heel prettig om mee samen te werken

Diverse zaken in behandeling gegeven en zeer tevreden over haar werkzaamheden en manier van benadering naar mij als klant

• Betrokkenheid

Professioneel, duidelijk, doelgericht, en persoonlijk

Het was onze eerste ervaring met zowel een advocaat en een rechtszaak. Dus we waren totaal onervaren. Huurder had een proces tegen ons ( verhuurders) aangespannen omdat hij het huis niet wilde verlaten bij aflopen van tijdelijk contract, en een huurcontract voor onbepaalde tijd wilde. Mevr L. Opsteen zette duidelijk de mogelijke behandel/verweer opties uit, legde daarbij de gevolgen uit. Vertelde vooraf wat de financiële consequenties voor ons waren. Koos voor een 2 sporen strategie, om ons doel zeker te behalen. Reageerde op vragen die we hadden binnen 24 uur. Zeer prettige samen werking. Recht door zee. Niet altijd voor ons de gewenste antwoorden, maar wel duidelijk en de juiste. We hadden het idee dat onze zaak er zeker toe deed, en dat het niet 1 van de vele zaken was. Nam de tijd voor ons te woord te staan. ( want we waren behoorlijk van slag, toen we de eerste brief van zijn advocaat kregen) dus ook duidelijk oog voor het sociale aspect. kortom erg tevreden. belangrijkste daarnaast Doel behaald

Adequaat in haar opstelling

Wint er geen doekjes om en is rechtvaardig

Top, aanbeveling !

Met betrekking tot het al dan niet correct beëindigd hebben van een huurovereenkomst, heb ik mevrouw Opsteen benaderd voor het geven van een second opinion. Mevrouw Opsteen was na een korte uiteenzetting van de casus duidelijk en vakkundig in haar beoordeling en gelukkig sloot een en ander aan bij hetgeen ik al wist. Prima. Ik ben zeer tevreden en blij met haar gesproken te hebben. De communicatie verliep telefonisch, duidelijk en in begrijpelijk nederlands.

Fijne samenwerking

Ben goed geholpen!

• Betrokkenheid

Helder taalgebruik en eerlijke openhartige visie!

Op mijn verzoek om advies werd adequaat gereageerd. Lobke belt dan meteen ondanks drukte en ze neemt de tijd zodat ik gemakkelijk ons probleem kon voorleggen en zij niet schroomt meteen helder te zijn omtrent kansen en mogelijkheden. Ze jaagt m.i. Mensen niet onnodig op kosten. Kortom; het was ook een fijn contact en een prettig adviserend gesprek waar wij mee verder kunnen. Dank daarvoor. Indien de rechtsgang verder gevoerd gaat worden (wat we niet hopen) dan zal ik me zeker weer tot haar wenden.

• Betrokkenheid

Eerder één woord! Grandioos!!!

Door haar "no nonsense" aanpak was het binnen de kortste keren een heldere casus met een gepaste oplossing.

Snel en deskundig

Zowel het team als mevrouw Opsteen zelf hebben mij snel en deskundig te woord gestaan. Hele heldere uitleg en zeer gedegen advies.

• Betrokkenheid

Bijzonder snel teruggebeld en in duidelijke bewoordingen de door mij te volgen strategie uitgelegd.

Zoals aangegeven heeft mevr. Opsteen mij in een kort telefoongesprek duidelijk verteld welke weg ik moest volgen in mijn geschil met verhuurder. Zelfs in het korte gesprek viel mij de deskundigheid maar ook zeker haar inlevingsvermogen in mijn situatie op.

• Betrokkenheid

Direct geholpen en advies.

Vraag gesteld over ladder recht i.v.m steiger van de toekomstige buren op ons terrein.

• Deskundigheid N.v.t.

Duidelijk en goed gevoel

Mw Opsteen heeft mij goed en duidelijk advies gegeven over stappen die ik zelf kan doen. Mocht dit niet het gewenst resultaat voor mij opleveren, dan kijken we samen naar de dan te nemen stappen. Goed gevoel aan gesprek overgehouden .

Zeer vakkundig en duidelijk

Wij hebben advocaat Opsteen ervaren als duidelijk en zeer vakkundig in haar uitleg en briefwisseling naar ons en naar de tegenpartij.

Heel positief

De communicatie met mevrouw Lobke Opsteen voelde vanaf het begin al goed. Ze luistert goed naar het probleem, geeft haar deskundige mening en advies hierover en reageert adequaat. Wij bevelen haar zonder enige terughoudendheid aan.

Kort maar krachtig

Als eigenaar van een woning met een dilemma in de splitsingsakte heb ik per mail een kortbondig antwoord gekregen. Hieruit kon ik een beslissing maken waardoor ik energie kon steken in andere zaken. Bedankt!

• Betrokkenheid N.v.t.

Uitstekend advies gekregen!

Opsteen heeft mij uitstekend geadviseerd over garantiestelling in een huurcontract. Door haar deskundigheid voel ik me zeker. Ik weet nu waar ik aan toe ben en waar ik op moet letten. Heel erg fijn dat ik zo goed geholpen, veel dank!

• Betrokkenheid

Goede en vriendelijke ervaring, snelle service!

Wij hebben met ons "probleem" duidelijke uitleg gekregen en zullen met eventuele toekomstige vragen, zeker hier terug komen.

Heel goed

Heel fijn, goed advies

• Betrokkenheid

Snelle beoordeling en goed advies

Na in behandeling name zijn wij bijzonder snel in goed advies en informatie voorzien

Goed en vlot afgewerkt

Opsteen advocaat heeft er voor gezorgd dat mijn onbehoorlijke huurder uit mijn pand is.

• Betrokkenheid

Ik heb gekregen waar ik om vroeg, echter cliënt tekent niets dus zit nu echt in een impasse.

deskundig

Ik ben goed bijgestaan en deskundig begeleidt.

Supergoed

Ik ben snel en vakkundig geholpen, met veel inlevingsvermogen en begrip.als ik weer eens een advocaat nodig heb dan ga ik zeker weer naar Opsteen .

Fantastisch

Ik ben uitstekend geholpen.

adequaat en snel

lopke is in haar vakgebied zeer goed en geeft je ook de juiste keuze om te weten waar je aan begint.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig, begreep meteen waar het om ging en zeer betrokken.

Fijne samenwerking, meteen al veel vertrouwen.

Over Opsteen advocaat in vastgoed

De naam zegt het al: Opsteen advocaat in vastgoed is een niche advocatenkantoor dat zich puur en alleen richt op het vastgoed in de breedste zin van het woord.