Een goede ervaring

Een goede en snelle uitleg waar wij als comité zeker mee verder kunnen .

• Geholpen door: mr. Ivo Sigmond

Pijl snel en een duidelijke reactie!

Binnen een dag een reactie. Deze reactie was ook zeer duidelijk uitgelegd!

Snelle, korrekte hulp

E-mail gestuurd, werd gelijk gebeld. Probleem besproken, advies gekregen. Voorbeeldbrief ontvangen. Alles in 1 uurtje, TOP.

Snelle reactie, goed advies

Na mijn uiteenzetting van het probleem een goed advies gekregen binnen 1 uur. Dit opgevolgd met als resultaat dat we ons geld van een webwinkel terug hebben gekregen.

• Geholpen door: mr. Ivo Sigmond

Ik heb op een zondag gemaild net een vraag en heb echt een hele snelle reattive gehad..dezelfde dag nog...

Snel een duidelijk antwoord

Fijn dat er een antwoord kwam op mijn vraag. En meteen ook. Prima.

Supersnelle heldere reactie

Zonnepaneelbedrijf leverde niet conform offerte. Dit kan ik alsnog vorderen

Zijn nog bezig met mijn zaak daarom geef ik een 8,

Fijn geadviseerd

Het advies wat ik kreeg was goed. Soms is het moeilijk om het geheel te omschrijven, want dan is het zo groot. Maar het was voor mij wel aardig duidelijk wat ik evt. kon doen

• Geholpen door: mr. Ivo Sigmond

Ik ben hier goed mee geadviseerd.

• Geholpen door: mr. Stephan Lie

Ik kreeg zeer snel antwoord op mijn vraag, hierdoor voel ik mij enorm geholpen en serieus genomen. Top!

• Geholpen door: mr. Ivo Sigmond

Duidelijk en vlotte reactie.

Helaas weinig kans om wat ik wil voor elkaar te krijgen. Maar duidelijk nu waar ik sta.

• Deskundigheid N.v.t.

Dankzij Ivo Sigmond kwam alles goed

Ivo Sigmond gaf hoop tegenover een onwillige gemeente. Mijn vrouw en ik hadden steun aan hem. Hij is niet te beroerd om gewoon zijn eigen mobiele nummer te geven en we kunnen hem altijd bellen als het nodig was. Dat heeft effect gehad. Geen arrogantie maar wel deskundigheid. Een voorbeeld voor veel advocaten....

Super snel antwoord

Super snel antwoord op mijn vraag, geweldig dat er een instantie is snel reageert op een korte vraag , ga dit zeker vaker gebruiken

• Geholpen door: mr. Ivo Sigmond

Gaf duidelijk en gratis advies.

Eerste advies was gratis en waarschijnlijk voor mij voldoende. Ik moet nog even afwachten waar de tegenpartij mee gaat komen maar het ziet er hoopvol uit. Ook vond ik het wel prettig een indicatie te krijgen van de kosten als er werkelijk een jurist aan te pas zou moeten komen. Reageerde zeker in eerste instantie erg snel. Dezelfde dag twee keer met aanvullende informatie. Bij een aanvullende vraag duurde het een paar dagen maar hij heeft wel gebeld. Zeker voor eerste advies aan te bevelen. Het vervolg hoop ik niet nodig te hebben.

Goed te woord gestaan!

Ivo heeft heel goed naar mijn verhaal geluisterd en advies gegeven. Het was geen gehaast gesprek en het metertje liep niet... Ik ben er heel erg mee geholpen.

Over LS Liber Advocaten

Welkom bij LS Liber Advocaten Heerlen. U heeft een juridisch probleem en wil dat snel voorleggen aan een advocaat. Bij ons kan dat. LS Liber Advocaten is voor u de geschikte advocaat op het vlak van bestuursrecht, strafrecht, ondernemingsrecht, familierecht, arbeidsrecht en vastgoedrecht. Via onze chat legt kunt u uw zaak kosteloos aan ons voorleggen en u ontvangt van ons altijd een eerste advies. Onze intakegesprekken zijn kosteloos en zo nodig komen we bij u langs.