Snelle en professionele ondersteuning

Zodra je je wens kenbaar hebt gemaakt, wordt er snel gereageerd en op professionele wijze hiernaar gekeken. Vervolgens wordt het plan met je besproken en uitgevoerd.

Betrokken en enthousiast

Wij werden goed geholpen, doelgericht en efficiënt. Ook hebben we de grote betrokkenheid bij ons project als heel prettig ervaren!

Grote besparing in kosten door bemiddeling bij financieren nieuwbouw.

Dhr. E. van der Berg heeft het financieringstraject bij ons begeleid. Hierdoor hebben we een substantiële besparing op kosten gekregen onder zeer goede voorwaarden. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop er werd gecommuniceerd onderling en met de andere partijen. Onze ervaring met Eigenfinance is dat ze kennis van zaken hebben.

Prima begeleiding financiering

Idem

Goede onderbouwing als startende ondernemer.

Uitgenodigd op kantoor in Leeuwarden,goede onderbouwing qua kreditering. De heren hebben mij een goed krediet aangeboden,daardoor geen opstart problemen. Raad iedereen aan om contact op te nemen met Eijgenfinance als ze starter zijn.

ik ondernemen, Ewoud regelt de financiering

financiering gekregen dus top.

Kennis en ervaring in een.

Prima onderbouwing met een duidelijke strategie.

Een professioneel adres voor het financieren van Vastgoed

Voor ons bedrijf StudentStay BV hebben we een aantal financieringen geregeld via Franke en Johan. Onder andere voor Geldvoorelkaar, NIBC en RNHB. Het is altijd leuk werken met deze creatieve mannen die altijd met je meedenken en goed advies geven. Ben je op zoek naar een adres voor het financieren van vastgoed dan is dit "the place to be".

Accuraat, snelle en specifieke maatwerkoplossing.

Persoonlijke benadering, geen kille bank-benadering.

Gedreven en prima netwerk

We hebben al heel wat zaken en projecten met Eijgen gedaan en allemaal naar tevredenheid .Alle projecten zijn uiteindelijk geslaagd. Er is sprake van wederzijds vertrouwen en samenwerking.

Goede en snelle service!

Wij zijn zeer tevreden over Eijgenfinance. We zijn vriendelijk te woord gestaan, alles is duidelijk uitgelegd en alles werd bij ons zeer snel geregeld. Zo doorgaan!

Proffessioneel en “to the point”.

Degelijk advies van onafhankelijke, ervaren mensen. Goeie koppeling met de juiste partij.

Hele goede service en enorm betrokken.

Hele goede service en enorm betrokken. Ze zoeken de best passende oplossing voor je bedrijf en perfect advies.

Creatief, praktisch en korte lijnen

Contact met Franke is prettig. Hij denkt in mogelijkheden. Dit ervaren klanten als prettig.

Ik heb goede ervaringen met Eijgen Finance. Korte lijnen en daadkracht.

Ik heb al enige tijd goede contacten met Eijgen Finance. Met name Franke Twerda. Franke weet waarover hij praat en ziet de kansen en brede belangen goed. Hij weet wat een ondernemer nodig heeft en zoekt daarbij de meest passende oplossing. Zeker een aanrader en werkt veel plezieriger dan de grote banken.

Bij Eigenfinance ervaar ik hoge mate van betrokkenheid, snelheid en creativiteit !

Zodra ik een zaak voorleg aan Eigenfinance wordt er snel geschakeld met relatie en/of betrokken partijen. Door een zeer ruime keus aan geldverstrekkers in combinatie met een grote dosis creativiteit en sterk netwerk, worden prima financieringsconstructies samengesteld, tegen prima rente- en hypotheekvoorwaarden.

Onze ervaring als vastgoedfinancier

Nestr Smart Finance werkt graag samen met de adviseurs van Eijgen Finance. Kundige correcte personen die goede financieringsaanvragen bij ons indienen.

Breed netwerk, onderneemt met je mee

De afgelopen periode heb ik vanuit meerdere zakelijke perspectieven ondersteuning gehad van Eijgen Finance. De mannen ondernemen met je mee, zijn accuraat en komen ook met oplossingen zowel binnen als buiten gebaande paden. Persoonlijk beveel ik Eijgen graag aan als financieringspartner, zowel voor financieringsvraagstukken binnen ondernemingen als voor financieringsvraagstukken betreffende vastgoed.

Doe al jaren naar tevredenheid zaken met Eijgenfinance. Stuur ook klanten door en dat gaat altijd goed.

Deskundig en betrokken

Met het team van Eijgen Finance Leeuwarden heb sinds voorjaar 2019 intensief contact . Daarbij gaat het met name om de verstrekking van kortlopende vastgoedleningen . Hierbij zijn de kennis van zaken , gecombineerd met betrokkenheid en het grote netwerk de basis voor het effectief kunnen handelen .

Een professionele en Eijgenzinnige financiele club

Via deze heren een aantal financieringen afgesloten met particuliere partijen. Snel, vakkundig en niet benauwd voor last minute transacties.

Kennis van zaken en prettig persoonlijk contact

Het contact met Franke Twerda van Eijgen Finance heb ik als waardevol en zeer prettig ervaren. Onafhankelijk, kennis van zaken en een persoonlijke benadering.

Een fijne organisatie die met de onderneming mee denkt in oplossingen.

In tijden van groei is het soms lastig om bij banken aan te kloppen. Bij Eijgen Finance zijn ze er juist voor om dit wel te laten realiseren. Als het nu gaat om geld of om te investeren in vastgoed, deze partij denkt met je mee.

Snel gehandeld

We wilden uitbreiden waar een behoorlijke investering voor nodig was, hier zijn we vlot mee geholpen met de keuze uit verschillende financieringsmogelijkheden.

Top, prive-financiering als ondernemer van alle kanten belicht!

In het oerwoud van gegevens en opties bij de hand genomen en de juiste keuzes gebracht!

Over Eijgenfinance

Eijgen finance is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk intermediair in MKB-financieringen en vastgoedhypotheken. Onze adviseurs zitten verspreid over het hele land en adviseren en bemiddelen voor ondernemers en vastgoedbeleggers bij hun financieringsvraagstukken. Eijgen heeft een netwerk van meer dan 90 geldverstrekkers. www.eijgenfinance.nl