Ik wist niet dat ik weer zo fit kon zijn!

Ik zit nog midden in het traject maar ik heb al ontzettend veel geleerd over voeding en wat de effecten zijn op je lijf. Ik dacht altijd dat ik al redelijk gezond leefde en dat de dingen die ik voelde er gewoon bij hoorde. Iedere jonge moeder is toch moe? En mijn buikpijn die merkte ik niet eens meer op.. Nu, na twee maanden, weet ik dat het echt beter kan. Ik voel mezelf zo veel fitter al en ik ben nog niet eens klaar. Brigitte staat altijd klaar voor vragen waardoor het echt goed toe te passen is, ook in het drukke leven van een werkende jonge moeder. Ik zou dit traject zeker aanraden !

• Heb je een online of offline consult gehad? Online, Offline
  • Ik heb bij Brigitte: het Health Boost Traject gevolgd

Topper! Ze doet haar werk met hart en ziel!

Ik vind het ontzettend leuk om te zien dat Brigitte met zo ontzettend veel passie en plezier haar werk doet. Je voelt aan alles dat ze je verder wilt helpen, haar kennis wilt delen en (ook niet onbelangrijk) zichzelf wilt blijven ontwikkelen om haar werk nog beter te doen.

• Ik heb bij Brigitte: Instagramtraining: Kickstart jouw lichaam gevolgd

Heel veel waardevolle informatie!

Ik heb de vierdaagse Instagram cursus 'Kickstart jouw lichaam' Van Brigitte gevolgd. Wauw! Wat een hoeveelheid informatie deelt Brigitte, echt ontzettend waardevol! Je ziet en merkt aan alles dat ze over heel veel kennis beschikt. En daarnaast deelt ze die met zoveel enthousiasme! Het kan niet anders dan dat ze jou (ook) meeneemt in haar enthousiasme en dat jij zelf gelijk alles in de praktijk wilt brengen om een betere versie van jezelf te worden. Een dikke aanrader!

Vier dagen vol eyeopeners

Tijdens de Instagramtraining van Brigitte heb ik volgens mij heel vaak ja zitten knikken. De kennis die gedeeld werd was interessant en veel was herkenbaar. Door de opdrachten ging je bovendien direct aan de slag met wat je leerde. Een toptraining dus!

Prettig, leerzaam en enthousiast

Ik heb de Instagramtraining Kickstart jouw lichaam gevolgd bij Brigitte. Tijdens deze training heb ik veel nieuwe inzichten en kennis gekregen over heel belangrijke zaken in het leven: voeding, stress en ontspanning. Brigitte vertelt duidelijk en enthousiast en geeft handvatten om het direct toe te kunnen passen in je eigen leven. Ik vind het een aanrader!

Wat een kennis!!

De titel zegt het al. Ik heb ontzettend veel kennis op kunnen doen door alleen al te luisteren naar wat Brigitte mij te vertellen had. Ik heb na het volgen van de Instagram cursus 'Kickstart jouw lichaam' een goede bewustwording kunnen op doen over wat ik nu doe met mijn lifestyle dat dat niet de manier is. Ik ben blij dat ik hem gevolgd heb!!

• Ik heb bij Brigitte: Instagramtraining: Kickstart jouw lichaam gevolgd

Aangezien ik al een emb bloedtest heb gedaan en volgende week de uitslag krijg, ben ik me na deze masterclass al heel bewust van een aantal tekorten die ik me tot nu toe niet echt heb gerealiseerd. Hele goede en duidelijke uitleg.

• Heb je een online of offline consult gehad? Online, Offline

Heel professioneel

Elke masterclass was heel interessant en goed uitgelegd. Brigitte weet heel veel van het onderwerp af. Het hele programma vond ik ook heel professioneel opgezet.

• Ik heb bij Brigitte: Instagramtraining: Kickstart jouw lichaam gevolgd

Super leuk, leerzaam en een mooi product!

Heb de cursus als fijn ervaren, ik vond het leuk en leerzaam, goed te volgen en te begrijpen! Alles werd duidelijk verteld. Ook het product vond ik erg mooi en was ook duidelijk wat bereft de mails enz. Brigitte vind ik erg toegankelijk en meedenkend! Super fijn!

Helder, deskundig, cliëntgericht

De afgelopen dagen heb ik de Instagramtraining Kickstart jouw lichaam gevolgd. Brigitte is helder in haar uitleg, de video's zijn goed te volgen, prettig stem en ze straalt rust uit. Leuke opdrachten waarbij ze íedereen feedback geeft! Oprechte interesse en betrokkenheid. Leuke training, een aanrader!

• Ik heb bij Brigitte: Instagramtraining: Kickstart jouw lichaam gevolgd

Inzichten en handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan

Door de opbouw van de training (per dag een onderwerp) kreeg ik stapsgewijs inzicht in welke factoren een rol spelen bij de klachten ik ervaar. En zonder dat het meteen een informatie-overload is. Ik kon iedere dag de informatie laten bezinken en nadenken over hoe ik het geleerde kon toepassen in mijn dagelijkse praktijk door kleine aanpassingen te gaan maken.

