Zeer positief

Ik waardeer de professionele en kundige aanpak van Mr. Bijl. Communicatief vaardig, tactvol.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Geweldig en meedenkende advocaten.

Na mijn scheiding bleef er onenigheid ontstaan over de verkoop van het huis enen kosten als partneralimentatie en kinder alimentatie, dit al eerder laten berkenenen door een mediator maar ging totaal niet werken André bijl om hulp geroepen waarnaar het binnen een afzienbare tijd wel goed geregeld werd. Denkt mee in belang van beide partijen en zorgt ervoor dat er rust ontstaat tussen beide partijen. TOP ADVOCAAT.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Zeer goed bijgestaan tijdens mijn scheiding

De heer andre bijl was mijn advocaat tijdens mijn scheiding en ben er zeer tevreden over

Geweldig resultaat

Betere uitkomst dan verwacht

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Goede en betrouwbare service

Ze houden je goed op de hoogte over de stand van zaken. Zijn niet duur. En helpen je graag. En zijn erg vriendelijk. Als ik nog eens iets heb, dan weet ik deze advocaat te vinden. Echt een aanrader.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Super geholpen.snelle reacties terug ook

Fijne mensen.ze doen wat ze zeggen.snelle reactie en je word goed ip de hoogte gehouden van de voortgang

Uitstekend!

Mijnheer Bijl staat altijd klaar voor je, heel erg zorgzaam omtrent rechtbank zaken. En altijd goed bereikbaar/duidelijk. Geeft goede back-up omtrent zaken. Ik raad iedereen aan!

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Mijn ervaring met Bijl en Kroon advocaten is goed. Ze zijn duidelijk, en reageren snel. Al met al een goede afhandeling.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

uitstekende hulp en proactieve benadering van mijn case

Beroep gedaan op Bijl & Kroon en Andre Bijl heeft mijn case behandeld. Uitstekende aanpak en strategie, ben zeer goed op de hoogte gehouden van de ondernomen stappen en vorderingen en prima resultaat bereikt waarmee volledig aan mijn verwachtingen is voldaan.

Snel en.correct

De scheiding is goed verlopen snel verlopen en correct.

Duidelijk, transparant, resultaatgericht

De zaak ging om het terugvorderen van een rijbewijs bij de officier van justitie. Binnen een dag was het klaagschrift opgesteld en verstuurd, daarnaast werd voldoende tijd genomen om goed te informeren hoe het allemaal in zijn werk gaat. Binnen 48 uur was het rijbewijs weer binnen.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Alles goed verlopen en duidelijk

Goeie ervaring gehad met meneer bijl me eerste advocaat die ik nodig heb gehad en hij heeft me goed geholpen uit me probleen

Helemaal top

zeer vriendelijk als je appt of belt meteen respons open en eerlijk.alles werd meteen in werking gezet

Super advocaat

Heel super advocaat

Heel goede advocaat

Super advocaat

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer fijne ervaring

Meneer Bijl heeft mij en mijn kinderen enorm goed vertegenwoordigd. Het door mij aangevraagde vonnis is dan ook in mijn voordeel uitgesproken. Zeer vriendelijke en menselijke manier van omgang.

• Geholpen door: mr. A. (André) Bijl

Ik zou geen andere advocaat willen!

Super goede ervaring met deze advocaat Mr. Bijl! Betrouwbaar, en gemotiveerd. Heeft mij goed geholpen met meerdere zaken! En met goede Positieve beslissingen tot Gevolg!

Over Bijl en Kroon Advocaten

Bijl & Kroon advocaten is het advocatenkantoor voor hoogwaardige juridische dienstverlening in de regio Leerdam. Al jaren behartigen wij de belangen van particulieren en ondernemers op heldere en deskundige wijze. We combineren een grote betrokkenheid met de scherpte die u van een advocaat mag verwachten. Het belang van de cliënt staat centraal. Uw zaak is onze uitdaging. Samen bekijken we waarmee u het meest bent gediend. Zo krijgt u het beste advies en halen wij het maximale uit uw zaak. Wij zijn advocaten en specialisten. We doen alleen waar we goed in zijn. Maak een kennismakingsafspraak met een van onze advocaten in Leerdam.