Top (persoonlijke) begeleiding en advies

Ewout Jansen heeft mijn belangen behartigt in een conflict met de werkgever. Ik kan niet anders zeggen dat hij niet alleen zakelijk en inhoudelijk zijn zaakjes erg goed voor elkaar heeft, maar dat ook zijn persoonlijke manier van bijstaan mij het gevoel heeft gegeven dat hij zeer betrokken was. Zijn advies van begin af aan heeft uiteindelijk een mooi resultaat gebracht en dat is te danken aan Ewout Jansen zijn kracht vol te houden in een voor mijzelf persoonlijk zeer zware periode. Ik kan Ewout Jansen ten zeerste aanraden!

• Betrokkenheid

Komt wellicht wat warrig over, maar vergis je niet, hij wat prima wat te doen.

• Betrokkenheid

Ik ben erg blij met de uitgebreide antwoorden en reaearch die Ewout mij keer op keer heeft gegeven.

Ik ben portretfotografe en heb Ewout Jansen een aantal keer om advies gevraagd. Hij heeft mij altijd heel grondig en uitvoerig onderbouwd advies gegeven, met veel voorbeelden en vergelijkbare zaken en tegen een zeer aantrekkelijk tarief!

Super aardige gast.

Deze man is gewoon heel aardig .

Uitstekend!

Ewout heeft de hele ervaring een stuk prettiger gemaakt. Hij kon alles goed vertalen naar normale mensen taal. Daardoor begreep ik veel beter hoe alles in elkaar stak en dat gaf me een gevoel van vertrouwen. Ewout is zeer deskundig en ik zou hem zeker aanraden.

Over Voetnoot Advocatuur

Voetnoot Advocatuur is in 2020 opgericht door Ewout Jansen. Als advocaat specialiseert Ewout zich in het IE-recht, het ondernemingsrecht en het procesrecht. Bij de Hoge Raad en bij enkele Utrechtse advocatenkantoren (Wijn & Stael en LEAN LAWYERS) adviseerde Ewout over het algemeen verbintenissenrecht, ondernemingsrecht, insolventie, huurrecht, auteursrecht/IE, arbeidsrecht, cassaties, mediarecht en de grensgebieden met het bestuursrecht.

Over Advocaatscore.nl