fouten, ontbrekende info en vragen die niet relevant zijn

er zitten fouten in de vragen (bv. antwoorden die niet bij de vraag horen), deviatie tabellen ontbreken waardoor je de vraag niet kunt beantwoorden en foute antwoorden (het zijn 36 satellieten, niet 24) . Maar het grootste probleem: er staan veel vragen uit de BVA in. Ik werd hierdoor helemaal verward en dacht: huh? nooit gezien. Dat klopt: BVA is al jaren geen onderdeel meer van vaarbewijs 2. Deze moeten er dus uit! Ook miste ik veel soorten vragen mbt navigatie (bv. de tijdsduur uitrekenen). Oftwel: niet representatief voor het examen. De site werkt prettig en snel, dat is goed. Als jullie de vragen allemaal goed zouden herstellen, kan het een fijn werkende site zijn, maar het moet eerst inhoudelijk kloppen

• Welke training/module heb je gedaan? vaarbewijs 2

Veel fouten in de wft vermogen examentraining

Zonde van het geld. Iets fout rekenen omdat je er 0.42 cent naast zit wordt bij het examen niet gedaan maar bij de examentraining wel. Zo staan er nog wel wat fouten in en de uitleg van wat je fout doet is voor mij niet uitgebreid genoeg. Bij sommige opgaven snap ik nog steeds niet wat ik fout heb gedaan terwijl ik daar wel graag van zou willen leren.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft vermogen examentraining

Matig!

In de examens zaten regelmatig dubbele vragen, vragen die niet klopten, waar informatie miste en die geen afspiegeling zijn van de moeilijkheidsgraad van de CBR-examenvragen. Die zijn namelijk een stuk lastiger. Desondanks is er weinig beters om veel vragen te kunnen oefenen...

• Welke training/module heb je gedaan? Klein vaarbewijs 1

Totale onzin

examenvragen kwamen totaal niet overeen. En van de trainer na een week pas een antwoord.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Schade Particulier

Moeilijk opzeggen

Ondanks dat ik mijn abonnement al had opgezegd, willen ze dat ik nogmaals betaal, voor iets wat ik niet (meer) gebruik. Niet gebruiken dus.

Hi Frank, Moeilijk opzeggen? Hoe bedoel je? Je kunt namelijk met 2 klikken (via: mijn account> abonnementen) opzeggen en is in 1 minuut geregeld. Overigens zit je nooit ergens aan vast, er is geen opzegtermijn of iets dergelijks. Stop = stop. Overigens is het zo dat als je niet voor de laatste dag van je abonnement opzegt, het account inderdaad opnieuw word verlengd voor 30 dagen. Dit in tegenstelling tot wat jij beschrijft, want uit jouw gegevens blijkt dat je inderdaad niet voor de laatste dag van je abonnement hebt opgezegd, en dus daarom opnieuw geactiveerd bent. Overigens zijn wij heel coulant hierin hoor, we helpen je graag. Ik hoop wel dat je geslaagd bent.. mvg, Rolf Sommels helpdesk

goede examens!

in tegenstelling tot andere ervaringen wil ik toch melden dat de examens weldegelijk aansloot op het CDFD eindexamen. Ik deed afgelopen vrijdag examen voor wft pe schade zakelijk en slaagde met 75%. Ik had tevoren nog telefonisch contact gehad met Rolf omdat ik me afvroeg of de examens al waren aangepast naar de toetstermen van 1 april 2021. Hij bevestigde mij dat dat zo was. Ik ben dus zeer tevreden over de kwaliteit van de examens.

• Welke training/module heb je gedaan? wft pe schade zakelijk

Hartstikke goed! Dankjewel Peter!!!

Door ziekte kon ik de bestelde opleiding niet volgen. Ik heb gebeld of Toetsjekennis uit coulance de opleiding weer een maand open kon zetten. Dat ging helaas niet maar na een goed gesprek en wat doorvragen door Peter was hij wel zo schappelijk om een kortingscode aan te bieden. Ik vind het een meer dan schappelijke oplossing. Fijn dat dat vertrouwen er nog is.

