Waard

Het is het geld zeer zeker waard.

Begeleiding

Ze hebben hier zeer kundige begeleiders en je wordt echt heel snel geholpen. Tussen november en april heb ik begeleiding gehad en dat heeft me een mooie scriptie opgeleverd.

Bedankt

I k laat deze review achter speciaal voor Maaike van Scriptium want zij heeft er mede voor gezorgd dat ik ben geslaagd.

bijles engels

Ik had een herkansing voor Engels en die moest ik halen. Dus bijles gehad van Scriptium. Was allemaal prima, maar ik heb het toch niet gehaald.

Tevreden

Ze komen hun beloftes echt na.

Onderzoeksopzet

Voor mijn onderzoeksopzet had ik een begeleider aangevraagd. Binnen 2 uur had ik al iemand en we hebben diezelfde avond online gespard.

Manuscript

Mijn manuscript is geredigeerd door Scriptium en ik heb gekozen voor een controle op taal, structuur & inhoud. Ze hadden erg goede tips over de verhaallijn en mijn boek wordt nu binnenkort uitgegeven. Zeer tevreden dus!

Geslaagd

Ik ben geslaagd met een 8 voor de scriptie :O lekker!

Proefschrift

Het moet gewoon allemaal helemaal goed zijn in een proefschrift. Ik heb daarom het gehele document laten nakijken op taal & structuur door een corrector van Scriptium. Ik was zeer tevreden en ze zijn ook zeker de goedkoopste.

Methodiek

Martin heeft mij geholpen met het kiezen van een methode voor de scrioptie. Meteen een GO gehad op de PVA

Statistiekbegeleiding

Dankjewel voor de uren statistiekbegeleiding van Lianne. Ik snap er zelf nog steeds niet zoveel van, maar nu kan ik in ieder geval verder met mijn scriptie

Webstie

Ik geruik de website van Scriptum veel voor informatie voor mijn scriptie. Je kunt ze ook vragen stellen via de chat en forum. Zeer handig.

Taalcontrole

Ik heb mijn sollicitatiebrief laten nakijken op taal en spelling. Heel goed gedaan

aanrader

Ik vind Scriptium echt een aanrader voor alle studenten. Ze nemen de tijd voor je en ik had heel veel aan de feedback op mijn moduleopdracht

bijles engels

hele fijne online bijles gehad van Vera

nakijken

Super fijn nagekeken! Dankje!

Tentamentraining

Testo: Ik had training van Lianne voor statistiektentamen. Erg fijn en kon direct. Nu nog een voldoende halen

Yesss

Vooral heel fijn dat ze zo snel reageren op mails en appjes. Je voelt je echt geholpen

Good!

De bijles Nederlands was heel erg fijn! Bedankt voor de goede hulp en gesprekken en de uitstekende nazorg die jullie hebben verleend

bijles

Gesproken met Oscar voor bijles wiskunde voor mijn dochter. Zeer fijn gesprek en volgende week de eerste les

Bedankt

Ik wil Rianne bedanken voor de correctie van mijn scriptie en daarna voor het beantwoorden van mijn vragen. Een 10!

begeleiding

Ze hebben me al binnen een uur gekoppeld en diezelfde avond had ik al begeleiding voor de scriptie

betrouwbaar

ik laat al sinds een jaar bijna al mijn teksten nakijken door Scriptium op taal en structuur. Altijd op tijd, professioneel en vriendelijk

mijn manuscript is geredigeerd

mijn manuscript is geredigeerd door Inge, was uitstekend. Zeker aan te raden voor andere schrijvers

online les

ik had online bijles statistiek en dat was prima