Interessant

Veel opgestoken. Niet alle informatie rust op mij persoonlijk maar kom wel goed vooruit!

• Ik heb bij Brigitte: Instagramtraining: Kickstart jouw lichaam gevolgd

Heel blij dat ik gestart ben met het traject !

Ik ben nu ongeveer 2 maanden onder behandeling bij Brigitte en ik ben er heel tevreden over. Ik heb jarenlang gehoord gekregen van doktoren dat er niks te vinden was ondanks dat ik zelf voelde dat er dingen in mijn lichaam niet goed werkte, maar ik voel mij nu binnen 2 maanden al een stuk beter en het blijft vooruit gaan. Ook al ben ik nog lang niet op het punt waar ik wil zijn. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik mij nog veel beter zal gaan voelen. Brigitte heeft heel veel kennis over gezondheid, en denkt goed mee over verschillende opties en ik voel mij gehoord bij haar. Ik beveel haar dus zeker aan bij andere vrouwen ( die onverklaarbare klachten hebben,vermoeidheid zijn ,hormoonklachten etc)

Uitstekende ervaring

Na zo'n beetje alles te hebben geprobeerd qua gezondheid kwam ik bij Brigitte uit. Ik kan dit iedereen aanraden zeker als je wat 'vage' klachten/ongemakken hebt. Ikzelf heb een autoimmune ziekte met nogal wat bijkomende klachten. Ik heb nu samen met Brigitte een plan van aanpak met daarbij de benodigde vitamines die ik tekort kwam. Mijn beste uitkomst tot nu is dat mijn jeuk echt zo goed als weg is en dat is een geweldig resultaat al! Super bedankt Brigitte.

• Heb je een online of offline consult gehad? Offline

Ik ben bij birgitte gekomen nadat ik t zat was om jaren lang stress in mn lichaam te hebben en altijd moe te zijn.. veel meegemaakt de laatste paar jaar waardoor ik echt lichamelijk klachten had van de stress, en daar weer paniekaanvallen van kreeg..ik heb de EMB test gedaan en kreeg hele duidelijke adviezen van Brigitte wat er aan de hand was en wat ik er tegen kom doen.. nu n maand verder en begin beetje bij beetje op te knappen, ik ben er nog niet(moest ook wel van heel ver komen;-)) maar ik begin al goed verschil te voelen, pijnlijke klachten zijn weg en ik begin steeds rustiger in mn hoofd te worden! En s’ochtends sta ik n stuk fitter op wat ook fijn is met 3 kids! Ik zou Brigitte zeker aanraden vooral aan moeders die weinig energie hebben die zich soms echt door de dag heen moeten slepen..

• Heb je een online of offline consult gehad? Online

Zo blij dat ik bij Brigitte terecht ben gekomen!

Via Instagram kwam ik in contact met Brigitte. Zij geeft daar al ontzettend veel goede tips en tricks en ik herkende me in heel veel dingen. Zij nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden en wantrouwen weg te nemen (de zorg heeft me veel geld gekost de afgelopen jaren). Brigitte is ontzettend professioneel, behulpzaam, vriendelijk en ze neemt echt de tijd voor je. Onze gesprekken gingen via Zoom en die heb ik als heel fijn ervaren. Brigitte weet ontzettend veel over de werking van het lichaam en neemt echt de tijd om alles uit te leggen. Ook nadat ik de EMB bloedtest had gedaan beantwoorde ze alle vragen heel open, professioneel en kundig. Hieruit kwamen toch een hoop dingen waar ik mee aan de slag kan. Ik kreeg een heel uitgebreid plan van aanpak met daarin alle stappen die goed zijn voor me om te zetten op het gebied van voeding, supplementen en levensstijl. Ook gaf ze me veel passende tips voor meer rust, ontspanning en energie opladen. Brigitte blijft ook tussendoor enorm betrokken. Ik heb het gevoel nu echt weer vooruit te kunnen. Ik merk nu al bijvoorbeeld enorme vooruitgang in slapen en overprikkeling. Ik raad iedereen met (vage) klachten aan om naar Brigitte te gaan, terugkerende klachten zijn niet normaal en hoef je geen genoegen mee te nemen. Ik weet zeker dat Brigitte je kan helpen!

• Heb je een online of offline consult gehad? Offline

Zeker de moeite waard om een consult te boeken.

Brigitte neemt de tijd en met de vragenlijsten die je van tevoren in moet vullen, kan ze direct tijdens je intake al aan de slag met advies. Ik kamp met oestrogeen dominantie en teveel stress hormonen wat voor veel klachten zorgt. Brigitte heeft advies gegeven voor supplementen en ook voor de voeding. Nu twee weken later merk ik al verschil in hoe ik me voel. Ik slaap beter, word fitter wakker en heb ook minder honger overdag door het aanpassen van mijn voeding. Ik beveel Brigitte absoluut van harte aan!

