Persoonlijk, vertrouwd en meedenkend!

Vanaf het eerste moment toen ik in contact kwam met Eijgen Finance ‘klikte’ het. Met een nuchter enthousiasme kun je plannen aan tafel bespreken. Oplossingsgericht komen de mannen in aktie. En het resultaat is een steeds sterkere band van wederzijds vertrouwen. Dankzij Eijgen ben ik met verschillende deals super geholpen in de financiering.

Zij zagen oplossingen waar elders de deuren dicht bleven.

Het team van Eijgen in Leeuwarden. Vakkundig Ervaren Professioneel Denken mee. Komen met oplossingen en ideeën. Zeker aan te raden!

Wij zijn bij Eigen Finance terecht gekomen door een tip. Alles prima geregeld. Ik als ondernemer heb weinig hoeven doen, alles is uit handen genomen. Uiteindelijk een goed product afgenomen waar we erg tevreden mee zijn. Ga zo door mannen Gr Marco & Johan

Eerlijk en open advies

Na telefonisch contact met Eijgenfinance had ik diezelfde dag nog terugkoppeling dat de eerste zaken al in werking gezet waren. De daarop volgende werkdag had ik het financieringsplan (met diverse mogelijkheden) al ontvangen. Aan snelheid qua reactie en informatie dus geen klagen. Wat mij betreft een absolute aanrader!

duidelijk,snel,flexibel en vooral ontzorgd in me vastgoedfinancieringen.

ik heb een zeer positieve ervaring met Eijen Finance, contact is goed en duidelijk. verschillende opties en variaties aangeboden gekregen voor mijn vraagstukken en laag drempelig te benaderen. dat kan je bij de huidige grootbanken met tunnel visie echt vergeten.

Correct, betrouwbaar en klantgericht!

Prettige samenwerking gehad, en doen wat ze zeggen.

Uitstekende service en duidelijke communicatie

Na het eerste contact zijn wij professioneel geholpen met een goed eindresultaat.

Geweldig!!

Snel en adequaat reageren! Waar andere financieel adviseurs het opgeven, gaat Eijgenfinance door op een eigen vakkundige wijze! Resultaatgerichte en vriendelijke behandeling, zelfs na afwikkeling van de bemiddeling. Altijd bereikbaar en een echt logische honorarium! Echt een aanrader!

Goed & gedegen advies, snelheid in handelen. Kortom ; prima!

Er deed zich een buitenkans voor , om die kans ten volle te benutten was snelheid geboden ; de heren lieten er geen gras over groeien : binnen "no-time"hadden we de toezegging dat het geregeld zou worden........ de kans kon dus ten volle worden benut!

Vriendelijk, verstand van zaken en uiterst discreet

Zeer vakbekwaam bedrijf. Is op de hoogte van de markt, denken mee en leveren maatwerk.

Over Eijgenfinance

Eijgen finance is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk intermediair in MKB-financieringen en vastgoedhypotheken. Onze adviseurs zitten verspreid over het hele land en adviseren en bemiddelen voor ondernemers en vastgoedbeleggers bij hun financieringsvraagstukken. Eijgen heeft een netwerk van meer dan 90 geldverstrekkers. www.eijgenfinance.nl