• Welke training/module heb je gedaan? schade particulier

Zeer slechte oefenexamens PE Schade Zakelijk

Over de oefenexamens PE Schade Zakelijk heb ik voor 11 vragen feed back gevraagd aan de docent René omdat de gegeven antwoorden niet juist waren. Helaas heb ik geen reactie mogen ontvangen van de docent. Daarom heb ik op 17 maart een klacht ingediend bij ToetsJeKennis en mijn geld teruggevraagd. Bij de klacht had ik alle vragen toegevoegd die ik aan de docent heb voorgelegd. Binnen een half uur had ik een reactie ontvangen van de heer Sommels. Hij vond het ook onacceptabel en heeft het voorgelegd bij de opleider waar de docent voor werkt. Aan de hand daarvan zou bepaald worden of het terecht is dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dhr Sommels vond dit wel terecht maar de docent bepaald zei hij. Na 17 maart geen enkele reactie meer ontvangen van de heer Sommels of iemand anders van ToetsJeKennis. Op 6 april en 15 april een rappel mail gestuurd maar helaas geen reactie meer ontvangen. Daarom wil ik langs deze weg iedereen waarschuwen voor de slechte kwaliteit oefenexamens voor PE Schade Zakelijk

• Welke training/module heb je gedaan? PE Schade Zakelijk

Hi Marjan, Wat jammer dat je deze ervaring met een van de docenten hebt. We hebben meermaals gevraagd of de docent wilde reageren op jouw opmerkingen. Overigens hebben we sinds 1 april 2021 volledig nieuwe examens en samenvattingen en werken wij met een andere docent met betrekking tot de WFT en PE schade zakelijk modules. Ik kan je verzekeren dat het lesmateriaal per 1 april 2021 ( en dat geldt trouwens voor alle WFT modules) 100% in orde en up -to-date is. Helaas lukt het niet altijd om iedere klant tevreden te stellen. Daar doen wij als platform uiteindelijk wel ons best voor, maar zijn afhankelijk van de snelheid van de docenten. Hopelijk ben je wel geslaagd voor je examens. met vriendelijke groet, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl

Zeer goede oefenexamens WFT Vermogen

Uitstekend geholpen door Peter ivm de oefenexamens WFT Vermogen. Bedankt voor je feecback!

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Vermogen

Fijne oefenexamens PE schade particulieren

Ik heb gebruik gemaakt van de pe schade particulieren examens en ben geslaagd! Fijn dat je de examens zoveel als je wilt kunt maken. Nu nog pe inkomen doen!

• Welke training/module heb je gedaan? pe schade particulieren

Voldoende

ToetsjeKennis heeft me geholpen met het leren van de stof voor de module WFT Vermogen.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT Vermogen

TOP

Ik heb veel gehad aan de oefenstof van ToetsJeKennis. Met name de PE Hypothecair Samenvatting heb ik als zeer prettig ervaren. Kort bondig en to the point. Helemaal topppp

• Welke training/module heb je gedaan? PE Hypothecair Krediet

ToetsJeKennis heeft me goed geholpen met het oefenen voor mijn examen.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Inkomen

Professioneel

Beste meneer, mevrouw Het verslag en examens hebben mij goed geholpen om het diploma Wft Zorgverzekering te halen. Ook de nazorg was prima. Ik was vergeten om mij tijdig af te melden. De medewerker van de site loste dit professioneel op.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft zorg

dit jaar slecht PE schade zakelijk en PE Inkomen

Voorgaande jaren goeder ervaringen gehad met Toets Je Kennis. Dit jaar in februari PE schade zakelijk gedaan, veel vragen/antwoorden klopte niet en waren niet up to date. Betreffende docent reageert niet op berichten. Toen ik belde aardige man gesproken alleen van kennis (logisch) niet op de hoogte, kreeg uiteindelijk een wordt document met veranderingen aanpassingen. Met PE Inkomen helaas hetzelfde ook hier het excuus door de overgang van examens PE april 2021, echter was de stof van 2020 ook niet up to date. ook hier geeft de docent geen reactie. Jammer. Nu overgestapt naar Lindenhaege, stukje duurder maar veel beter met slim leren en proef examens die up to date zijn en volledig in de lay out van officiële examen.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Schade zakelijk en inkomen

Beste Dirk, Wat jammer dat je deze ervaring hebt met de examens van 2020. Helaas kan ik aan de oude examens van voor 1 april 2021 niets meer doen natuurlijk, maar we hebben jouw beoordeling wel meegenomen in de nieuwe examens die per 1 april 2021 beschikbaar zijn. We hebben elke examenvraag persoonlijk gecontroleerd op juistheid en actualiteit en ik kan je verzekeren dat de examens die wij per 1 april 2021 aanbieden 100% up-to-date zijn en naadloos aansluiten op de CDFD eindexamens. Wellicht heb je dit jaar nog andere PE modules nodig, en durf ik voor deze examens mijn handen in het vuur te steken. mvg, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl

Contact drama om account stop te zetten

Heb telefonisch geprobeerd jullie te contacten. Via chat geprobeerd en mail verzonden. Ik krijg geen reactie. Ik wil gewoon zeker weten dat mijn account stop is gezet en niet zien dat ik in afwachting ben van een annulering. Wil gewoon niet dat er nog iets van mijn rekening wordt gehaald wat ik niet wil. De examens vond ik prima, maar wil gewoon niet aan iets vastzitten. En als ik zeker weet dat mijn account nu gedeactiveerd is vind ik het prima, maar het geen contact krijgen over een abonnement wat ik niet wil vind ik vervelend. Er blijft staan in afwachten annulering.

