Snelle en nette service

Binnen 3/4 dagen volledige leaseovereenkomst geregeld van aanvraag tot aan ondertekenen.

Geweldige service en fijne communicatie

Al een paar jaar klant van Financial Lease Concurrent en altijd goede communicatie met Ronald en Annelotte. Ze regelen alles tot in de puntjes, eerlijk en oprecht. Alles is snel geregeld en ze denken ook goed mee in de mogelijkheden. Een aanrader om zaken mee te doen. Ronald en Annelotte wederom bedankt voor het regelen van het leasecontract !

Zeer goed contact en snelle reactie terug

Ik ben erg te vrede over Financial Lease Concurrent. Ze zijn snel en geven niet op tot ze resultaat hebben behaald. Volgend keer zou ik zeker weer Financial Lease Concurrent inschakelen om mijn aanvraag te doen.

Geweldig snelle service en handelen.

Super snel handelen heeft tot gevolg super snel nieuwe auto...

Uitstekende en snelle service.

Alles snel en duidelijk geregeld. Goede communicatie.

Professioneel en eerlijk advies

Zowel Annelotte als Ronald bedankt voor de hulp en perfecte afhandeling. Zakelijk op maat en persoonlijk super geholpen. Maatwerk advies!

Professioneel, eerlijk en super vriendelijk

Super fijn geholpen door Ronald Damhuis.Was de eerste keer ik een lease aan ging.Hij hielp me stap voor stap door het proces en gaf me eerlijk advies. Bedrijf kan ik zeker aanraden bij iedereen die een lease wil aangaan.Ronald nogmaals super bedankt!!

Snel gemakkelijk en fijn

Beantwoorden elke vraag en bieden fijne en gemakkelijke service

goed contact

snel geholpen! en vriendelijk!

Wederom een zorgeloze lease aanvraag

Beste Ronald en Annelotte wederom bedankt voor de vlotte en perfecte afhandeling van ons 4de leasecontract. Groetjes Patrick en Willeke

Geweldige service

Nemen altijd de tijd voor hun klanten. Je kan ze altijd bellen. Altijd snel antwoord terug. Super eerlijk. Daarom ben ik al jaaaaaren klant.

Vriendelijk en goede service

Voor ons de eerste keer een auto geleased maar zeer tevreden! Zeer vriendelijke mensen, snelle reacties en goede service. Helemaal top!

Super snel en duidelijk!

Annabelle is een ster! Van begin tot eind ben ik duidelijk op de hoogte gehouden van de status. Echt een aanrader!

Kan niet anders zeggen dat top! Alles wordt goed geregeld. Fijne communicatie, niet zo formeel maar lekker luchtig en heel snel geregeld

Snel,duidelijk en vakkundig

We doen 2 jaar zaken met Ronald van financial lease concurrent. Elke keer weer prettig zaken te doen.

Gewoon top

Snelle en zeer goede service, Ronald denkt goed mee en legt alles duidelijk en transparant uit. Fijn om zaken mee te doen. Dankje wel Ronald

Flexibel en Meedenkend

Goed laagdrempelig en persoonlijk contact. Denken in mogelijkheden. Hierdoor hebben wij onze eerste bedrijfsauto binnen slechts een paar dagen in ons bezit. super service.

Service en meedenken staat voorop

Door Ronald en Annelotte uitstekend geholpen en niet voor de eerste keer en ook niet voor de laatste keer. In deze branche en de autobranche is het soms zoeken naar de klik. Met deze mensen hoef je niet bang te zijn dat je geflest wordt. Open eerlijk oprecht behulpzaam. Nogmaals bedankt !!! Bas

Super geregeld

We zijn super goed geholpen met het vinden van een passende bedrijfsbus. De eigenaren hebben ons keurig geholpen.

Heldere,snelle communicatie

Ik heb gebruik gemaakt van Financial Lease Concurrent voor het aanschaffen van een nieuwe bedrijfsbus. Vanaf mijn telefoontje naar een offerte duurde geen 24 uur. Binnen 3 werkdagen was alles afgerond. Ik ben daarmee super tevreden!

Zeer fijn bedrijf!!

Omdat ik geen ervaring had met financial lease, had ik offertes aangevraagd bij verschillende lease maatschappijen. Tot ik bij dit bedrijf een offerte aanvroeg. Totaal andere benadering, heel relaxed, al mijn vragen werden geduldig beantwoord. Nadat ik besloot over te gaan tot aankoop van mijn auto, werd alles heel snel geregeld. Echt een aanrader!!!

Super hulp gekregen

Alles snel geregeld Top !

Super klantvriendelijk en uitstekende service

Aangename ervaring met het financieringsbedrijf, fijne communicatie en snelle afhandeling! Zeker een aanrader!

Super klantvriendelijk!

Mijn ervaring met het financieringsbedrijf was zeer aangenaam. Fijne communicatie en financiering snel geregeld! Zeker een aanrader!

Heerlijk, die échte persoonlijke aandacht!

Betrokken en bekwaam. Goede bereikbaarheid en snelle antwoorden op je vragen. Dat geeft vertrouwen!

Over Financial Lease Concurrent

Financial Lease Concurrent is een onafhankelijk financieel dienstverlener en behandelt o.a. de lease-aanvragen van de volgende sites: 1. Financial Lease Concurrent 2. Occasion Lease Zonder Cijfers 3. ZZP Lease 4. Bedrijfswagen Lease Outlet 5. Credit4You 6. Het Financieringshuis 7. Huurkoop Offerte 8. Goedkoopste Financial Lease 9. Goedkoopste Occasion Lease U profiteert bij Financial Lease Concurrent direct van de laagste rentetarieven en beste voorwaarden. Boetevrij aflossen is gewoon mogelijk bij Financial Lease Concurrent! Particuliere klant Heeft u een vraag over het financieren van een occasion? Neem contact met ons op! Vragen Bel ons op nummer 0541 571 690 of stuur een e-mail naar [email protected].