Perfect, bij bezoek, gastvrij. Goede en veilige montage.

Niets was te veel ,vakkundig personeel.

Geweldig berdrijf.

Vriendelijke en kundige mensen die ruim de tijd voor je nemen.

8 zonnepanelen laten plaatsen door goforsunpower. Goede uitleg en informatie.zeer net werk afgeleverd. Zeker een aanrader

Geweldig service van offerte tot plaatsing

Snel een afspraak kunnen maken om te zien of en zoja hoeveel zonnepanelen er geplaatst konden worden, binnen 48 uur twee duidelijke offertes met de verschillen is wp en kosten. Levering en plaatsing op de afgesproken dag. Dit is mijn 2e installatie met zonnepanelen bij dit bedrijf, de 1e op het westen (woning) deze op het zuiden(op een overkapping) in de afgelopen jaren geen productie onderbreking gehad. 1x storing in de app, maar dat werd snel opgelost. Top bedrijf dat ik van harte aanbeveel.

Ze hebben alles netjes verzorgd snel en goede uitleg en nette vaklieden

Zeer klantvriendelijk, duidelijk en snel. Monteurs weten wat ze moeten doen en zijn keurig netjes.

Goed bedrijf met kennis van zaken

Goed bedrijf, weten waar ze het over hebben en hebben op iedere vraag een antwoord. Denken met je mee voor de best passende oplossing. Tijdens de installatie wordt er ook goed gecommuniceerd wat er gebeurd en uitgelegd hoe e.e.a. werkt.

Geweldig bedrijf

Goforsunpower komt alle afspraken nauwkeurig na. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. De installatie van de zonnepanelen is supernetjes en snel uitgevoerd. Ik kan geen negatief punt bedenken.

Alles netjes geplaats.

Netjes de zonnepanelen geplaats. En de nieuwe meterkast. Alles goed uitgelegd. Aanrader.

Uitstekend werk geleverd!

Amber, Xavier en Joshua, we zijn heel erg tevreden over de manier waarop jullie alles hebben uitgevoerd.

professioneel en klantvriendelijk

Goforsunpower is ons aanbevolen door vrienden. Naast dat we de adviseur van Goforsunpower hebben uitgenodigd voor een orienterend gesprek, hebben we ook andere partijen aan tafel gehad. Goforsunpower wekte een goede indruk en kwam zeer professioneel over. Geen woekerprijzen en geen bla-bla, maar een helder gesprek over de mogelijkheden van zonnepanelen. De offerte was helder en een afspraak snel gemaakt. Op de dag van installatie kwamen drie keurige jongens de zonnenpanelen installeren. Eén daarvan was de adviseur die al bij ons thuis geweest was. Een bekend gezicht dus. Het geheel is keurig geinstalleerd en uitgelegd. Aan onze buren verderop hebben we Goforsunpower inmiddels van harte aanbevolen.

Leveren goed werk.

Prima bedrijf, fijne medewerkers. ze weten waar ze mee bezig zijn en komen hun afspraken na.

Super fijn bedrijf

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Monteurs werken zeer netjes Denken met je mee Komen afspraken na

Toppers, vakmensen die snel en netjes werken.

Goed advies, inmeten en controleren van het dak. Binnen 5 uur 8 panelen geplaatst. Heel blij mee..

Goforsunpower is als het zonnetje in huis!

In één woord professioneel. Vanaf het offertetraject, de dak schouw en beoordeling van de meterkast, alsmede de plaatsing van de zonnenpanelen is alles perfect uitgevoerd. Tevens zijn alle contactmomenten erg prettig verlopen met het totale team van Goforsunpower. Er is steeds op tijd door vriendelijke en professionele medewerkers contact onderhouden. Tevens is verplaatsing van de installatie van de zonnenpanelen naar een andere dag op mijn verzoek prettig geregeld. De binnendienst medewerkster Amber van Doorn verdient een extra pluim voor haar to the point reacties en organisatievermogen.

Heel tevreden over de hele gang van zaken

Zowel het offertetraject als de uitvoering is uitstekend verlopen! Het bedrijf blijkt heel deskundig en klantvriendelijk.

Zeer netjes en professioneel

Zeer prettig contact en ik kan alleen maar complimenten geven aan de collega’s die langs zijn geweest om de boel te installeren. Ze werken netjes, zijn erg vriendelijk en denken goed mee. Top dus!

volgens planning, snel en deskundig uitgevoerd

Volgens planning uitgevoerd, zeer vriendelijk personeel, en werkzaamheden zien er netjes uit.

Vriendelijke mensen, correcte aflevering

Monteurs waren vriendelijk en hielpen met instellen app op mob. Goede uitleg. Ben heel tevreden en kan bij iedereen aanbevelen

Goed!

Erg prettig en goed. Ik heb de voorlichting over de aan te schaffen zonnepanelen, de montage en de manier waarop als zeer prettig en goed ervaren.

We zijn super geholpen, fijne mensen!

Snel plaatsen van de panelen!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Vanaf het begin tot aan het eind een zeer fijn bedrijf. Amber aan de telefoon is zeer vriendelijk. Ook de 2 monteurs behulpzaam. Klein voorbeeldje: de ring van de kruipruimte bleek los gelaten. Monteurs stelde voor om dit even vast te zetten. Ook vond ik in de meterkast iets niet mooi afgewerkt. Geen probleem om dit aan te passen. Leuke gemoedelijke lui.

Ik ben uitermate tevreden!

Werkzaamheden zijn eerder uitgevoerd dan eerst gepland. (zeer blij mee). Het team dat de panelen plaatste was heel goed (Vriendelijk, vlot, netjes, beleefd en hulpvaardig). Ook de telefonische contacten waren uiterst vriendelijk. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

Uitekend geholpen en prima service

Nadat SunPower enige jaren geleden ons kantoor van zonnepanelen had voorzien heb ik hen gevraagd dit keer te helpen om mijn huis te verduurzamen. De voorbereidingen verliepen zeer voorspoedig en omdat er enige ruimte in de planning was werden wij snel geholpen. Het plaatsen en in werking zetten van de elf panelen duurde bij elkaar ongeveer vier uur. De monteurs waren vriendelijk, werkten netjes en vakbekwaam.

Prima bedrijf.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Installatie van 36 panelen met een op elkaar ingespeeld team erg fijn.

Utrechtsestraatweg 206 3911TX Rhenen

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over onder andere zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.