• Welke training/module heb je gedaan? Pe cons en pe schade

Goedenavond Desiree, Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is? Je account is geannuleerd toch? Ik zal het nogmaals uitleggen, het is namelijk heel eenvoudig. Je koopt bij ons een training via een maandabonnement. Stel dat je op 1 januari betaald, dan heb je. tot 1 februari toegang. Stel nu dat je de 2de periode (dus februari in dit voorbeeld) je account op de 15de annuleert, dan heb je nog tot ...... je raad het al, 1 maart, want daar heb je voor betaald (namelijk op 1 februari opnieuw voor 30 dagen). In je scherm staat er dan inderdaad dat je abonnement in afwachting van annulering is tot de einddatum. Jammer dat je hiervoor ons een slechte review geeft omdat er helemaal niets fout is.

Goede Oefenstof

ToetsJeKennis heeft mij goed geholpen met het voorbereiden van het examen wat ik ook uiteindelijk met een voldoende heb afgerond. Ben erg dtevreden

• Welke training/module heb je gedaan? PE Vermogen

Goed!!!

Ik heb de oefenexamens en de samenvatting van PE Hypothecair Krediet goed kunnen gebruiken om te oefenen om daarna mijn examen goed te kunnen maken.

• Welke training/module heb je gedaan? PE Hypothecair Krediet

Veel van hetzelde

Een oefenexamen pakket gekocht van 10 oefen examens. Zaten wat fouten in qua vragen zelf. Ook meerdere dezelfde vragen in 1 oefenexamen. En veelal dezelfde vragen overal alle examens. Jammer morgen examen maar helaas geen vertrouwen in de oefenexamen die ik heb gemaakt.

• Welke training/module heb je gedaan? Marifoon

Ik heb mijn WFT PE Inkomen voldoende afgerond, door goed te oefenen met de oefenexamens en de samenvatting van ToetsJeKennis. Ik ben erg tevreden en ik raad het jullie allemaal aaan

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Inkomen

Oefenexamens wft vermogen

Geweldig oefenmateriaal!!

• Welke training/module heb je gedaan? Wft vermogen oefenexamens

Dit keer veel fouten in de antwoorden.

Heb vaker oefenexamens gedaan van toets je kennis, was altijd goed tevreden, maar dit jaar waren er veel foute antwoorden in Wft Pe Inkomen. Dat vind ik erg jammer.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE inkomen

zeer tevreden

Ik heb op 1 feb 2021 oefenexamens besteld. De vragen hebben mij heel erg geholpen. Veel vragen kwamen overeen met de echte examen.

• Welke training/module heb je gedaan? WFT PE Zakelijk

Goede oefeningen

Ik heb veel geoefend en door deze oefeningen is mij duidelijker geworden op welke hoofdstukken moet ik me nog beter voorbereiden.

• Welke training/module heb je gedaan? Wft basis

Waardeloos, nooit meer

PE WFT INKOMEN april 2020 tot april 2021 stikt van de fouten, info komt overeen met de stof van vorig semester. Zeer magere terugkopeling leereffect 0. Gebeld met TJK geven aan dat de vragen niet zelf maken en en niet inhoudelijk op de hoogte zijn puur een platform a la spotify. De vragenmaker die op de site staat werkt al niet meer voor TJK had het te druk, wat mij betreft niet met het maken van goede vragen. Echt, echt zeer onder de maat zonde van je geld. Jaren terug was kwaliteit veel beter

• Welke training/module heb je gedaan? PE WFT INKOMEN

Beste Iman, Jammer dat je deze ervaring met ons hebt.. Ik vraag me dan wel af waarom je ieder examen minimaal 3 x hebt gemaakt, terwijl je ontevreden bent.. ;( Ik hoop toch dat je geslaagd bent voor je examen. Het had fijn geweest als je ook had aangegeven wat er precies onjuist was, dan hadden we de docent daarop kunnen wijzen..

Over ToetsJeKennis.nl

ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende trainingsplatformen in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale video trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.