Supergoed

Ik ben snel en vakkundig geholpen, met veel inlevingsvermogen en begrip.als ik weer eens een advocaat nodig heb dan ga ik zeker weer naar Opsteen .

• Betrokkenheid

Ik ben uitstekend geholpen.

adequaat en snel

lopke is in haar vakgebied zeer goed en geeft je ook de juiste keuze om te weten waar je aan begint.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig, begreep meteen waar het om ging en zeer betrokken.

Fijne samenwerking, meteen al veel vertrouwen.

• Betrokkenheid

Gebeld met een vraag. Deze werd goed beantwoord.

• Betrokkenheid

De oplossing voor je vastgoed probleem

Lobke is gedreven, efficiënt, sociaal en ter zake kundig. Heel prettig om mee samen te werken.

• Betrokkenheid

To the point en oplossingsgericht

Lobke is in staat om samen met de probleemeigenaar op een effectieve manier naar oplossingen te zoeken.

• Betrokkenheid

Zeer prettige communicatie, en erg duidelijk.

Ik heb zeer prettig samengewerkt met Lobke, ze is erg aardig, je kan er prima mee praten, alsof je met een vriend praat die je al lang kent. En alles is perfect en duidelijk geregeld! Ze vertelde eerlijk dat ze niet zeker was over fiscale puntjes waar ze minder van wist, (ik had een zeer specifiek geval), en geeft zeer bruikbaar advies hoe hier mee om te gaan. Kortom zeeeer tevreden.

• Betrokkenheid

Prettig correcte duidelijk zaken doen 👍

Deskundigheid in de verhuur recht , het opstellen van div huurcontracten

Uitstekende vastgoedadvocaat

Deskundig, cut-troath, gets the job done, killer on heels en toevallig een heel gezellige spontane dame met een persoonlijke insteek. Kortom uitstekende professional en een plezier om mee te werken!

• Betrokkenheid

Heel sociaal betrokken en juridisch goed onderlegt

Diverse zaken in behandeling gegeven

• Betrokkenheid

Adequaat, weet waarover het gaat

Fijn om mee te werken

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking, eerlijke communicatie en goede heldere acties!

Lobke heeft ons van een heel goed en eerlijk advies voorzien. Alles duidelijk uitgelegd. Tevens was er ruimte voor onze inbreng, met de kritische en professionele feedback waardoor wij weer verder konden. Het gehele traject is goed door Lobke ondersteund en goed afgesloten.

Naar tevredenheid behandeld

Lobke heeft me bijgestaan in een zakelijke kwestie die iets te persoonlijk werd. het gevoel dat je ook als mens eens je ei kwijt kunt zonder daarbij meteen de rekening gepresenteerd te krijgen voelde goed. uiteindelijk de zaak goed afgerond.

• Betrokkenheid

Zeer goede, prettige en betrokken samenwerking!

Het werken met Lobke heb ik ervaren als bijzonder prettig ervaren. Lobke is direct en to-the-point. Dit maakt dat zij snel tot de kern van de zaak komt. Processtukken worden in korte tijd conform afspraak opgesteld. Zij blijft in afwachting van de zitting alert en is daarmee telkens op de hoogte van de actuele stand in het dossier. Met een goed en duidelijk pleidooi weet zij de zaak helder en succesvol te bepleiten.

Over Opsteen advocaat in vastgoed

De naam zegt het al: Opsteen advocaat in vastgoed is een niche advocatenkantoor dat zich puur en alleen richt op het vastgoed in de breedste zin van het woord.