Ik ben nieuw en heb nog geen ervaring

alles duidelijk

nvt

Heb nog geen mails gehad waar ik op kan reageren.

Ik wil mijn koopwoning te koop zetten. Maar dan zal ik eerst een huurwoning moeten hebben.

Ook voor ons oudjes redelijk makkelijk

Geen problemen gehad, het ging vlot. Komende week heb ik m'n jaaropgaves binnen. Dan kan ik die ook doorsturen. Al verschillende huurlocaties langs zien komen.

Makkelijk in te vullen zonder overbodige vragen

De vragen zijn meteen in te vullen zonder enig zoekwerk. Geen verdere opmerkingen. Is voldoende.

makkelijk

Ben pas ingeschreven dus heb nog geen ervaring

Goed en duidelijk

Het inschrijven ging goed en makkelijk alleen had ik een beetje moeite voor het invullen van mijn jaar inkomen ivm mijn pensioen die ik een paar maanden geleden heb ontvangen en niet wist wat het jaar inkomen zal zijn. Maar dat lag niet aan jullie. Voor de rest loopt het heel goed.

Ik heb nog geen ervaring met woning in zicht.

Ik heb nog steeds een eigen woning en ben op zoek naar een bejaarden woning of een apartment.

Waar kan men aangeven wat je zoekt en in welke prijsklasse

Waar kan men vinden wat het aanbod is en wordt je automatisch op de hoogte gehouden of kan je ergens vinden wat je kansen zijn in de vrije sector.

Te kort voor een afgewogen oordeel.

Wij zijn nog te kort aangemeld bij Woning in Zicht om een goed oordeel te geven over deze organisatie.

Is goed gegaan na eerst telefonisch contact

Heb eerst telefonisch contact gehad, doorverwezen naar de site en dat is allemaal goed gegaan.

Goede uitleg

Goede uitleg , vriendelijk en ze nemen de tijd voor je .

Jammer weinig woningen

Dat er weinig huurwoningen in staan over dongen

Vrienselijke Nieky heeft mij uitstekend geholpen... bedankt Nieky

Heeeeeeeeeel makkelijk

Alles was duidelijk dus heel makkelijk om in te vullen

Het ging redelijk eenvoudig.

Het inschrijven ging snel maar ik vraag me wel af , hoe ik mijn voorkeur kan duidelijk maken en dan de aanbiedingen kan ontvangen.

Makkelijk en snel regering

Het was lang geleden voor mij niet aan huis regerend ,meer dan 20jaar geleden niet gedaan. Het is nieuwe sestem om te regeren aan huis,ik vindt het makkelijker dan de oude typen

Niet goed was weer uitgeschreven

Was uitgeschreven nooit n mail gehad,kost ons wel enkele jaren inschrijving, waarom niet automatisch verlengen,en als je niet meer ingeschreven wilt zijn afmelden,zoals vroeger bij leijstromen

?

ik heb mijn inschreven omdat ik per direct een woning zoek in breda liefst in de wijk haagsebeemden want ik heb geen woning en ik hoop dat ik via jullie wel snel aan een onderdak kom

Eenvoudig en snel

Ik heb mezelf ingeschreven op mijn 18e verjaardag. Zo bouw ik inschrijftijd op zodat ik later kans maak op een eigen woning.

Makkelijk kunnen inschrijven. Niet meteen resultaten als financiële gegevens niet ingevuld zijn. Wel mogelijk om dit later in tevullen. Niet helemaal duidelijk dus.

Overzichtelijk en snel

Website was duidelijk en het inschrijven verliep erg soepel.

Makkelijk en duidelijk zonder rompslomp

Nog geen ervaring met keuzes maken, omdat we nog even de tijd hebben, voordat we echt een woning nodig hebben

Het inschrijven gaat heel gemakkelijk.

Het inschrijven is heel gemakkelijk met een paar klikken en het invullen van wat persoonlijke gegevens ben je ingeschreven.

heel makkelijk

Een paar klikken op de computer en ik was ingeschreven

Locatie Woning in Zicht Tilburg Intern Inschrijving woninginzicht