Online hulp

Ik had eerst een begeleider van een ander bedrijf, maar die kon niet meer vanwege de corona. Scriptium doet ook online begeleiding en dat werkt supergoed. Ik wil ze zeker aanraden aan alle studenten.

• Would you recommend us? Yes

Vanaf het begin een goede klik gehad met mijn scriptiebegeleidster van Scriptium. Ik heb er echt doorheen moeten worstelen, maar met de hulp die ik heb gekregen heb ik eindelijk een groot stuk op papier

Geweldige

Geweldige docent gekregen voor een vakdat ik maar niet kon halen. Jullie zijn toppers!

Loved it!

Wauw, Bastiaan heeft echt hele goede en uitgebreide feedback gegeven. Mijn dank is groot. De uitleg van mijn fouten was ook helder. Bedankt ook voor het verbeteren van de taal en structuur.

Loved it!

Great

Ik heb jullieaangeraden bij mijn klas. Jullie hebben een goeie service en ook klantvriendelijk. Bij problemen denken jullie mee

Amazing!!

Tentamen gehaald met goede tentamentraining rechten. Dank jullie zeer, ik kom zeker nog terug.

Super goede service!

Dankzij Scriptium heb ik kunnen afstuderen voor mijn HBO studie. Ik heb zelf veel moeite met grammatica en had ook veel opmerlingen over de inhoud van mijn scriptie gekregen waarbij Scriptium me heeft geholpen. Super goede service!

• Would you recommend us? Yes

Goede service met redelijke prijzen. Je wordt goed geholpen en serieus genomen

Speciale

Speciale dank naar Denise voor de bijles rechten

• Would you recommend us? Yes

Super bedankt voor alle hulp! Wat had ik jullie nodig. Twee keer afgewezen met mijn scriptie maar nu eindelijk geslaagd met jullie hulp.

Bijles

Ik heb al mijn vakken door jullie bijles gehaald. Heel erg bedankt voor de docenten die mij hebben geholpen: Nienke en Harold

Bijles

De bijlessen zijn goed verzorgd. Heb een goede docent wiskunde gekregen

Tentamentraining

Gewoon een degelijk bedrijf zonder poespas. Goed geholpen met tentamentraining

Scriptie nakijken

Na erg goed geholpen te zijn aan de telefoon uiteindelijk besloten mijn scriptie in z'n geheel te laten nakijken bij Scriptium. Het is fijn dat zij een complete dienst bieden waar ik ook de inhoud kon laten checken. Heb genoeg feedback gekregen waar ik weer mee diirkan de komende dagen. Duimen dat ik mijn scriptie haal.

Ben el ern

Ben al een jaar een trouwe klant voor verschillende teksten. Altijd tiptop in orde. Adviseer iedereen Scriptium

Scriptiebegeleiding

Gelukkig datik jullie gevonden heb op het laatste moment. Ik heb dyslexie en daarom moeite met construeren van de zinnen op de juiste wijze. Door jullie heb ik mijn scriptiebachelor gehaald. Heel erg bedankt!

Scriptie nakijken

Mijn scriptie van tip tot teen nagekeken. Goeie complete service waarbij ze ook naar inhoud kijken. De prijs is wel te doen voor zo'n goeie service

Scriptie nakijken

In één woord: geweldige service (zijn eigenlijk twee woorden maar goed :))

Statistiekbegeleiding

Één van de betere bedrijven die ik gevonden heb

Tentamentraining

Hartelijk dank Sarah voor de hulp van mijn tentamen burgerlijk recht

Scriptie nakijken

In één woord: geweldige service (zijn eigenlijk twee woorden maar goed :))

Scriptiebegeleiding gehad

Ik ben ongelofelijk blij met de begeleiding die ik van Marije gehad heb. Echt super. Ikz at helemaal vast en zij heeft gewoon weer richting gegeven aan de scriptie en is nog beschikbaar voor als ik meer hulp nodig heb. Heel anders dan we krijgen op de school.

Bijles

Best een goede dienst. Ze hebben het wel druk met klanten maar ik ben goed geholpen met mijn modules verpleegkunde.

Scriptiebegeleiding

Mijn scriptie was een ramp volgend mijn begeleider en Scriptium heeft héél veel herstelwerkzzaamheden verricht. Qua mijn taal, opbouw en inhoud ziet het er nu echt goed uit. Zeer bedankt voor de hulp en zeker ook voor het goed beantwoorden van mijn vragrn