Ik waardeer de professionele service van Eigenfinance, die oplossingen biedt voor onze financiële be

Het was een waar genoegen om met Eijgenfinance samen te werken; geen 9-5 mentaliteit en denken proactief mee om oplossingen te vinden.

Functioneel en doeltreffende financieel adviseur met een een mooie persoonlijke benadering.

Vlot en duidelijk advies op basis van een ruime ervaring. Meteen een vertrouwd gevoel: het komt goed.

Snelle, deskundige en prettige samenwerking

Mijn bedrijf had haast met een financiering, Tonny van Dijk werd mij aangeraden. Tonny heeft supersnel onderzocht wat er wel en niet kon, en daarna heeft hij de financiering binnen enkele dagen gerealiseerd. Daarbij was hij geduldig en scherp, kan hij goed uitleggen en is hij gericht op langdurige samenwerking ipv snelle winst. Dat voelt prettig en stabiel, en als we weer financiële hulp of advies nodig hebben, weet ik hem te vinden. Ik kan Tonny's dienstverlening van harte aanbevelen!

Altijd paraat om advies te verlenen, TOP!

Er zijn alleen ma positieve ervaringen gemaakt. Prettig samen werken en altijd paraat. Voor volgende projecten kom ik graag weer terug.

Tonny van Dijk is een snel, meedenkend en super ondernemend in het proces en daarmee echte aanrader

Tonny heeft een financiering binnen een hele korte tijd geregeld en zat er echt boven op!

Top geregeld!

Goede communicatie! Daar hou ik van, de aanvraag van onze lening bleek toch meer werk dan vooraf werd gedacht. Maar door goed mee te denken en te overleggen was het allemaal top geregeld.

Snel reageren

Goeie advies

Door Tonny kunnen wij onze droom realiseren!

De aanpak van Tonny kenmerkt zich door het snelle schakelen en sterk financieel advies. Hij ontzorgt je als ondernemer in iedere fase van een financieringstraject, wat ons als ondernemers veel tijd bespaarde. Hij heeft korte lijntjes met de verschillende banken en wist, door zijn oprechte interesse, ons verhaal en onze behoeften goed over te brengen richting de bank. En met succes! Wij hebben de begeleiding van Tonny in onze financieringsaanvraag als zeer waardevol ervaren. Hij was voor ons onmisbaar! Tonny, bedankt!

Snelle Service, en denken met je mee. top volgende keer weer

Mijn aanvraag gedaan en snelle reactie terug. top service en denken gewoon met de klant mee. Dus volgende keer weer

Eijgen finance maakte het mogelijk!

Voordat ik met Eijgen finance in contact kwam had ik al een aantal banken gesproken waarbij ik niet veel verder kwam dan de "rekentool" op internet. Toen ik Eijgen finance belde stonden ze open om met mij in gesprek te gaan. Tijdens het eerste gesprek waren ze oprecht geïnteresseerd in wat ik doe, hoe ik het doe en wat dit betekende voor het financiële plaatje. Want uiteindelijk kwam ik daar voor financiering. Ze hebben voor ons de juiste route gekozen, om op het "juiste" moment de financiering aan te vragen. Waar ik soms iets te snel wilde zorgen zij ervoor dat we koers hielden voor uiteindelijke doel! Eijgen finance in een paar steekwoorden: persoonlijk, oprecht, oplossingsgericht en samen gaan voor het uiteindelijke doel.

Ik heb het zaken doen met Eijgenfinance ervaren als zeer netjes, correct en betrokken. Tijdens het traject met meerdere personen van Eijgenfinance contact gehad, ze wisten altijd goed waar het over ging en waren oprecht geïnteresseerd.

