Goed geregeld en zeer klant vriendelijk personeel.

Betrouwbaar bedrijf en deskundig personeel.

Vanaf het eerste gesprek met Jordy tot plaatsing Top

Goed geregeld vanaf het begin. Goede tips en samenwerking met de plaatsing Fijne medewerkers om aan de gang te hebben Wij zijn super blij dat we voor jullie hebben gekozen

Fijn betrouwbaar bedrijf met vakkundig personeel

Vanaf de start (intake gesprek/offerte) tot en met de afronding heel fijn proces van installatie op 2 verschillende locaties.

zeer goed

Zeer prettige ervaring met de monteurs en kantoorpersoneel over de afspraken en het plaatsen van de zonnepanelen zeer tevreden er wordt zeer netjes en snel gewerkt top bedrijf.

Niet twijfelen, gewoon met Sundynamics in zee gaan de zon komt dan vanzelf…

Vandaag twee supervriendelijke medewerkers ontvangen welke in 1 dag alle panelen zorgvuldig hebben geplaatst. We kregen advies en uitleg over alles wat ze deden. Met het eindresultaat zijn we superblij, maar we waren al overtuigd van hun werkwijze, visie en advies na het eerste intakegesprek in Schagen. Jordy en zijn collega’s echt heel erg bedankt, zien jullie graag een keer terug in Petten!

Plezierig en meedenken door de ervaren mannen op de werkvloer, goede informatie bij verkoop en kantoor

Zorgvuldig en kwaliteit.

Vakkundig en netjes afgewerkt, geinstalleerd en beleefd.

Volgens afspraak snel en op tijd geleverd

Zie boven

zeer vriendelijke mensen erg behulpzaam en verstand van zaken

Keurig op tijd zeer vriendelijke monteurs netjes gewerkt Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Erg goede en aardige monteurs

Snelle en keurige offerte Vlotte aanmelding bij Liander Snelle info over monitoringapp .Jammer dat een paneel niet op de beoogde plaats kon worden gelegd Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van de opbrengst,maar ik hoop dat SunDynamics dit in de gaten zal houden.

Uitstekend.

Op donderdag 23 november in Schagen op kantoor informatie gevraagd. 27 november een gesprek op locatie en de definitieve offerte. Op woensdag 13 december geplaatst inclusief de vervanging van de groepenkast. Goed overleg met de medewerkers over de route van de kabels etc. Netjes gewerkt. Alle administratieve zaken, waaronder ook de aanmelding van de panelen bij de netbeheerder, keurig en snel verlopen. Beveel dit bedrijf graag aan!

Sundynamics is een fijn bedrijf. Goede informatie en uitleg, aardige en competente mensen. Zij denken mee en zeer behulpzaam. Er wordt netjes gewerkt.

Geweldig, binnen no-time geregeld en keurig gelegd

Vlak na de aanschaf van onze nieuwbouwwoning hebben de mensen van Sundynamics ons geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze zonnepanelen. Hierbij werden we zeer prettig geholpen en hebben ze rekening gehouden met onze persoonlijke situatie en wensen. Vlak nadat wij onze sleutel hebben ontvangen, hebben de mensen van Sundynamics onze zonnepanelen geplaatst. Wij werden keurig en vakkundig geholpen. en de zonnepanelen werken perfect. Vakwerk!

Fantastisch!!

Onze ervaring met SunDynamics is in één woord geweldig. Vriendelijk personeel en een goede werksfeer.

Het zijn TOPPERS!

Van begin tot eind...fantastische bevlogen medewerkers. Onze dank mannen!

Prima ervaring!

Alles prima gecommuniceerd en de gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen. Ook de afterservice en follow-up zijn prima!

Top bedrijf

Snelle en goede service. Vriendelijke mensen en goede prijs kwaliteit verhouding. Geven goed advies en doen wat ze beloven. Zeker aan te bevelen. Ze hebben verstand van zonnepanelen

Ondanks de slechte weersomstandigheden( wind en regen) werkte men goed door. Prima werklieden en deskundige binnenwerker oplossingsgericht met een heldere uitleg.

Zeer goede en snelle verantwoorde plaatsing

De plaatsing en installatie van de panelen en andere bijhorende artikelen is zeer goed bevonden.

Fijn betrouwbaar bedrijf!

Na een heldere intake op mijn lokatie een afspraak voor installatie gemaakt binnen zes weken. Op de afgesproken dag verschenen twee enthousiaste monteurs die goed luisterden naar een paar specifieke wensen en meedachten in een betere internetoplossing op de plaats van de installatie. 16 panelen binnen vier uur geplaatst, technische installatie netjes geplaatst en alles opgeruimd. Sundynamics is goed bereikbaar en pro actief. Ik ben zeer tevreden.

Zeer snel een kennismakingsgesprek gehad, beschikken over goede software om het te laten zien en je voordeel uit te rekenen. Snel een offerte ontvangen en na akkoord ook nog eens snel geplaatst. Fijne werkmannen, vriendelijke en respectvol.

De installatie van de zonnepanelen ging vlot. De installatiemonteurs waren vriendelijk en servicegericht.

Fijne service! Goed werk! Creatief in oplossingen!

Fijne service! Goed werk! Creatief in oplossingen!

Vakkundig

Van offerte aanvraag tot en met installatie merk je dat de vakkennis goed is , ook vriendelijk met communicatie.

Vanaf het advies gesprek wordt er meegedacht over de opties en manieren van aansluiten. Enorm vriendelijke jongens die kwamen installeren en alles perfect achter hebben gelaten! 100% aanrader

Over SunDynamics BV

Zorgeloos zonnepanelen op uw dak? Het kán met SunDynamics. Ook voor uw laadpaal, airco en/of thuisbatterij bent u aan het juiste adres bij SunDynamics.