Snel en goed geregeld

Bij vragen wordt je goed en snel geholpen, papierwerk wat geregeld moet worden wordt duideijk uitgelegd en snel geregeld, kortom fijn zaken doen met deze partij

Top ervaring!

Top bedrijf! Zeker een aanrader!

Dankjewel Dwayne voor deze mooie review. Wij wensen jou veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst. Wil jij - net als Dwayne - een mooie jong gebruikte Audi Q2 financial leasen zonder jaarcijfers, tegen betaalbare maandlasten, de laagste rente en beste voorwaarden? Bel 0541 571690 en vraag naar jouw financial lease mogelijkheden. Kijk anders op: https://occasionleasezondercijfers.nl/financial-lease-aanbod/personenautos/audi/q2

Thank you

I would like to give my regards to the team of this company, to gratitude your patience and your way to find and bring a dream to reality. Especially thank you mr. Ronald.

Prima geregeld alles !

Goede en snelle service

Zeer goede service en communicatie

2e keer dat ik mijn auto hier lease, wederom zeer goed en snel geholpen.

Prima geholpen

Zeer tevreden over de afhandeling, heel fijn geholpen. Aanrader!

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Snelle en persoonlijke service

Fijn contact gehad met deze mensen , Snelle aanvraag en berekening Duidelijk en transparant Uiteindelijk niet afgesloten vanwege verkregen Lening in Familiesfeer (is toch goedkoper nog)

Top Ervaring

Topbedrijf topservice

Snel, vriendelijk en meedenkend.

Na een aantal lease maatschappijen te hebben benaderd sprong lease concurent er gelijk al uit. Ik kreeg zeer snel reactie en een duidelijke offerte. Bij vragen staat deze partij voor je klaar met een duidelijk antwoord. Ook over de service valt niet te klagen, je word snel en vriendelijk geholpen. Ik weet waar ik de volgende keer weer heen ga.

Vlot en altijd top geregeld

Dit is de 2e keer dan ik via Ronald en Annelotte lease, nadat de auto was gestolen. Alle twee de keren goed bevallen. Zij zijn makkelijk benaderbaar, stellen je erg op je gemak, communiceren en regelen alles razendsnel. Ik had op vrijdag een proefrit en vervolgens was op maandag de papierwerk in orde. Ik kon de vrijdag erop de auto al ophalen. Helemaal top. De volgende keer weer via hen en ik raad het zeker ook aan, aan anderen.

Fijne service

Annelotte heeft mij prettig geholpen. Vriendelijk en snel contact

Meedenkend en professioneel.

Annelotte heeft ons heel goed geholpen, ze is erg professioneel en denkt met ons mee. Alles wat geregeld moest worden werd vlot door haar opgepakt zodat het proces snel doorliep.

Annelotte is zeer accuraat, snel, to the point en zeer klantgericht!

Zelden meegemaakt! Annelotte van Stamhuis is iemand die je in je team wil hebben. Zij is niet alleen snel met zaken regelen, zij is ook super communicatief. Houd je op de hoogte en is ongelofelijk snel met documenten doorsturen, nabellen en afspraken maken. En tegelijkertijd is ze in haar communicatie ook nog eens helder en super klantvriendelijk. Zij geeft je het gevoel dat je belangrijk bent en dat je dus als klant gewaardeerd wordt. Chapeau met zo’n medewerker!!! Medewerkster van de maand? Wat mij betreft zeker wel!

Superfijne samenwerking met Annelotte en Ronald.

Annelotte en Ronald hebben supersnel de financial lease geregeld. Ik had eerst elders een offerte opgevraagd maar Annelotte en Ronald hebben een veel scherpere aanbieding kunnen geven. Snelle reactie op e-mails en Whatsapp. Kortom zeer fijne ervaring.

Uitstekende service, prettig contact.