Voor de financiering van een pand heb ik bij Eijgen aangeklopt. Ik ben daar geweldig geholpen door Alex en zijn collega Thomas.

zeer prettig

Tonny heeft veel kennis en weet overal van , komt direct in actie ,weet precies waar of bij wie je moet zijn. wij hebben het als zeer goed ervaren

Prettige begeleiding en succesvolle afronding

Goede begeleiding van Johan en Alex en precies binnen de gestelde termijnen was alles geregeld en via de notaris afgehandeld.

top geregeld en prettig gewerkt met Tonny van Dijk van Eijgenfinance Lunteren

Tonny is een plezierig persoon in de omgang. Komt zijn afspraken zeer nauwkeurig na en houdt de voortgang van het proces precies in de gaten. Na de transactie belt hij ook nog even om te feliciteren. Ik zou iedereen aanraden om met Tonny contact op te nemen voor zijn of haar financieringsvraagstuk!

Goede communicatie, betrouwbaar en snelle en correcte afhandeling

Na het eerste telefoontje naar Eijgen Finance kregen we al de indruk dat we te maken hadden met een degelijke organisatie. Ze gingen meteen voor ons aan de slag om een herfinanciering van een lening rond te krijgen, die bij de reguliere bank niet werd voortgezet. En dat is gelukt. Het hele proces waarbij gezocht is naar financiering tot en met tekenen van de contracten duurde ongeveer twee maanden. De communicatie over de kosten en de voorwaarden waren steeds duidelijk zonder verrassingen achteraf. We hadden een fijne contactpersoon die al onze vragen beantwoordde. Eijgen Finance schakelde wel weer een andere partij in waardoor je met meer organisaties te maken had en verschillende contracten, maar dat is allemaal goed verlopen. We zijn, ondanks alle extra kosten die dit proces nu een keer met zich meebrengt, erg tevreden met het resultaat.

Het contact met Tonny van Dijk verliep zeer goed. De kennis, het snelle regelen en vooral de terugkoppelingen heb ik als heel prettig ervaren.

Behulpzaam, meedenkend en ondernemend.

Erg plezant onderhoud, goed te bereiken en geen 9 tot 5 mentaliteit. Mocht er weer iets op ons pad komen, zullen we zeker contact opnemen.

Super aardig en behulpzaam ben ik geholpen. Gelukkig want dat had ik nodig

Rene van Schajik was excelent

Via Eijgen finance kwam in contact met Rene van Schajik. Hieronder mijn ervaring met Rene van Schajik: Ik heb er geen woorden, alleen maar lof over René. Wat een geweldig man, geduldig een echte expert. René belde na kantoor tijd mij terug en zelfs in de avond om 21:30 kon ik Rene bellen. In de weekenden zaterdag of zondag kon ik gewoon René bellen. Rene kwam al zijn afspraken na, het hele proces liep snel en vlekkeloos. Communicatie met Rene was top. Majestueus ik kom woorden tekort, René heeft mij geweldig goed geholpen. Die man is geen goud maar een zeldzame diamant, waar vindt je nog zulke goede mensen. René is the man of the year.

super goed en betrouwbaar .

goed communicatie , snel, betrouwbaar en vriendelijk .

Eijgen Finance heeft mij goed begeleid in het traject voor de financiering van mijn bedrijfspand.

Goede ervaring met dit bedrijf, steeds met dezelfde persoon contact gehad en goed bereikbaar. Zou Eijgen Finance wel aanbevelen.

Snelle en duidelijke service, bedankt!

Eijgen finance staat klaar voor de klant, prettige samenwerking.

Goede service en helpen je overal bij

Professioneel, komen afspraken na en een snelle hypotheek geregeld.

Prima!

Prima ervaring!

Over Eijgenfinance

Eijgen finance is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk intermediair in MKB-financieringen en vastgoedhypotheken. Onze adviseurs zitten verspreid over het hele land en adviseren en bemiddelen voor ondernemers en vastgoedbeleggers bij hun financieringsvraagstukken. Eijgen heeft een netwerk van meer dan 90 geldverstrekkers. www.eijgenfinance.nl