Duidelijk, professioneel en goede communicatie!

Vanaf moment 1 is er goed contact geweest. Zelfs op de dag van de proefrit kreeg ik een appje vooraf en na de rit hoe het was. De gevraagde gegevens kon ik makkelijk versturen en de terugkoppeling was ook snel. Als ik vragen had kon ik ze stellen en binnen no-time kreeg ik antwoord. Tussentijds werd ik goed op de hoogte gehouden dus al met al kan ik niets anders zeggen dan 5 (dik verdiende) sterren!

Super en snel zonder jaar cijfers

Super geregeld alles snel via app en mail en me ouders waren op vakantie was geen probleem doen we het digitaal tekenen echt super geregeld alles binnen 2 dagen

Snelle reacties via de app hou ik van!

Positief wordt snel gereageerd bij een vraag dus ik zou ze zeker aanbevelen!

Snel geregeld en fantastisch !

Goede ervaring zonder op of aanmerkingen, heel tevreden en echt een aanrader !

Uitstekend en snel!

De aanvraag donderdag ingediend en dezelfde dag nog kregen we te horen dat deze was goedgekeurd. Onwijs snel geregeld, echt top! Andere partijen doen er 2-3 dagen over. Alles keurig geregeld verder, echte aanrader!

Snel geregeld en eerlijke rente

snel geregeld en een veel betere rente over de lease dan de andere aanbieding

Snelle service

Hele goede bedrijf. Service is echt top en ze zijn altijd bereikbaar.

Top. Persoonsgericht maatwerk

Ik was erg blij net de maatwerkoplossingen en -communicatie. Hartelijk voor het regelen van de lease.

Snel en goed geregeld

Fijn contact Goed en snel geregeld

Voldoende kennis en snelheid. Ik raad ze iedereen sterk aan.

Voldoende kennis en snelheid. Ik raad ze iedereen sterk aan.

Snelle afhandeling

Nadat mijn aanvraag had ingeleverd had ik binnen 2 dagen een offerte van de lease maatschappij. Het was een goed voorstel, lage rente, btw met een lage aanbetalings bedrag en een korte lease periode met een betaalbare maandelijkse aflossing. Financial lease concurrent leverd een transparant en een goed service. Zij vragen hiervoor geen kosten. De auto had ik binnen 1,5 week in mijn bezit, PRIMA service. Als ik dit eerder kon ophalen was dit in een 1 week geregeldt. TOP Mijn dank aan financial lease concurrent.

Snelle en professionele ervaring

Ik kwam na lang zoeken naar de juiste auto bij Financial Lease Concurrent terecht. Als startende ondernemer ben ik met 100% vertrouwen behandeld en is het contact snel verlopen. Vanaf het opmaken van de offertes en het leasecontract tot aan het ophalen van de auto geweldige dienstverlening. Alles binnen een dag. Echt een aanrader. Blije klant hier :)

Vertrouwd en duidelijk twee worden!

Je wordt goed begeleid in het traject bij onduidelijk heden kan je alles aan ze vragen. SUPER!

Snel en klantvriendelijk.

Zeer snelle en klantvriendelijke service, kortom top geregeld.

Wauw, wat een topbedrijf!!!

Annelotte en Ronald, een dreamteam ... Alles supersnel geregeld, stellen je op je gemak. Nemen en geven je alle tijd en ruimte, houden je goed op de hoogte over voortzetting van het proces.... Top Dankjewel voor jullie inzet voor mij!!

Goede, snelle en betrouwbare service.

Zeer vriendelijke adviseurs. Offerte werd snel geaccordeerd e contract snel opgemaakt. Goede en snelle communicatie naar de klant en de garage. Mijn auto kon ik daardoor snel ophalen. Zou zeker weer hun benaderen voor mijn volgende auto. En zal zeker meer klanten naartoe sturen.

Ze doen wat ze zeggen !

Top mensen om.mee samen te werken

Fenomenaal!

Financial Lease Concurrent, jullie worden hartelijk bedankt voor alles wat jullie hebben betekend voor mij. Ik heb jullie als fenomenaal ervaren en ben hartstikke te spreken over hoe het proces zich heeft voortgedaan. Ga zo door, Annelotte en Ronald!

Prima communicatie en snel.

