Snel duidelijk en vakkundig

Heb meerdere offertes gehad van diverse bedrijven maar deze van chargeup was ver uit de duidelijkste en na 1 telefoontje omdat ik iets niet snapte was het in kannen en kruiken. De zonne panelen liggen inmiddels ruim 2 weken hiet lekker te produceren. We zijn dik tevreden met alles hier

Heldere communicatie en goede service.

Had eerst andere installateurs benaderd. Die waren vervolgens onbereikbaar of kwamen niet opdagen. Dat je even moet wachten in deze markt vind ik niet erg, maar niks horen en niet komen vind ik niet kunnen. Bij chargeup moest ik ook paar maandjes wachten maar dit werd netjes gezegd, er werd volgens afspraken gewerkt en de communicatie was helder. Het installatieteam was ook vriendelijk.

Erg tevreden

Prima communicatie en afspraken goed nagekomen. Installatie ging vlekkeloos. Aanrader!

Goed en vlot werk geleverd in goed overleg.

Goede communicatie over de voorbereiding en tijdig informatie over de installatiedatum. Aansluiting op electriciteitssysteem was een klus maar goed gelukt.

Uitstekende service en communicatie!

Zeer professioneel bedrijf met goede service. Communicatie via mail en telefoon was ook vlot en effectief.

Afspraak is afspraak

Bij de uitvoering ging alles in goed overleg, zoals verwacht. Maar we zitten nog steeds op Liander te wachten op een 3 fasen aansluiting, al vanaf juni 2022 en kunnen dus nog geen gebruik maken van de zonnepanelen.(jammer, jammer, jammer) m. vr. gr. Freerk de Groot

Dikke prima

Goed werk jonges

Snel, effectief, correcte info en communicatie

Na een jaar gedoe met een ander bedrijf en er werd maar niet geleverd, gekozen voor ChargeUp. Ze kwamen direct met een scherpe offerte, er vond een schouw plaats en plaatsing panelen werden ingepland. Alles verliep zoals afgesproken. En de panelen werden binnen een dag geplaatst. Je zou zeggen, zo hoort het ook, maar inmiddels had ik gemerkt dat het tegenwoordig lang niet altijd meer zo gaat. Vaak jonge jongens die niet willen werken, generatie Z of zoiets. Maar de jongens van ChargeUp wel, die renden het dak op en plaatsen alles vakkundig. En, ChargeUp chargde achteraf, als alles werkt, wel zo fijn!

Nette dienstverlening

Snelle reactie op mijn verzoeken en vragen. Tijdens het plaatsen van de zonnepanelen werd er netjes gewerkt en als keurig opgeruimd. Alleen jammer, dat de panelen na montage niet even werden schoongemaakt en het geheel heel vlekkerig werd opgeleverd. Als dat wel was gebeurd, dan had ChargeUp 5 sterren gekregen.

Service prima. Wat er afgesproken is gebeurt ook

Super service en dienstverlening

Goede offerte en communicatie. Voortraject liep perfect en ook informatie over plaatsing. Na plaatsing nog een telefoontje met informatie over hoe alles verlopen was. Verwachting plus 100.

Uitstekende dienstverlening

Voor de communicatie, service, uitleg en professionele medewerkers een dikke pluim!!

Top communicatie en uitvoering van de werkzaamheden.

Een duidelijke en uitgebreide offerte. Tevens snel aangeleverd. Goede duidelijkheid over de planning. Tijdige en heldere communicatie hierover. Stipt op tijd aangevangen met de werkzaamheden. Hele correcte werklieden. Tot slot duidelijke uitleg over de monitoring en noodzakelijke aanmeldingen. Achteraf betalen! Meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het hele traject is perfect geregeld van aanvraag tot en met montage en oplevering helemaal top!!

Snelle reactie bij aanvraag offerte, meedenken om tot de beste oplossing te komen. Alle afspraken wordeN stipt nagekomen. Montage door zeer ervaren monteurs . Kort om perfect geregeld

Snel, zorgvuldig en klantgericht

Ik heb hele positieve ervaringen met chargeUp. Reageren snel en denken met je mee naar de beste oplossing. Leveren goed werk!

Snel, goed en vakkundig gelegd

Prima levering en plaatsing. 12 panelen in 4 uur geplaatst ( plat dak) en operationeel. Verder duidelijke offerte en prettige omgang.

Top bedrijf

Een aanrader dit bedrijf. Vakkundig geïnstalleerd door de monteurs Andy & Kevin. Wij zijn zeer tevreden. Fam Rosenau

Uitstekende service met goedwerkende zonnepanelen.

Goed contact vooraf. Vriendelijke monteurs. Snel en netjes geplaatst.

Tevreden!

Zeer tevreden over de werkzaamheden en hoe snel dit verlopen is. De twee mannen die onze zonnepanelen kwamen installeren waren heel meedenkend en vriendelijk.

Vlot, goed overleg onderling en met de klant

Vriendelijke werknemers, hard werkende jongens, plaatsen van de zonnepanelen ging vlot, regelmatig overleg met klant. Respectvolle benadering naar klant. Jammer dat ze niet tijd hadden voor een bakje koffie..... ze hadden het druk. De plicht roept Kortom; dik verdiend de sterren.

Op tijd gekomen,heel netjes gewerkt, meterkast ook netjes vervangen op mijn verzoek.

Perfect op tijd gearriveerd, ondanks een 'golvend' dak zijn de panelen goed en netjes geplaatst. Alles keurig en in orde achtergelaten. En alles volgens de gemaakte prijsafspraak, geen verrassing achteraf. Zeker een aanrader.

Efficiënte Installatie

De 2 medewerkers hadden een duidelijke taakverdeling en hielpen elkaar daar waar nodig. Ze werkten netjes en gaven na de installatie een duidelijke uitleg over de apparatuur. Via de telefoon werd er een evaluatie gevraagd over de werkzaamheden en via de mail kregen wij de nodige documentatie. De panelen geven een mooie opbrengst.

Top ervaring

Vanaf het eerste contact prima informatie. Jan heeft mij goed geholpen te kiezen voor de oplossing die paste bij mijn wensen voor een mooie prijs. Ook de installatie verliep prima en in goed overleg.

Top werk afgeleverd

Alles volgens afspraak en snel gemonteerd. We zijn dik tevreden

Hogedijken 47 9101WV Dokkum

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.