Statistiekbegeleiding

Dankjewel voor de uren statistiekbegeleiding van Lianne. Ik snap er zelf nog steeds niet zoveel van, maar nu kan ik in ieder geval verder met mijn scriptie

Webstie

Ik geruik de website van Scriptum veel voor informatie voor mijn scriptie. Je kunt ze ook vragen stellen via de chat en forum. Zeer handig.

Taalcontrole

Ik heb mijn sollicitatiebrief laten nakijken op taal en spelling. Heel goed gedaan

• Nous recommanderiez-vous? Oui

aanrader

Ik vind Scriptium echt een aanrader voor alle studenten. Ze nemen de tijd voor je en ik had heel veel aan de feedback op mijn moduleopdracht

bijles engels

hele fijne online bijles gehad van Vera

nakijken

Super fijn nagekeken! Dankje!

Tentamentraining

Testo: Ik had training van Lianne voor statistiektentamen. Erg fijn en kon direct. Nu nog een voldoende halen

Yesss

Vooral heel fijn dat ze zo snel reageren op mails en appjes. Je voelt je echt geholpen

Good!

De bijles Nederlands was heel erg fijn! Bedankt voor de goede hulp en gesprekken en de uitstekende nazorg die jullie hebben verleend

bijles

Gesproken met Oscar voor bijles wiskunde voor mijn dochter. Zeer fijn gesprek en volgende week de eerste les

Bedankt

Ik wil Rianne bedanken voor de correctie van mijn scriptie en daarna voor het beantwoorden van mijn vragen. Een 10!

begeleiding

Ze hebben me al binnen een uur gekoppeld en diezelfde avond had ik al begeleiding voor de scriptie

betrouwbaar

ik laat al sinds een jaar bijna al mijn teksten nakijken door Scriptium op taal en structuur. Altijd op tijd, professioneel en vriendelijk

mijn manuscript is geredigeerd

mijn manuscript is geredigeerd door Inge, was uitstekend. Zeker aan te raden voor andere schrijvers

online les

ik had online bijles statistiek en dat was prima

• Would you recommend us? Yes

Op tijd terug gekregen en goed nagekeken

Spoedservice

Ik kreeg bericht dat mijn begeleidster ziek was geworden (corona) en dat ze de begeleiding niet door kon zetten. Echt flink balen en was wel jammer. Ze hebben me toen binnen 2 uur een nieuwe begeleider gegeven en dat ging eigenlijk net zo goed.

Nederlands

Het fijnst is dat ze niet moelijk doen. Ik heb al een paar maanden bijles Nederlands en het is altijd pas achteraf betalen en geen gedoe en bijkomende kosten enzo.

Aanrader

Ja, gewoon een aanrader. Ik had graag eerder geweten tijdens m'n studie dat Scriptium bestaat.

• Would you recommend us? Yes

Snel, netjes, professioneel en klantvriendelijk. Ik voelde me echt gehoord als student. Complimenten voor Oscar van het Team voor het afhandelen van m'n vragen

SPSS dilemma

Ik moest ineens werken met SPSS voor mijn kwalitatieve scriptie, maar heb nooit statistiek als vak gehad. Begeleidster Sofie heeft me geholpen met het opzetten en kiezen van een methode, het uitvoeren van de dataverzameling en natuurlijk werken met SPSS. Alleen was 't niet gelukt, dus hulde!

Training

Tentamentraining gehad voor een rechtenvak wat ik maar niet snap. Echt dikke shitzooi nu met corona ook. Trainster Nienke was heel fijn en we hebben keihard aan de stof gezeten. Heb een 7,2 gehaald dus helemaal in de wolken.

Bijles economie

Leuke lessen, nooit gedoe en ik mag zelf kiezen wanneer en hoe laat. Zeker handig.

Miranda

Mijn APA-lijst was gecontroleerd door Miranda. Echt heel erg bedankt!!!!

Marketing scriptie

Mijn scriptie heeft een specialistisch onderwerp en ik wilde inhoudelijke commentaar. Ze hebben geleverd, binnen de afgesproken tijd, en het was prima.