• Heb je een online of offline consult gehad? Online

Duidelijke diagnose waar ik verder mee kan

In februari dit jaar kwam ik in het ziekenhuis terecht met uitvals verschijselen en de verdenking dat ik een tia had gehad. Het enige wat werd geconstateerd was een te hoog cholesterolgehalte. Zelf dacht ik dat er iets anders aan de hand was, maar werd behandeld met bloedverdunners en statines om mijn cholesterol omlaag te krijgen. Ik ben bij Brigitte terecht gekomen en zij heeft een EMB test afgenomen waaruit bleek dat ik een ernstig tekort had aan vitamine A B1, B12 en vitamine D Voordat ik in het ziekenhuis terecht kwam had ik al een tijd last van duizeligheid, wazig zien, dubbel zien en kon moeilijk geluid en prikkels verdragen. Na de uitslag van het bloedonderzoek wist ik zeker dat ik geen tia had gehad en ik heb van Brigitte uitgebreide voedings adviezen gekregen, aangevuld met supplementen om mijn tekorten aan te vullen. Ik voelde na een paar weken al een verbetering, maar ik ben qua energie nog niet de oude. Daar is het natuurlijk ook nog te vroeg voor, alle tekorten zijn nog niet aangevuld na 5 weken. Dus ik hou vol en ben overtuigt van een goed herstel. Ik raad iedereen die vage klachten heeft of er regulier niet achter komt wat er aan de hand is aan om eens bij Brigitte langs te gaan voor gesprek, advies en zonodig een bloedtest. Zo'n uitgebreide bloedtest krijg je bij de reguliere artsen niet voor elkaar. Je weet meteen waar de kneep zit en er kan met juiste voeding aangevuld met supplementen veel bereikt worden. Ik ben haar erg dankbaar voor het hartelijk onvangen, advies en gesprekken.

• Heb je een online of offline consult gehad? Offline

Ik voel mij zoveel beter!

Al een hele tijd liep ik met vage klachten rond. Ik sportte veel en had het idee dat ik mijn voeding ook wel redelijk onder controle had. Vorig jaar kwam ik via via bij Brigitte terecht en sinds ik met haar het traject ben ingegaan is er veel veranderd. Ik heb een bloedtest laten doen waar ontzettend veel interessante informatie uitkwam. Dat ik reageerde op lactose/koemelk wist ik al uit het verleden. Maar uit deze test kwam ook dat ik hoog scoorde op gluten.. iets wat ik misschien ergens in mijn achterhoofd wel wist maar liever niet wilde weten. Ook was ik erg vermoeid, ik kon mijn bed nooit uit in de ochtend. En dat was ook terug te zien in mijn uitslag, want ik scoorde erg laag op B12. Sinds ik allerlei supplementen slik, voel ik me ook echt een stuk fitter. Daarnaast heb ik opnieuw de voeding opgepakt. En hier leer ik iedere dag nog in. Brigitte begeleid erg goed! Is duidelijk en weet van aanpakken. Ze reageert snel en weet heel goed waar ze over praat. Ik ben zo blij dat ik die bloedtest en dit traject ben gestart. Ik raad dit dan ook aan iedere vrouw die ook maar wat vage klachten heeft, neem je gezondheid alsjeblieft serieus en denk niet dat gaat wel weer over. Als je weet hoe je het moet aanpakken, geeft dat zoveel rust.

Dankbaar!

Ik ben ontzettend dankbaar dat Brigitte mij heeft geholpen het vertrouwen in mijn lichaam terug te krijgen. Iedere vrouw die het belangrijke vind om zelfverzekerd te zijn, gezond te eten en lekker in haar vel te zitten en het om één of andere reden niet lukt deze drie punten aan te pakken en hier wel in zou willen investeren..................bel Brigitte!

Goed geholpen

Mijn zoon had veel last van darmkrampjes en reflux. Hierdoor huilde hij veel en wilde hij niet in zijn bedje slapen. Na een consult van Brigitte hebben we een paar fijne tips gekregen om hem hierbij te helpen. Zijn reflux is nu bijna weg en zijn krampjes zijn veel minder geworden. We zijn er nog niet helemaal, maar hij kan weer lachen, spelen en slapen (in zijn bedje!) Voor ons is het een groot verschil en we kunnen nu weer genieten van en met onze zoon. Ik kan het moeders aanraden die kinderen hebben met reflux en darmkrampjes.

Over Brigitte van der Wielen

Brigitte van der Wielen is een orthomoleculair therapeut die vrouwen helpt om fitter en energieker te worden, hormonaal in balans zijn zodat ze weer lekker in hun vel zitten. Daarnaast help ik ook baby's en kinderen om van klachten zoals KNO-problemen, reflux, darmkrampjes, concentratieproblemen, eczeem en buikpijn af te komen.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.