Eind juni kocht ik een auto en wou hem gedeeltelijk gefinancierd hebben. In eerste instantie heb ik de financier benaderd waar ik mijn bedrijfsbus eerder ook had geleased. Echter moest ik nu ineens 350 euro betalen voor het afsluiten. Daar had ik niet op gerekend, maar dacht wat moet dat moet, dus gewoon betaald. Helaas gingen er achter elkaar veel zaken fout waardoor het na 2 weken nog niet was geregeld. Dit heeft mij doen besluiten om de stekker er uit te trekken en een andere financier te benaderen. Na wat zoeken op internet kwam ik bij Het financieringshuis uit (Financial Lease Concurrent). Tijdens een prettig gesprek legde Ronald mij uit dat het helemaal niet nodig is om 350 euro te betalen om de aanvraag rond te krijgen. Na eenmaal de boel in gang gezet te hebben was het vlot geregeld en was ik ook nog eens vele malen goedkoper uit! Kortom; Super en snel geregeld zonder fratsen!

Klantvriendelijk..!!!!! Ik heb een aanvraag die heel snel werd opgepakt door Annelotte. Ik ben heel erg tevreden..Heel goede service! Alle afspraken nagekomen! Ik raad iedereen wel aan....!!!!!!!! Harstikke bedankt ....

Wederom zeer goed geholpen

Wederom zeer goed geholpen door Ronald en Annelotte met mijn aanvraag voor onze audi e-tron. Tot de volgende Patrick de Cock

Uitstekend!

Ik heb een aanvraag die heel snel werd opgepakt. Medewerkers waren heel erg meedenkend en betrokken. Heel goede service! Ik werd bij elke stap van de procedure op de hoogte gezet. Alle afspraken nagekomen! Ik raad iedereen financial lease concurrent zeker aan!

Super geregeld, met begrip voor de klant.

Als beginnende zzp'er in de zorg, heb ik een auto nodig. Dit is goed gelukt dankzij financi lease concurrent.

Professioneel, zeer snel en beste leasetarieven

Na meerdere lease ervaringen in het verleden bij verschillende bedrijven is dit bedrijf verreweg de allerbeste, hele snelle en professionele communicatie en zeer goede lease deals. Heb mijn leasecontract nog nooit in 2 dagen helemaal kunnen realiseren. Geen enorme rompslomp aan papieren en onoverzichtelijke ingewikkelde contracten. Dit bedrijf verdiend een dikke pluim en ik raad iedereen aan om in iedergeval ook een aanbieding van Financial lease concurrent aan te vragen om zo de beste deal te krijgen

Uitstekende service, goed aanbod.

Fijne communicatie, persoonlijk contact. Snel geregeld en houd je tijdens het proces goed op de hoogte van de voortgang. Heeft ons het beste aanbod gedaan in vergelijking met alle andere lease maatschappijen! Zeker aan te raden.

Helemaal top!

Geweldige service, ontzettend vriendelijk, snelle afhandeling!

Oog en hart voor de klant

Heb nu voor de 2e keer samengewerkt en zou het de volgende keer weer doen. Het klinkt gek in deze wereld, maar dit zijn mensen die weten hoe het werkt, zorg dat de klant tevreden is en zijn er niet op uit om een percentage meer bij de kant weg te pikken. Zo bouw je een relatie op!

Uistekende uitleg, top service!

Duidelijk stappenplan gekregen, onwijs fijne manier van contact houden. Nadat ik me bus op kon halen, werd ik direct gebeld en gefeliciteerd! Onwijs leuke mensen, een echte aanrader!

Jaartsveldstraat 13 A

7575BP Oldenzaal

Over Financial Lease Concurrent

Financial Lease Concurrent is een onafhankelijk financieel dienstverlener en behandelt o.a. de lease-aanvragen van de volgende sites: 1. Financial Lease Concurrent 2. Occasion Lease Zonder Cijfers 3. ZZP Lease 4. Bedrijfswagen Lease Outlet 5. Credit4You 6. Het Financieringshuis 7. Huurkoop Offerte 8. Goedkoopste Financial Lease 9. Goedkoopste Occasion Lease U profiteert bij Financial Lease Concurrent direct van de laagste rentetarieven en beste voorwaarden. Boetevrij aflossen is gewoon mogelijk bij Financial Lease Concurrent! Particuliere klant Heeft u een vraag over het financieren van een occasion? Neem contact met ons op! Vragen Bel ons op nummer 0541 571 690 of stuur een e-mail naar [email protected].