Efficiënte Installatie

De 2 medewerkers hadden een duidelijke taakverdeling en hielpen elkaar daar waar nodig. Ze werkten netjes en gaven na de installatie een duidelijke uitleg over de apparatuur. Via de telefoon werd er een evaluatie gevraagd over de werkzaamheden en via de mail kregen wij de nodige documentatie. De panelen geven een mooie opbrengst.

Top ervaring

Vanaf het eerste contact prima informatie. Jan heeft mij goed geholpen te kiezen voor de oplossing die paste bij mijn wensen voor een mooie prijs. Ook de installatie verliep prima en in goed overleg.

Top werk afgeleverd

Alles volgens afspraak en snel gemonteerd. We zijn dik tevreden

Zeer tevreden met het eindresultaat

Zeer tevreden met het eindresultaat

Zeer snel een keurige offerte in huis. Prima prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke en vakkundige medewerkers. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Alles ging volgens afspraak en de gehele installatie zat er in een halve dag op!

Alles ging vlotjes volgens plan en aan het eind van de ochtend werkte de hele installatie al. Zeer tevreden over!

Goede en duidelijke aanpak en communicatie.

Men reageert snel op mails en probeert duidelijk en klantvriendelijk tewerk te gaan.

Erg goed

Snel en goed

Alles is volgens afspraak verlopen

De installatie is snel, goed en naar tevredenheid geïnstalleerd. En een foutje was snel opgelost.

Betrouwbaar met een goede service

Vanaf de offerte t/m het uitvoeren meedenkend en geen agressieve (commerciële) verkoop. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Erg tevreden met het opleveren van de zonnepanelen, plaatsen van de Omvormer en afwerking. Kortom: TOP bedrijf.

komen afspraken na, transparant, voor een prima prijs!

komen afspraken na, transparant, voor een prima prijs!

Alles perfect geregeld en verlopen

Alles is perfect gegaan. De ofertte was snel binnen, duidelijk en keuzemogelijkheden tussen verschillende typen. Na akkoord was het wachten tot we aan de beurt waren, zoals besproken ,en dat ging ook vlot. Op de afgesproken tijd was het montageteam aanwezig en gingen ze gelijk aan de slag. De plaatsing ging ook binnen een paar uur. Alles is naar grote tevredenheid verlopen.

helder,duidelijk,goed

gewoon prima!

Keurige installatie, conform afspraak in één dag werkend opgeleverd, zeer tevreden.

Netjes geïnstalleerd, zeer tevreden met het resultaat. Alles conform afspraak, geen verassingen achteraf. Mooi te volgen met de app.

uitstekend

Zeer tevreden en leuke kundige mannen die het geplaatst hebben.

Top installateur

Komen afspraken goed na. Denken mee en prima monteurs en service

Fantastische ondersteuning van offerte tot installatie

ChargeUp dacht mee, is langs geweest om alles persoonlijk te checken en hebben de boel in 1 ochtend geïnstalleerd. Duidelijke inlog-instructies via de app en alles werkt naar behoren!

Gewoon een goed contact en net zo geïnstalleerd ofwel prettig.

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Alles netjes gedaan en vakkundig aangesloten

uitstekend

Alles zoals afgesproken gebeurd. Geen klachten. Vriendelijk en vakkundig.

Duidelijke communicatie, goede en snelle uitvoering.

Communicatie was duidelijk en volledig. De uitgevoerde werkzaamheden verliepen vlot en professioneel. De mannen die het werk hebben verricht, waren zeer beleefd en ook gezellig! Ik geniet nu elke dag van de app die het werk van de panelen laten zien:) Blij dat ik deze stap genomen heb.

Keurig uitgevoerd

Vriendelijk personeel. Snel gewerkt en keurig afgeleverd.

Geweldig bedrijf

Zeer goede communicatie, Fijn personeel een zeer snel aangelegd. Echt een aanrader voor de gene die nog gaat kiezen voor zonnepanelen.

Een goed en waardevol product uitstekend geplaatst

Blij verrast door de service en kwaliteit van dit bedrijf. Geen keuzestress door de transparante uitleg.

Netjes duidelijk en snel

Goeie ervaring kundig personeel.

Hogedijken 47 B

9101WV Dokkum

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.