Prima bedrijf.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Installatie van 36 panelen met een op elkaar ingespeeld team erg fijn.

Snelle en duidelijke communicatie. Goede en nette installatie

Vakkundige installateurs die met respect met de woning en de bewoners omgaan. Dito mbt Amber van ser

Goede service, vaklieden die rekening houden met je persoonlijke wensen. Laten de boel netjes achter en gaan met respect om met de woning. Bij vragen krijg je Amber aan de lijn die snel opneemt en altijd bereid is een uit te leggen. Toekomstige uitbreiding besteed ik wederom uit bij Goforsunpower.

Uitvoering veilig en netjes.

Zeer goede en duidelijke adviezen van Gofor Sunpower. Professionele opname. Uitvoering overeenkomstig afspraak, veilig en netjes. Goede nazorg.

Prima vakmensen

Alle werkzaamheden verliepen soepel, iegereen wist wat hij moest doen. Alles netjes is uitgevoerd en is werkzaam inclusief de app.

Vakkundig bedrijf.

Zowel op kantoor (Amber) als de medewerkers die de zonnepanelen hebben geplaatst kwamen zeer deskundig en vriendelijk over. De panelen zijn bij ons tot grote tevredenheid geplaatst. Onze buren hebben trouwens ook hun panelen bij Goforsunpower besteld.

Top club!

Zeer bekwaam, vriendelijk en behulpzaam. Laat de zon maar komen!

Op tijd, snel en goed geleverd!

Prettig, snel en goed

Leuk team van jonge enthousiaste mensen die in 1 dag onze 34 panelen met de bijbehorende installatie hebben opgeleverd. Werken netjes en efficient. Heeft me wel een hoop dakpannen gekost… :)

snel en vakkundig , conform afspraak

Positieve ervaring

Gewoon goed!

Zelfs een stuk eerder dan oorspronkelijk gepland werden de zonnepanelen geplaatst. Keurig werk geleverd door vakkundig en vriendelijk personeel. Ook een klein probleempje werd de volgende dag opgelost. Zeer aan te bevelen.

Zeer nette en professionele werkwijze

Hele goede ervaring met Goforsunpower. Vriendelijke klant afhandeling en nette en zorgvuldige monteurs. Panelen liggen er netjes bij en alles is mooi verwerkt in de Groepenkast.

Prima werk geleverd

Goed en netjes gewerkt

Een groot compliment.

Voordien via via, goede geluiden gehoord en kunnen nu het project is afgerond alleen maar bevestigen. In alle opzichten zeer goede ervaringen, zowel telefonisch als ook met het uitvoerend personeel. Een aanbeveling waard!

Uitstekende en klantvriendelijke service

De monteurs werken snel, netjes en zijn klantgericht. Geven aan wat ze doen. Panelen liggen nu netjes op dak en meteen uitleg gekregen over de werking.

Top bedrijf,zeer vriendelijk,uitstekende service.

Betrouwbaar,vriendelijk,uitstekende service. Vanaf het eerste telefonisch gesprek had ik er al een goed gevoel bij,ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen. De zonnepanelen die zij aanbieden zijn door de consumenten bond als beste getest en dat wil ook wel wat zeggen.

Ben super tevreden

Zonnepanelen prima aangesloten en geinstalleerd

Prima, enige smetje is de BTW teruggave deze is nu drie maanden verder nog niet gerealiseerd.

prettig zakendoen en vakkundig werk.

Er is op een prettige / deskundige manier zaken gedaan met Amber van Doorn. Het team Erik en zijn vrouwelijke en mannelijke collega hebben vlot en vakkundig werk geleverd. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden met de zonnepanelen.

Hele prettige club!

Precies zoals je in deze voor mij redelijk ondoorzichtige materie graag geholpen wil worden……. Zo secuur in zowel het werk als de communicatie,echt onderscheidend. Dit is het tweede huis wat ik met ze optuig en zeker ook niet het laatste!

Duidelijke communicatie

De afspraken, vragen en antwoorden per mail verliepen heel erg duidelijk. Fijne mensen die bij ons thuis kwamen.

Vakkundige installatie

De voorbereiding, planning en installatie van 12 zonnepanelen door Goforsunpower uit Rhenen is uitstekend verlopen. Prima vakwerk door deskundige en vriendelijke monteurs. Chapeau!

Professioneel

Een bedrijf waar je op kunt bouwen! Goed bereikbaar, hun communicatie is helder, prijs-kwaliteit verhouding prima en de installatie verliep uitstekend. Alles werkte naar behoren en meteen dezelfde dag al energie opwekken. Fijn dat er nog bedrijven zijn, die hun klant centraal zetten, aanrader!

Prettig contact

Goede communicatie. Prettige medewerkers. Goede adviezen.

Goed op elkaar ingespeeld team.

Prettige medewerkers. Netjes in de omgang. Snel werken. Netjes afwerken m.n. de monteur die de groepen kast heeft geïnstalleerd.

Utrechtsestraatweg 206 206A

3911TX Rhenen

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over onder andere zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.