Communicatie was laagdrempelig en werd vlot beantwoord. Uiteindelijk werd het voor mij nog even spannend omdat de privé auto de vrijdag waarop ik de goedkeuring uiterlijk verwachtte, werd verkocht. Er werd toen helaas eerst gecomminiceerd door de leasemaatschappij dat ze de opmaking die dag niet konden garanderen. Echter, na extra contact door Financial Lease Concurrent, is het uiteindelijk dezelfde dag toch nog geregeld! Ik las her en der wat negatieve revieuws, maar veelal door problemen die zijn ontstaan na betalingsproblemen. Besef dat je een financiële verplichting aangaat en wees eerlijk tegen jezelf of je deze kunt nakomen. Ik voorzie weinig problemen wanneer je keurig je termijnen voldoet. Conclusie: Fijne ervaring gehad en ik zou het zeker aanraden!

Top bedrijf

Zeker een aanrader, fijne en snelle service.

Alles professioneel en uiterst prettig geregeld.

Wij zijn heel blij met de gang van zaken. Het was zo rond, zonder gedoe. Binnen een week geregeld. Ik beveel ze iedereen aan. Als wij een andere auto willen regelen we het zeker weer hier.

Goed contact met financial lease concurrent gehad. Ik was op zoek naar een auto. Zij vertelden mij dat ik zelf een auto kon zoeken die ik wou halen, dit kon ik dan doorgeven en zij gingen dan een aanvraag doen bij de bank. Ik heb uiteindelijk voor meerdere auto’s een aanvraag gedaan, de auto’s had ik op marktplaats gevonden. Telkens werd dit direct aangenomen en kreeg ik bij iedere aanvraag snel een aanbod. Uiteindelijk bij een autodealer een auto gevonden, deze heb ik doorgegeven en zij hebben het netjes geregeld. Zij zijn goed bereikbaar en leggen alles goed uit. Aanrader!

Uitstekend!

Gewoon top! Ontzettend snelle service! Auto op het oog, binnen een dag de goedkeuring lease binnen, proefrit gemaakt en dezelfde dag is de leaseovereenkomst opgesteld en alles afgehandeld. Vriendelijk, laagdrempelig en persoonlijk contact via app in plaats van moeilijk doen met een klantenservice of via mail. Perfect en voor mij een absoluut pluspunt. Zij doen gewoon wat ze doen zonder het onnodig interessant te laten lijken ;) Ga zo door!

Ik heb contact gehad met Annelotte en hierin is het zo super geregeld dat er verschillende mogelijkheden zijn om contact te leggen met elkaar. Zowel telefonisch, via de mail en met Whatsapp is het super snel contacten. Grote vragen met eventuele bijlage zijn lekker overzichtelijk via de mail gegaan, daarentegen was Whatsapp weer een hele mooie oplossing voor de kleine vraagjes tussendoor en de bevestigingen van de ingestuurde stukken. Telefonisch was het dan weer super om even persoonlijke wensen uit te spreken en uiteindelijk de heerlijke woorden te horen: "Ik heb goed nieuws, de aanvraag is goedgekeurd". Alles is, ondanks de aanloop naar de feestdagen, super snel geregeld en ik ben super blij met Annelotte!

Boven natuurlijk geweldig

Betrouwbaar, goeie service. Klantvriendelijk, zo snel geregeld. Snel afgehandeld. Met 1 woord geweldig. Hartelijk Bedankt. God zegen jullie allemaal. Amen

Jaartsveldstraat 13 7575BP Oldenzaal

Over Financial Lease Concurrent

Financial Lease Concurrent is een onafhankelijk financieel dienstverlener en behandelt o.a. de lease-aanvragen van de volgende sites: 1. Financial Lease Concurrent 2. Occasion Lease Zonder Cijfers 3. ZZP Lease 4. Bedrijfswagen Lease Outlet 5. Credit4You 6. Het Financieringshuis 7. Huurkoop Offerte 8. Goedkoopste Financial Lease 9. Goedkoopste Occasion Lease U profiteert bij Financial Lease Concurrent direct van de laagste rentetarieven en beste voorwaarden. Boetevrij aflossen is gewoon mogelijk bij Financial Lease Concurrent! Particuliere klant Heeft u een vraag over het financieren van een occasion? Neem contact met ons op! Vragen Bel ons op nummer 0541 571 690 of stuur een e-mail naar [email protected].