Heel aardig personeel

Het is een leuke tandartspraktijk met aardige mensen, en mijn familie is blij.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed, hij gaat goed met de mensen om

Ik heb altijd heel veel schrik gehad van de tandarts, dat is gekomen met de school tandarts vroeger, een trauma kreeg ik ervan, dat is nog niet weg, maar als ik op de afspraak kom dan zegt hij wat hij gaat doen, en hoe, vraagt heel de tijd of het nog gaat, Hij is erg rustig en doet zijn werk heel goed, ben er zeer goed over tevreden, maar de angst blijft toch nog als ik kom.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Snel een afspraak. Gerust gesteld betreffende pijnlijke plek in mond en behandeling.

Begripvol

Moest een afspraak voor iemand afzeggen die in ziekenhuis ligt. Heel meelevend en begripvol.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Zeer kundige tandarts en vriendelijk en meedenkend receptie-medewerkers

Fijne, deskundige arts!

Uiterst tevreden

Ik wordt altijd goed geholpen, de werknemers zijn vriendelijk en de kwaliteit is super.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Ervaring prima, maar enquêtes blijven binnenkomen. Dat is minder

Zie boven. TEVEEL enquetes

Goede ervaringen

Goede zorg en adviezen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Yolande de Boon

Goed, aardig, persoonlijk.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Frits Laugeman

Alles is goed geregeld en klantvriendelijk

De mensen zijn vriendelijk en tevreden over de aanwezige kennis

Vakbekwaam

Ze denkt mee aan mogelijkheden om mijn gebit te verbeteren

zeer tevreden

Stukje afgebroken randschilfer gerepareerd. Zeer vriendelijke, aardige en communicatieve tandarts. Tand ziet er weer mooi uit (artwork). Plus advies gekregen voor vervolgbehandeling (facing v.d. tand) i.v.m. betere 'kleurovereenkomst'. Kortom: zeer tevreden.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

deskundig geinformeerd en betere behandeling bestaat er niet.

die bovenstaand

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Succesvolle ingreep renovatie aan tand met kanaalwortelbehandeling

Ik heb een behoorlijk lange tijd last gehad van een kies welke voorheen een kanaalwortel behandeling had gehad. Het bleek dat er na twee jaar een lekkage was opgetreden. Dokter Laugeman heeft toen de behandeling welke tamelijk complex was zelf opnieuw uitgevoerd. Resultaat alle klachten zijn verdwenen. Hartelijk dank hiervoor!

traumatisch

Na een pijnlijk weekend kon ik dinsdags terecht voor mijn afgebroken kies. Eerst had ik maandag middag een afspraak met mijn eigen tandarts Simona. Helaas werd de afspraak afgezegd omdat ze ziek was geworden. Verwachte een vulling en klaar. Helaas moest hij getrokken worden omdat hij ontstoken was. Ik ben echt erg bang voor tanden trekken. Tandarts deed zijn best maar assistente snauwde. Ik maakte het mezelf. moeilijk zei ze. Ik ben bang. Uiteindelijk was hij er uit en ben ik gehecht. Ik heb nog steeds pijn en mijn kies ernaast doet ook pijn. Ik durf niet te komen nu. Ben echt bang

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Altijd bereid om een afspraak tussendoor te plannern

Ik heb een verschrikkelijk jaar achter de rug met mijn tanden, zowel met het bovengebit als ook het ondergebit. Vooral het frame dat boven geplaatst is, was in eerste instantie niet goed. Ik moest dus voor de hele procedure opnieuw terug. De hele behandeling moest opnieuw. Ik moet zeggen zowel de heer Laugeman alsook alle assistenten die er bij betrokken waren hadden alle geduld. Ik mag de balieassistenten zeker niet vergeten, die iedere keer maar weer een "zeurende" mevrouw Van der Boom aan de lijn kregen om weer een nieuwe afspraak te maken. Waarvoor mijn dank. Overigens ben ik nog lang niet klaar. 2022 begint er een nieuwe fase.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Frits Laugeman

uitstekend

voorheen was er een groot verloop van behandelaars , tandartsen en mondhygiënisten. Sinds Simone me behandelt ben ik uiterst tevreden

Vriendelijk

Werken keurig op tijd

gedegen vakmanschap prima benadering

deze praktijk is voor mij gedurende bijna 45 jaar een vertrouwd "adres"; prima communicatie, administratie en vooral behandeling ; momenteel weer een rustige, stabiele teamsamenstelling

Welkom en zorgzaam

Het is er altijd rustig. Je wordt herkend bij binnenkomst. De behandeling is zorgvuldig. Over mijn ervaringen met tandarts Curea ben ik tevreden.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Voor mij al jaren een professionele hulp als het om kiezen en tanden gaat.

Kom al jaren bij Laugeman en zijn professionals. Altijd correct en goed behandeld. Was er eens een probleem, ook dan werd dat naar tevredenheid opgelost en was er aandacht voor de mens achter zijn of haar gebit. :-)

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Snel en deskundig geholpen.

Duidelijke info en goede sfeer en samenwerking

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Adequaat en vakkundig behandeld, zowel door mondhygieniste als tandarts

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Ik word altijd uitstekend geholpen.

Weinig toe te voegen aan de eerste zin.