Ik zie ieder half jaar weer uit naar m’n uitje naar de tandarts!

Behalve heel veel vakmanschap, die als een soort vanzelfsprekendheid wordt ervaren is het al die jaren al een genoegen voor me om weer voor controle naar de tandarts te mogen. Zowel mw. Kockelbergh als dhr. Gibson zijn beiden zeer aardige en geïnteresseerde mensen evenals de ondersteunende collega’s. Vind het soms bijna jammer dat er steeds weer een half jaar tussen de afspraken zit en niet een maand of zo, zou gezellig zijn :)

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Drs. Katrien Kockelbergh

Fijne behandelingen

De behandelingen zijn comfortabel. Ze houden goed rekening met je wensen en overleggen wat het best is om te doen. Ook met andere lichamelijke klachten houden ze rekening, zodat je toch goed kan worden geholpen. Moderne technieken om zo min mogelijk pijn te hebben tijdens de behandeling.

Vakwerk van hoog niveau en respectvolle behandeling

Al heel lang had ik een verkleuring in mijn voortanden die steeds duidelijker werd naarmate ik ouder werd en de tanden werden ook met de tijd dunner. Na een zorgvuldige diagnose heb ik een uitgebreid advies gekregen over wat ik heb beste kon doen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor porseleinen facings. Na twee bezoeken heb ik nu een prachtig gebit: niet te wit, maar heel natuurlijk. Ik ben echt blij en ook zeer tevreden. De samenwerking tussen tandarts Gibson en Kockelenberg staat borg voor een goed advies waar 2 professionals naar kijken. Ik voelde me ook echt een gewaardeerde klant. Kortom een echte aanrader.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Drs. Marco Gibson

vakkundige en fijne tandarts

vandaag mijn eerste wortelkanaalbehandeling (in mn voortand) gehad. was vantevoren best zenuwachtig, de verdoving voelde ik bijna niet (ben erg bang voor naalden ). De wortelkanaalbehandeling was pijnloos, dat was echt super. de tandarts en assistente Amber waren heel vriendelijk en stelden mij echt op mijn gemak.

Prettige tandarts(en) die mij prima op gemak stellen en goede zorg verlenen

Fijne tandartspraktijk. Vriendelijke en behulpzame assistente(s) en prettige tandarts(en). Voelde mij snel op m'n gemak. Behandeling verliep vlot en soepel. Veel aandacht voor mijn gebid en goede adviezen gekregen.