Snel en goed

Ik heb mijn scriptie laten nakijken op taal en inhoud binnen 48 uur. Het document kwam mooi op tijd via de mail terug en ik heb veel gehad aan de correcties en de feedback. Nu nog even de laatste dingetjes doen en dan ga ik de boel inleveren. Zeker aan te raden!

Excellent!

Echt een goeie complete service was de nakijkdienst voor scripties. Ik heb op bijna elke pagina wel gerichte inhoudelijke feedback gehad en gewoon veel verbeterd.

Ik wil jullie

Ik wil jullie zeggen dat ik ben geslaagd voor wiskunde! Dank jullie wel!

Vind dat jullie

Vind dat jullie vanaf het begin goed meedachten met mijn vraagstuk. Heb vervolgens een prima scriptiebegeleider gehad (Annemiek) die goede inhoudelijke advies heeft gegeven.

Anne

Jullie hebben mijn zoontje fantastisch geholpen. Hij had erg moeite met het begrijpen van de biologiestof en de leraar heeft hem door begrijpelijke uitleg zeer goed op weg geholpen. Daarnaast waren de gesprekken aan de telefoon heel verhelderend en behulpzaam. Ik raad jullie zeker aan

Mijn dochter

Mijn dochter had dringend bijles wiskunde nodig omdat een docent op school was uitgevallen. Scriptium heeft haar gekoppeld aan een bijlesdocent die ook echt docent is en dat was een schot in de roos. Het zijn fijne lessen en ik steek er zelf hier en daar ook nog wel eens wat van op. Jammer dat het vanwege corona niet bij ons thuis kan, maar ook online werkt alles prima

tip

Belangrijke tip als je een scriptie wil laten nakijken: doe eerst alleen op inhoud, en daarna pas op taal. Want anders ga je nieuwe tekst schrijven omdat ze feedback hebben gegeven en dan maak je wer nieuwe taalfouten

Geld waard

Ik heb er lang over nagedacht om mijn scriptie te laten nakijken want ik vind het wel veel geld. Het is me echt wel meer dan waard geweest. Mijn eerste scriptiekans was afgekeurd vanwege taal en toen heb ik het laten nakijken. Daarna had ik maximale punten voor taal.

Document

Mijn document dat ze zouden nakijken was niet in mijn mail aangekomen binnen 20 uur. Toen heb ik gebeld en hebben ze netjes bekeken wat er mis was. Het bleek dat het in mijn spambox was beland en ze hebben het netjes afgehandeld vervolgens.

Super bedankt

Van de opleiding hadden ze me laten weten dat ik nog een kans kreeg om mijn scriptie in te leveren terwijl ik eigenlijk geen herkansing meer had. Maar dan moest ik wel b innen een week alle feedback verwerken en het opnieuw in leveren. Ik heb toen op zaterdag in de avond een bericht gestuurd aan Scriptium dat ik een begeleider wilde voor de week en ze hebben me gewoon in de avond nog gekoppeld en die zondag had ik al een kennis making. Ik ben ze super dankbaar en nu heb ik de scriptie toch op tijd kunnen inleveren.

Top ervaring

Stipt, goed & zorgeloos.

Fijn geholpen

Ik ben fijn geholpen en ze hebben mijn scriptie top nagekeken Lobke Coevorden

Reactie

Een reactietijd via de mail van enkele minuten. Dat vind ik veel waard en mijn complimenten dus!

Taal

Ik moet vel teksten schrijven voor mijn werk en ik laat ze nakijken door correctors van Scriptium. Ze zijn altijd op tijd en ik leer er een heleboel van

Scriptiebegeleiding

Het duurde even wat langer voordat ze een scriptiebegeleider hadden dan 48 uur. Dit was omdat ik een specialistisch onderwerp heb zeiden ze. Dat is wel iets dat je moet weten dat het soms iets langer kan duren. Maar uiteindelijk echt super goede begeleiding gehad dus niets te klagen.

Waard

Het is het geld zeer zeker waard.

Begeleiding

Ze hebben hier zeer kundige begeleiders en je wordt echt heel snel geholpen. Tussen november en april heb ik begeleiding gehad en dat heeft me een mooie scriptie opgeleverd.

Bedankt

I k laat deze review achter speciaal voor Maaike van Scriptium want zij heeft er mede voor gezorgd dat ik ben geslaagd.

bijles engels

Ik had een herkansing voor Engels en die moest ik halen. Dus bijles gehad van Scriptium. Was allemaal prima, maar ik heb het toch niet gehaald.

Tevreden

Ze komen hun beloftes echt na.

Onderzoeksopzet

Voor mijn onderzoeksopzet had ik een begeleider aangevraagd. Binnen 2 uur had ik al iemand en we hebben diezelfde avond online gespard.

Manuscript

Mijn manuscript is geredigeerd door Scriptium en ik heb gekozen voor een controle op taal, structuur & inhoud. Ze hadden erg goede tips over de verhaallijn en mijn boek wordt nu binnenkort uitgegeven. Zeer tevreden dus!

Geslaagd

Ik ben geslaagd met een 8 voor de scriptie :O lekker!

Proefschrift

Het moet gewoon allemaal helemaal goed zijn in een proefschrift. Ik heb daarom het gehele document laten nakijken op taal & structuur door een corrector van Scriptium. Ik was zeer tevreden en ze zijn ook zeker de goedkoopste.

Methodiek

Martin heeft mij geholpen met het kiezen van een methode voor de scrioptie. Meteen een GO gehad op de PVA