Gebruiksvriendelijke werrkwijze

Zeer eenvoudige wijze van inschrijving. Website en infofilmpje zijn duidelijk.

Goed en duidelijk geholpen

Ik was alles kwijt en moest opnieuw beginnen

Het stuit mij tegen de borst dat ik wordt aangesproken met je en jou in plaats van u. Tutoyeren doe je onder intimi en niet naar zakelijke relaties. Er wordt geen duidelijke uitleg gegeven als je ergens op hebt gereageerd, hoe het vervolg gaat.

Gewoon goed!

We huren al een woning van jullie.

Digitaal was duidelijk in te vullen !

Duidelijke vragen en goed in te vullen , we wachten op ń mooi antwoord binnenkort ! Iedereen ń gezond 2022 , gegroetvan familie de kort

Het ging gemakkelijk

Heb wel een vraag? Krijg je een berichtje als je de contributie weer moet voldoen? Of moet je dat zelf in de gaten houden?

Appartement

Ben nog zoekende naar een appartement

hoop

ik heb weer hoop een woning te vinden

Helemaal goed

Het gaat snel en gemakkelijk

Heel goed en makkelijk te doen

We wonen in Frankrijk en misschien dat we over een aantal jaren wel naar Nederland terug gaan en dan is het fijn om een woning te kunnen huren misschien. We moeten nog wel ons inkomen doorgeven maar dat is beetje lastig omdat we nu nog van onze spaarcentjes leven. Maar tegen die tijd dat we een woning nodig zouden hebben, dan hebben we pensioen en aow.

Goed,

Het inschrijven ging goed.

Maar wij hebben verlopig geen huis nodig.Wij zijn 4jaar geleden pas verhuist,naar een appartement.Maar onze zoon van 35 zou graag opzich zelf wllen,maar hij valt steeds buiten de bood ,het zou voor allebei prettig zijn als hij gauw een huis of appartement zou krijgen.

Super goede uitleg. Heb door mijn werk veel ervaring met verschillende woningbouwverenigingen, echter nog nooit zo’n duidelijke site en fijne communicatie gezien.

Prettig

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer goed.

Zeer goed geholpen.

Met de hulp van mijn kinderen ging het heel snel

Door dat er wat misverstanden waren ontstaan over de inschrijving voor een woning op het Dongepark, zijn die nadien wel vrij snel opgelost. Onze kinderen hebben daar ons goed bij geholpen. Dat is ook nodig omdat wij zelf maar geringe digitale vaardigheden hebben.

no

ik ben nog stet op zoek naar woning mvg khalil

Inschrijving ging niet goed

Ik. Kon niet inschrijven omdat ik al inschreven stondq

Kan niet gelijk door naar woning die te huren zijn En duidelijk aangeven wat je kunt huren met je in

Niet gelijk zicht naar wat je kunt horen

Geen aanbod

Wij kunnen nergens op reageren sinds inschrijving...

Ging makkelijk

Het was simpel om me in te schrijven

Goed opgelost

Kwam er toevallig achter dat wij door een storing uitgeschreven waren, is netjes opgelost met de inschrijfjaren van toen .

Toppie

Het was voor ons de eerste x , ging goed

Ging redelijk makkelijk

De vragen waren duidelijk en dus makkelijk in te vullen. Het is al even geleden dus ik weet het niet zo goed. Ik heb wel aan een vriendin gevraagd om even mee te kijken.

Locatie Woning in Zicht Tilburg

Intern Inschrijving woninginzicht