Wij zijn heel tevreden

Het hele project is zeer goed begeleid door SunDynamics.

Op tijd op afspraak, snel gewerkt en zoals afgesproken alles gedaan.

Alles prima verlopen volgens afspraak.

Tevreden over de installatie

Ik ben tevreden over de installatie. Maar niet tevreden over het sales gedeelte en gemaakte afspraken. Er is mij op de eerste plaats 15 zonnepanelen beloofd en de mogelijkheid dat ik in de toekomst zou kunnen uitbreiden, omdat er genoeg ruimte zou zijn. Bij de installatie konden er uiteindelijk maar 12 worden geinstalleerd, waardoor het van te voren afgesproken KwH niet gehaald zal worden. Dit vind ik jammer, de inmeting is dus niet goed geweest. Daarna geen belletje of excuses, dit terwijl ik er wel jaren aan vast zit.

Top geregeld

Netjes geregeld allemaal! Geen omkijken naar, goede informatie. Nette monteurs.

Prima bedrijf met uitstekende vakmensen

Van het kiezen van de panelen tot aan het plaatsen is alles uitstekend door sun dynamics geregeld.

Netjes aangelegt

Alles naar wens goed verlopen, maar het mailtje voor de btw teruggave heb ik helaas nog niet ontvangen.

Prima geregeld

Goede ervaring met SunDynamics. Heldere communicatie en ze denken goed mee. Keurige jongens over de vloer gehad tijdens de montage. Echt een aanrader

Supergoed!!

Vakkundige montage en duidelijke uitleg .Ook werd er besproken , hoe alles geplaatst zou worden ,er werd zorgvuldig met onze spullen omgegaan en na plaatsing werd alles netjes achter gelaten.

Goede service en een hele snelle levering

We hebben voor SunDynamics gekozen, omdat ze ons erg goed hadden ingelicht over de mogelijkheden. De communicatie verliep goed en de zonnepanelen konden al snel geplaatst worden. Op de dag van plaatsing waren de zonnepanelen binnen no-time geïnstalleerd. We zijn tevreden met de service

Persoonlijke en klantvriendelijke dienstverlening

Prettige ervaring met zowel de persoon die bij ons thuis is geweest, als de planner en de installateurs.

Top product geleverd

Vakmannen die met zorg de panelen vakkundig hebben genomteerd.

Prima service!

Voor de aanschaf en montage/installatie van zonnepanelen beveel ik SunDynamics van harte aan!

Zoals het hoort.

Prima persoonlijke uitleg. Nette offerte en plaatsing van de panelen.

Zeer plezierig en service verlenend

Op tijd, meedenkend, zeer vriendelijke werkmannen en alles zoals afgesproken. Ook eerlijk over wat niet kon. Tijdens werkzaamheden ook nog zo aardig om wat kapotte pannen te vervangen. Absolute aanrader.

Vakkundig en klantvriendelijk.

Een bedrijf dat open staat voor de mening van de klant. Duidelijk aangeeft wat de (technische) mogelijkheden zijn. Ook goed kan onderbouwen wat niet mogelijk is wat geen meerwaarde heeft. Afspraken worden nagekomen. Vakkundige monteurs.

Fijn bedrijf om mee te werken.

Snel, deskundig, goede prijs. Daarnaast ook heel behulpzaam en pro-actief in de begeleiding. Van advies, offerte, plaatsing tot aan aanvraag BTW teruggave. Op vragen wordt snel en deskundig geantwoord.

Na een uitermatig prettig onderhoud met Hans Tiems was de follow up na de acceptatie van offerte bijzonder goed geregeld. Ook de plaatsing van de panelen werd deskundig en goed uitgevoerd. Wij zijn heel tevreden over de totale gang van zaken.

Fijne samenwerking!

goed geregeld allemaal

Helder en duidelijk omtrent mogelijkheden snelle offerte.

goed voorbereid

Het was t goed voorbereid. Nette afhandeling en flexibel. Prima groep mensen en zou ze zeker aanbevelen. alles snel afgehandeld ook de administratieve kant. hierin word goed begeleid. Dank je Jasper

goed advies vooraf en vakkundig geinstalleerd

Prima ervaring,prettige samenwerking i.v.m. verloop van kabel van zolder naar meterkastkast.onzichtbaar gemaakt.heldere communicatie onderling .keurig opgeleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding .Heel prettig vond ik het voorgesprek met duidelijke uitleg over installatie en "terugverdienen". Ook prettig : Er werden gelijk foto,s gemaakt van de situatie en meterkast en direct (op mijn verzoek )3 verschillende offertes uit gebracht.(8,10 en 13 panelen)Wat ik ook prettig vind dat ze in Alkmaar zitten i,v,m,service e.d.

Een prima ervaring

Zonnepanelen met deskundigheid geplaatst. Ook voor het aangezicht van de panelen wordt meegedacht. Verder zeer vriendelijke mensen die graag met je meedenken. Kortom ben ik zeer tevreden.

Alles goed geregeld.

Vanaf begin tot plaatsing van panelen alles volgens afspraak geregeld.

Alles prima geregeld

Geen klachten

Parelweg 11 C

1812RS Alkmaar

06 54660503

Over SunDynamics BV

Zorgeloos zonnepanelen op uw dak? Het kán met SunDynamics. Ook voor uw laadpaal, airco en/of thuisbatterij bent u aan het juiste adres bij SunDynamics.