• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Ik ben met zorg geholpen

Bij dhr. Curea kwam een oplossing ter sprake voor een "onooglijke"snijtand. Voor een mogelijke aanpak heeft hij er dhr. Laugeman bij gehaald en ze kwamen samen tot een geschikt antwoord waar ik iets mee kon.

Prettige praktijk

Ik ben sinds 15 jaar patiënt bij de praktijk. De klantvriendelijkheid is groot en bij spoed doet men alle moeite de afspraak op zo kort mogelijke termijn in te plannen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Fijne tandarts stelt je op je gemak.

Fijn geholpen stelt me altijd op mijn gemak. Gaatje geboord zonder verdoving wanneer toch de pijn te heftig zou worden kon ik alsnog aangeven verdoving te gebruiken gelukkig niet nodig geweest ook na de behandeling geen last.

Goed hoor

Pijnloze zorgvuldige behandeling

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Yolande de Boon

Snel en efficiënt geholpen.

Twee dagen nadat een stuk van mijn kies was afgebroken was deze al weer gerepareerd. Top!

Vriendelijke en deskundige behandeling

Nvt

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Simona Beldea

Deskundig, gastvrij en vriendelijk.

Helemaal goed!

zeer vriendelijk en kundig

uitstekend

Zeer correct. Deskundig. Goede communicatie, overleg en voorlichting. Tandarts Simona is in mijn beleving een echte vakvrouw maar ook een buitengewoon prettig persoon.

ok

ok

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrea Bosselaar

Beter kan niet!!!

Prima geholpen!

Er moesten bij mij 2 nieuwe kronen geplaatst worden. Dat is vlot en pijnloos verlopen en ik kan nu weer goed bijten.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Frits Laugeman

Zeer goed geholpen en op juiste tijd

ik heb geen klachten

Ik ben echt tevreden over zowel de telefonische als ook de fysieke behandeling van de balie medewerkers. Ze zijn altijd bereid om mee te denken.

Balie is goed

Mijn ervaring moeilijk om afspraken te maken omdat ik zelf ook met mijn werk zit en dan heb ik een af spraak doen ze nog niet alles in een keer dan kun je weer een afspraak maken en dat is niet altijd makkelijk zeg maar , daarom heb ik liever dat ze alles in een keer doen als ik door geef wat er is want ik moet nog steeds terug ja probeer nu maar met de kerst te regelen dat wel alles weer goed is . M.v.g Pascal Stroot

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Houden zich niet aan offerte

Voor behandeling schriftelijke offerte ontvangen. Tijdens behandeling wordt hierop teruggekomen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Frits Laugeman

Ik ben momenteel goed tevreden

Over Jolanda ben ik erg tevreden. Nu ik steeds dezelfde tandarts heb vind ik het perfekt.

Prima behandelingen

Zeer positief. Vriendelijk en accuraat

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Alleen maar prettige ervaring.

Mijn ervaring met tandarts: komt vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar over. Ik kan iedereen die behandeling aan gebit nodig heeft haar aanbevelen. Ook dames aan de balie komen komen vriendelijk over. Al met al de totale praktijk ziet er goed en verzorgd uit. Aanbevelens waardig.

Klant vriendelijk

Klantvriendelijk

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Yolande de Boon

Vertrouwen begint weer terug te komen

Door steeds wisselende tandartsen en wat minder prettige ervaringen in de afgelopen jaren, heb ik wat meer angst voor de tandarts ontwikkeld. Nu tandarts Curea die duidelijk uitlegt wat hij doet en gaat doen, ook tijdens de behandeling. Al jaren ga ik twee keer per jaar naar mondhygieniste Audrey. Nooit leuk maar ja, ben nog nooit iemand tegen gekomen die met plezier voor tandsteenbehandeling naar mondhygienist gaat.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Andrei Curea

Prima behandeling en secuur.

Ik had een kleine complicatie, maar mijn telefoontje werd goed opgepakt en meteen een afspraak gemaakt. Minder tevreden ben ik over het contact buiten kantoor uren. Na het trekken van verstandskies bleef het bloeden. Antwoordapparaat verwijstnaar dienstdoende tandarts. Daar kreeg ik echter een antwoordapparaat met een verwijzing naar een andere dienstdoende tandarts. Die vervolgens gebeld. Reactie was ‘er is geen tandarts beschikbaar. Houd nog even vol en bel dan je eigen arts’ terwijl ik rond 2:00 belde enige veel had geslapen en bleef bloeden.

Vriendelijk en profesionele zorg

Netjes en vriendelijk geholpen