Ik word niet als een nummer behandeld maar als een mens.

Heb altijd een duidelijke uitleg over de noodzakelijke onderhoudsreparaties gehad en een duidelijk antwoord op vragen.

• Kwaliteit

Dat is wat u van ons mag verwachten als u uw auto aan ons toevertrouwd. Transparant en duidelijkheid. Graag tot een volgende keer.

Goede service aardige mensen.

Voor een beurt en apk geweest .Alles prima . Miste bij de beurt alleen de prijzen van de onderdelen . Maar mischien is dat normaal bij een dealer. Kom zeker hier terug, de auto ook gekocht hier. En waarschijnlijk in de toekomst hier nog 1.

• Kwaliteit

Er zijn vaste pakketprijzen gefactureerd voor het onderhoud aan uw auto. Onderdeelprijzen kunnen wij altijd aan u geven, geen probleem. Graag tot ziens

zoals we al jaren gewend zijn, een correcte, perfecte en goede service

van binnenkomst receptie tot planning en de opdracht in goed overleg, zijn we 100 % tevreden.

• Kwaliteit

Volgende keer gaan wij weer voor een 100% tevredenheid!

Accu vervangen; prijs lager dan verwacht! Super meevaller!

Naast vakkundigheid, vriendelijkheid beheerst het personeel ook het meedenken met de klant. Heel fijn om te ervaren! Bedankt!

• Kwaliteit

Zo moet het ook een keer zijn. Meedenken met de wensen van de klant vinden wij belangrijk.

rijd veilig de winter door

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Hartelijk dank voor het geven van een tien.

Klant vriendelijk en service gericht

Prettige garage die klant gericht werken bovenaan staat bij alle medewerkers.

• Reden bezoek Andere reden

Hartelijk dank voor deze woorden.

Heel vriendelijk personeel

Je wordt al tijd vriendelijk ontvangen met een praatje en koffie of thee.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Wij zien uw graag een volgende keer weer, de koffie/thee staat voor u klaar.

Gewoon geweldig.

Bijzonder vriendelijk, altijd tijd voor je. Kopje koffie, praatje. Nooit lang wachten. En alles komt altijd in orde.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Mitsubishi.

Geweldige service en bijzonder aardige mensen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze vriendelijke woorden, wij doen het graag voor u.

Op alle gebieden zeer positief.

Eventuele noodzakelijke of wenselijke reparaties en de kosten daarvan worden vooraf door de chef van de werkplaats met de klant doorgesproken. Als gewacht kan worden is koffie/thee en lektuur aanwezig.

• Kwaliteit

Fijn om u al jarenlang te mogen verwelkomen in ons bedrijf en van u deze fantastische beoordeling te krijgen. Heel hartelijk dank namens ons allen.

Alles wat je als klant kunt wensen was aanwezig,

Goede service, uitleg en gastvrijheid.

• Kwaliteit

Fantastisch dat u ons met een 10 beoordeeld. Fijn dat wij al uw wensen hebben kunnen invullen. Graag doen wij dat ook met onze after-sales afdeling en wij zien u dan daar ook graag terug.

Als heel positief ervaren.

Goede en prettige omgang zonder opdringerig te zijn. Hadden een goed gevoel bij de aankoop.

• Kwaliteit

Wat een mooie beoordeling hebben wij gekregen. Wij vonden het ook zeer prettig met u kennis te maken met uw komst vanuit Zuidwolde. Nogmaals wensen wij namens ons allen veel rijplezier met de mooie Mitsubishi Eclipse Cross.

Prima bedrijf

Jammer dat ze geen officiële Mitsubishi dealer meer zijn ivm garanties. Dat is namelijk voor ons niet handig. (Weer vervolg afspraak maken)

• Kwaliteit

Wij doen altijd ons best om alles op 1 dag te realiseren waar het mogelijk is. Helaas (met of zonder dealerschap) lukt dat niet altijd met een garantie aanvraag, i.v.m. een goedkeuring e.d.. Hartelijk dank voor uw komst uit Hattem naar Apeldoorn, wij waarderen dit en ook dank voor deze beoordeling.

