Vanaf het advies gesprek wordt er meegedacht over de opties en manieren van aansluiten. Enorm vriendelijke jongens die kwamen installeren en alles perfect achter hebben gelaten! 100% aanrader

Zeer tevreden alles netjes aangesloten duurde wel wat langer als verwacht maar kwaliteit gaat iets meer tijd in zitten mensen die het hebben aangesloten goed mee te communiceren

heel prettig allemaal

Het ligt er mooi op! eerst 5 maanden moeten wachten door allerlei redenen, eindelijk aan de beurt en toen konden de mannen door het slechte weer het dak niet op, dus deden ze alles wat ze konden en werden de zonnepanelen een paar weken later pas gemonteerd. Vervelend, maar ik werd steeds goed op de hoogte gehouden. Echt fijn contact gehad. Dank daarvoor en ook alle begrip voor de vertraging. Ik wens jullie alle succes met die drukte!

Flexibel en vakbekwaam

Toen onze zonnepanelen leverancier het op het allerlaatste moment (het dak lag open, er moesten steunen en bedrading geplaatst worden) af liet weten maar er ivm de aanleg van een nieuw dak nú het een en ander voorbereid moest worden wilde Sundynamics wel 'even komen kijken'. Binnen een uur was het legplan klaar en afgestemd met de dakmannen, kregen we erg goed advies over het áántal panelen en hadden we de keuze voor het soort zonnepanelen gemaakt. Ook waren de steunen & bedrading besteld zodat onze dakmannen deze later konden plaatsen en het dak kant en klaar en gereed voor plaatsing kon worden opgeleverd. Dat de plaatsing zelf nog even op zich liet wachten was overmacht - leveringsperikelen en ziekte, wat doe je er aan - maar half augustus was het na een halve dag zover: 25 blinkende, keurig geplaatste en supernetjes aangesloten zonnepanelen. Alles netjes voor ons aangemeld en al. Top.

De levering verliep geheel volgens plan. Ik bedoel daarmee, geen onverwacht uitstel. Monteurs echte topppers, verhielpen nog even ter plekke een probleem met plaatsing van een aantal panelen, die niet op de plaats konden worden aangebracht vanwege he feit dat dan de zgn nokvorsten zouden moeten verwijderd. Maar dat kwam dik in orde. Ook over de service ben ik meer dan te spreken. Na 2 dagen al een telefoontje van Peter Smit dat een van de panelen niet goed functioneerde. Vervolgens bracht ie nota bene een nieuwe micro-omvormer die de volgende dag door de monteurs werd geplaatst. Dat noem ik service! Ben dus uitermate tevreden ! Andries

super

Goede voorlichting, prettige, vriendelijke beleefde mensen, alles zoals afgesproken, keurig alles opgeruimd. Kon niet beter.

Nadat de afspraak voor plaatsing 2 keer verzet is, zijn we nu zeer tevreden. Klein puntje: vooraf is gesproken over dakdoorvoer (plat dak)voor de stroomkabel, maar de monteurs wisten van niets en deden dat nooit.

We zijn tevreden over het gehele traject: van de voorlichting tot en met de uitvoering.

De gesprekken voorafgaand aan de plaatsing van de panelen waren verhelderend en van een professionele zorgvuldigheid. Het plaatsen zelf nam nogal wat tijd in beslag, maar verliep ook goed. De panelen liggen mooi op het dak, de monteurs zijn professionele vaklui, met wie het goed overleggen was.

geweldige ervaring!

Uiteraard weten we allemaal dat materialen moeilijk te krijgen zijn, en ja, het duurde daardoor wat langer dan 14 dagen voordat ik gebeld werd voor een datum van installatie. Maar de wachttijd viel reuze mee en binnen 5 weken liggen ze er nu toch al op en ik zie hoeveel ze opbrengen. Goeie communicatie, aardige lui die monteurs. Aanraden? Zeker!

Uitstekend werk geleverd!

Het personeel en de monteurs van SunDynamics hebben uitstekend werk geleverd. Ik raad ze dan ook zeker aan!

Goed en snel gewerkt.

Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

toppers

duidelijk en goed overleg met alles.

Gewoon erg goed

Mijn ouders hadden al positieve ervaring met SunDynamics. Vanuit hun ervaring ook contact gezocht. En wij hebben hetzelfde ervaren. Van advisering, plaatsing tot en met de nazorg, het verliep allemaal bijzonder soepel. Transparant advies, duidelijke afspraken, heel fijn! Blij met de keuze van de panelen, ze passen goed bij het dak en ze liggen er strak op. Laat de zomer maar komen!

Prima jongens die de panelen hebben geplaatst.

De mensen die het werk hebben uitgevoerd hebben keurig gewerkt. Nette jongens. Niets op aan te merken. De communicatie met Dynamics vond ik niet geweldig. He meerdere keren moeten bellen. Over een aanbeveling moet ik nog nadenken.

Goed!

Eind november 2021 hebben ze bij ons negen zonnepanelen geplaatst. We zijn er zeer tevreden mee en zijn goed geadviseerd. De montage is tot in de puntjes verzorgd. Zeer zeker aan te bevelen.

goed! fijne mensen

reageren lekker snel, vriendelijk behulpzaam. oprecht zonder gladde verkoop praat.

Weer tevreden

Na de eerste installatie van begin dit jaar, nu een tweede set. Offerte traject was goed en duidelijk, iets andere installatie, nu op het schuine dak, maakt het een totaal van 21 panelen. Dag van de installatie: 0730 een bericht, ah een van de installateurs was ziek, kan gebeuren, maar er was back up. Gestart rond een uur of 11.30 klaar om 15.00 uur, alle kabels netjes weggewerkt, de heren hebben gezwommen door het grondwater wat erg hoog stond, maar geen klagen, stug doorgaan! De installatie werkt, kan van beide systemen / appart de opbrengst zien, wel zo mooi. Totaal richting de 6800 kWh, dat is meer dan voldoende, en nu de ogen op een warmtepomp boiler.

Zoals de aanbevelingen dit hadden aangekondigd.

De aanbevelingen vanuit mijn directe vrienden en kennissen sloten prima aan op hetgeen ik nu zelf heb mogen ervaren. chapeau! Ondanks dat de gehele aanpak dwars door mijn woning moest worden aangevoerd en vanuit de tuin ging plaatsvinden (er is geen 'achterom' aanwezig) wist men dit toch op correcte wijze en met overzicht te bewerkstellingen

Duidelijke uitleg en prima service

Fijn dat er iemand thuis komt om het aanbod te bespreken. Vragen kunnen direct beantwoord worden. Geen lange wachttijd voor de installatie, geen Chinese zonnepanelen. Prima installatie.

Netjes gewerkt!

Alleen maar positief ervaren.

Goede montage

Het installeren verliep niet vlekkeloos. Een aantal dingen die vooraf besproken waren konden helaas niet zo uitgevoerd worden. DE installateurs vonden echter een goede oplossing.

Prima ervaren.

Niets aan toe te voegen.

Wij zijn heel tevreden

Het hele project is zeer goed begeleid door SunDynamics.

Op tijd op afspraak, snel gewerkt en zoals afgesproken alles gedaan.

Alles prima verlopen volgens afspraak.

Parelweg 11 1812RS Alkmaar

06 54660503

Over SunDynamics BV

Zorgeloos zonnepanelen op uw dak? Het kán met SunDynamics. Ook voor uw laadpaal, airco en/of thuisbatterij bent u aan het juiste adres bij SunDynamics.