Alles volgens afspraak

Volgens afspraak zonnepanelen geplaatst. Wordt netjes en hard gewerkt. Goede afstemming over de werkzaamheden. Daags na installatie contact vanuit het bedrijf wat de ervaringen waren en of er netjes gewerkt was. Dit wordt als goed service ervaren. Ik zou dit bedrijf bij anderen nadrukkelijk aanbevelen. Over tevredenheid op langere termijn door recent plaatsing nachtnet niets te melden

Alles correct afgewerkt

Goede adviezen

Een zeer positieve ervaring.

Complimenten voor het hele traject, het contact vooraf, daarna met de planning en de uitvoering. Ook nog een telefoontje na de installatie. Alles prima en kundig geregeld, geleverd en uitgevoerd. Ook zeker complimenten voor de beide installateurs. Een zeer positieve ervaring.

Prima!

Netjes en vlot geplaatst. Na montage betalen, dus geen aanbetaling, wel zo prettig.

Correcte communicatie en leveren prima werk af volgens afspraak

Snel, correct, vriendelijk, en komen de afspraken na.

Super!!

Allemaal goed geregeld

snel en vakkundig

aangenaam en respectvol

Snel, correct, vriendelijk, en komen de afspraken na.

Vanaf offerte tot en met aflevering alleen maar goede ervaringen gehad. Ook voor bewoners van de waddeneilanden perfecte service zonder meerkosten, geen aanbetaling en heldere prijsafspraken. De panelen werden binnen afgesproken termijn geleverd en geïnstalleerd door een vakkundig team dat duidelijk plezier in het werk had. Wij zijn erg tevreden!

Van A tot Z gewoon geweldig

Goed berijkbaar via telefoon en via mail, binnen no time reactie, en de Service geweldig. Plaatsing strak en netjes Super vriendelijke monteurs. Had een kleine storing met de App maar werdt direckt opgelost

Heel tevreden.

Alles keurig netjes volgens afspraak gemonteerd. Monteurs waren spraakzaam en wisten van aanpakken. Morgens om 9:00 begonnen om 12:00 weer weg. Nadien probleem met de Shine Link. Deze wilde geen contact maken met de router. Is keurig opgelost met een nieuwe en werkt prima. Alles bij elkaar meer dan tevreden met Charge Up.

ouderwets

je maakt het tegenwoordig bijna niet meer mee dat afspraken worden nagekomen dat lijkt heel gewoon, maar is bijzonder!

Punctueel en werken netjes

Punctueel, hebben aandacht voor de klant, werken netjes

Keurig

Uitatekend

Keurig

Keurig en netjes

Van begin tot eind snelle respns, vriendelijk en behulpzaam. Prima leuke installateurs.

Ja opzich prima

Helaas hadden ze wel wat dingen nog aan de kant mogen zetten. Ik had zelf al veel veel weggezet maar omdat er een buis in een hoek moest hadden ze de rest wat nog stond ook laten staan en alles zat vol met troep van het boren in de muur. Speelgoed van de kleinkinderen alles eronder maar verder is alles prima verlopen Ik geef wel een hoog cijfer want de heren waren super fatsoenlijk en dat vindt ik ook wat waard

Fantastisch!

Keurig en netjes geïnstalleerd. Aanrader!

Prettig bedrijf met een goede samenwerking

Prettige, duidelijke samenwerking. Heldere afspraken die nagekomen worden. Prima communicatie en afstemming.

Goed, vakkundig, persoonlijk contact/advies.

Goed vakkundig bedrijf dat persoonlijk contact/advies en contact met de klant onderhoud. Bedrijf dat afspraken nakomt zoals afgesproken. Iets wat je niet zo vaak meer tegen komt. Vakkundige monteurs die netjes werken en de boel top achterlaten. Kortom top bedrijf.

Snel en goede installatie.

Goed, snel en professioneel uitgevoerd. Ziet er kwalitatief goed uit. Een aanrader.

Prima samenwerking ervaren!

ChargeUp is een bedrijf waarop je kunt vertrouwen; prima communicatie en vakkundig personeel!

top service

Vlotte reacties via de mail en of de telefoon, heb het ook anders mee gemaakt. Binen een paar uur na aankomst van de installateurs konden wij al profiteren van zonne-energie, Bij het plaatsen van de zonnepanelen moest er ook een nieuwe groepenkast komen, wij hadden nog een oude kast met stoppen, maar tijdens het aansluiten van de verschillende groepen op de aardlek zekeringen bleek dat er iets niet in orde was, tot tweemaal toe zijn ze terug gekomen om een oplossing te vinden. Dat hoort allemaal bij de service volgens de mannen. Dat vindt ik nog eens service

Snel duidelijk en vakkundig

Heb meerdere offertes gehad van diverse bedrijven maar deze van chargeup was ver uit de duidelijkste en na 1 telefoontje omdat ik iets niet snapte was het in kannen en kruiken. De zonne panelen liggen inmiddels ruim 2 weken hiet lekker te produceren. We zijn dik tevreden met alles hier

Heldere communicatie en goede service.

Had eerst andere installateurs benaderd. Die waren vervolgens onbereikbaar of kwamen niet opdagen. Dat je even moet wachten in deze markt vind ik niet erg, maar niks horen en niet komen vind ik niet kunnen. Bij chargeup moest ik ook paar maandjes wachten maar dit werd netjes gezegd, er werd volgens afspraken gewerkt en de communicatie was helder. Het installatieteam was ook vriendelijk.

Erg tevreden

Prima communicatie en afspraken goed nagekomen. Installatie ging vlekkeloos. Aanrader!

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.