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe gezinsauto. Chapeau voor de wijze waarop we geholpen zijn.

• Kwaliteit

Wij zijn blij dat jullie tevreden zijn en hopen dat jullie van deze prachtige Mitsubishi Eclipse Cross zullen genieten. Wij hebben genoten van de Limburgse vlaai die u voor ons meegebracht had. Deze heeft ons heerlijk gesmaakt, hartelijk dank.

Zoals altijd duidelijk en correct

Positief en correct

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!

Ik ben tevreden, maar ik heb een klein aandachtspuntje.

Mijn vraag aan u is waar u een vol reservoir van de ruitensproeiervloeistof laat die u uit mijn auto heeft verwijderd. Het is namelijk goede vloeistof vermengd met antivries en het is zonde om dit weg te gooien.

• Kwaliteit

Bedankt voor uw review. Wij hebben contact met u gehad betreffende het aandachtspuntje. Wij zullen er aan werken om de volgende keer een 10 te behalen. Uiteraard zijn wij erg blij u al 14 jaar als klant te mogen ontvangen en dit zoals u zelf aangeeft naar volle tevredenheid.

Vriendelijk en goed

Prettig

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Zoals altijd prima ervaring

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijne kilometers met de auto.

Fijne benadering, vriendelijk, ter zake kundig enz.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor de 10, graag zien wij jullie straks voor onderhoud ook bij ons en hopen wij daar ook een 10 voor te krijgen. Wij zullen ons best blijven doen.

Altijd meedenken met klant

Zomerinspectie laten doen. Bleek toch een kleine beurt nodig te hebben. Deze laten uitvoeren, omdat we twee dagen later op vakantie gingen en geen problemen wilden hebben. Al ruim 40 jaar klant bij van Zeist en altijd naar te vredenheid geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Wij wensen jullie een veilige vakantie toe zonder zorgen en mocht er iets zijn jullie hebben zowel voor de auto als voor de caravan een mobiliteitspas. Hartelijk dank jullie al meer dan 40 jaar het vertrouwen in ons hebben.

Vlotte en zeer vriendelijke behandeling.

Deskundig advies, zeer vriendelijke ontvangstdame, vlotte service.

• Kwaliteit

We zijn erg blij dat wij u als nieuwe klant goed advies hebben kunnen geven tijdens het onderhoud en de apk aan uw auto. Graag tot een volgende keer!

Zeer goede afhandeling

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor de 10.

Heel klantvriendelijk en persoonlijk.

Als je merk wordt overgedragen aan een andere dealer, dan sta je normaal gesproken voor een keuze: ga ik mee of blijf ik. Die vraag hadden wij al voor ons zelf beantwoord voor deze gesteld werd. Garage van Zeist is betrouwbaar en heel klantgericht. Je kunt geen betere service krijgen.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor uw 10. Zonder dealer meer te zijn van uw merk, blijven wij doen wat u van ons mag verwachten. Als familiebedrijf in Apeldoorn vinden wij eerlijk en persoonlijk advies erg belangrijk en dat zullen wij, met het vertrouwen wat u ons geeft, de komende jaren u blijven geven.

Wordt netjes ontvangen en niet opdringerig

Voor de eerste keer daar een auto gekocht. Bij ontvangst werd meteen wat te drinken aangeboden. Auto netjes afgeleverd met duidelijke uitleg over de bediening van alle knopjes en hendeltjes. Bosje bloemen gekregen . Top !! Het zijn toch de kleine dingen die het hem doen. Zeker een garagebedrijf die ik kan aanraden. Mvg, Linda

• Kwaliteit

Fam. Reintjes, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij wensen u goede kilometers met uw auto toe en mochten er nog vragen zijn over alle knopjes en hendeltjes helpen wij u graag.

Erg vriendelijk

Denken goed mee ,prima personeel, super garage, en het belangrijkste erg betrouwbaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn erg trots op deze 10, wij zullen er alles aan doen om dit cijfer in de toekomst vast te blijven houden. Namens ons allen hartelijk dank.

Over Carprof