zeer goede en professionele praktijk

Deskundige mensen en een fijne omgeving.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrea Bosselaar

Snel en goed!

Prima tandarts die vakkundig zijn werk doet. Hij geeft duidelijk aan welke handelingen hij gaat verrichten en geeft ook advies voor de toekomst. Hij is handig in de mond en zorgt voor een pijnloze ervaring. Opmerking: Op advies van mijn tandarts heb ik mijn tandartsverzekering in 2022 verhoogd. Deze verhoging werd niet door mijn verzekering AON/IAK geaccepteerd. Ik heb hen nu gevraagd om contact met mijn tandarts op te nemen.

Geen klachten

Vriendelijk, goed geholpen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Many thanks for being so kind and professional!

Dear Doctor and Assistant, Many thanks for being so kind and professional towards my daughter - an international student! It is so worryingly to seek for doctor's help when you are far from home. But you made these things so easy!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Geen communicatie

Bulgaars, Pools, Roemeens, Spaans en Turks personeel. Zeer slechte communicatie. Na de eerste kiestrekking thuisgekomen voel k dat de gezonde kies ernaast is afgebroken zonder dat dit is vermeld na de behandeling. Die moest er dus ook uit waarvoor ook nog eens n rekening is gestuurd met weer 72E35 aan moeilijke trekking toeslag bovenop de 200E voor normale trekking. Helemaal geen excuses maar gewoon cashen. Half jaar later moest r weer n kies uit. Nu een Roemeense tandarts en n Poolse assistente. Weer n moeilijke trekking. Na ook nog in mijn wang gesneden na n uur eindelijk eruit. Thuis aangekomen zit r een bult ter grote van een ei naast mijn slaap. Gelukkig had k de afspraak in t zh laten staan. Oeps r zit n groot gat in uw kaakbeen waardoor lucht naar uw slaap is gegaan. Daar alle begrip n beetje lacherig "zeker bij Laugeman geweest" Dit wisten ze natuurlijk al.

Wat vervelend dat uw ervaring bij ons als niet prettig is ervaren. Ons team probeert de patiënten altijd zo goed mogelijk te helpen en informeren. In 2017 bent u voor het eerst bij ons geweest voor een extractie, er zijn toen twee tanden getrokken. De verstandskies en in tweede instantie de naastliggende kies, omdat daar een carieus gat in zat. Tenslotte bent u in 2021 bij ons geweest en hebben we vullingen gemaakt en een kies getrokken. Dit was inderdaad een moeilijke extractie. U heeft voor zowel de vullingen, als de complexe extractie een rekening gehad. De bedragen die u noemt kan ik in de administratie niet terugvinden. Ondanks onze eerdere pogingen een en ander toe te lichten merk ik tot mijn spijt op dat de communicatie in dit traject niet gegaan is zoals verwacht.

Professioneel

Ik voel me vertrouwd bij tandarts Laugeman.

Fijn vriendelijk

Met humor en mensgerichte contact voel ik me goed behandeld en benaderd door de heer Laugeman.

Een komen en gaan van tandartsen.

Erg tevreden over mondhygiënist Audry.

Clientvriendelijk

Super vriendelijk ontvangst van telefoniste/receptioniste. Vriendelijk personeel

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij de mondhygieniste.

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij de mondhygieniste.

Professionele behandeling door vriendelijke personen

Ik ben behandeld door een vriendelijke persoon die mijn gebit netjes heeft behandeling

Niet zo blij

Ik had een afspraak gehad om mijn vullingen te vernieuwen. Wilde ze graag wat witter. Ik had graag gehad dat mij even werd verteld wat we precies gingen doen (werkwijze). Daarnaast denk ik dat de vullingen iets witter hadden mogen zijn. Ook staat mijn rechtertand nu wat scheef door de nieuwe vulling. Toen ik aangaf dat deze scheef stond, kreeg ik als reactie dat dit niet het geval was. Ik zag het zelf en mijn moeder viel het ook gelijk op. Ik had verwacht dat het er precies hetzelfde uit zou zien als eerst, maar dit is niet het geval. Achteraf begrijp ik dat het wellicht niet 100% overeenkomt met hoe het eruit zag, maar dit had ik van te voren graag geweten. Ook toen ik aangaf dat het draadje erg strak zat, werd ik een beetje gek aangekeken. Nu kan ik mijn kaken niet meer goed op elkaar zetten, omdat het draadje in de weg zit. Ik heb hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt. Voelde mij niet erg serieus genomen of er was wellicht een miscommunicatie. Jammer, want ik vind mijn tanden heel belangrijk.

Keurig en goed geholpen

Wel vaak andere tandarts ik zou liever steeds dezelfde hebben

Bijna een leven lang cliënt

Accuraat, vriendelijke en vakkundige

Het is beter geweest

Is niet meer wat het geweest is. Ze spreken amper Nederlands. Behalve de mondhygiëniste Jolande is goed.

Vlotte en vriendelijke behandeling

de mondhygiëniste werkt grondig en zorgvuldig; de heer Laugeman heeft mij aan de hand van foto's duidelijk gemaakt waarom ik een nieuwe kroon nodig heb.

Controle gebit halfjaarlijks

altijd goed

Zeer vriendelijke benadering, zonder uitzondering. Kundig personeel die goed informatie verstrekken. Voel me al zolang als ik in de praktijk ben goed geholpen.

gewoon netjes zoals je mag verwachten bij een tandarts

Luisteren

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en behandeld en de tandarts luistert naar je wensen. Vind ik wel belangrijk.