Hi Frank, Moeilijk opzeggen? Hoe bedoel je? Je kunt namelijk met 2 klikken (via: mijn account> abonnementen) opzeggen en is in 1 minuut geregeld. Overigens zit je nooit ergens aan vast, er is geen opzegtermijn of iets dergelijks. Stop = stop. Overigens is het zo dat als je niet voor de laatste dag van je abonnement opzegt, het account inderdaad opnieuw word verlengd voor 30 dagen. Dit in tegenstelling tot wat jij beschrijft, want uit jouw gegevens blijkt dat je inderdaad niet voor de laatste dag van je abonnement hebt opgezegd, en dus daarom opnieuw geactiveerd bent. Overigens zijn wij heel coulant hierin hoor, we helpen je graag. Ik hoop wel dat je geslaagd bent.. mvg, Rolf Sommels helpdesk
Hi Marjan, Wat jammer dat je deze ervaring met een van de docenten hebt. We hebben meermaals gevraagd of de docent wilde reageren op jouw opmerkingen. Overigens hebben we sinds 1 april 2021 volledig nieuwe examens en samenvattingen en werken wij met een andere docent met betrekking tot de WFT en PE schade zakelijk modules. Ik kan je verzekeren dat het lesmateriaal per 1 april 2021 ( en dat geldt trouwens voor alle WFT modules) 100% in orde en up -to-date is. Helaas lukt het niet altijd om iedere klant tevreden te stellen. Daar doen wij als platform uiteindelijk wel ons best voor, maar zijn afhankelijk van de snelheid van de docenten. Hopelijk ben je wel geslaagd voor je examens. met vriendelijke groet, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl
Beste Dirk, Wat jammer dat je deze ervaring hebt met de examens van 2020. Helaas kan ik aan de oude examens van voor 1 april 2021 niets meer doen natuurlijk, maar we hebben jouw beoordeling wel meegenomen in de nieuwe examens die per 1 april 2021 beschikbaar zijn. We hebben elke examenvraag persoonlijk gecontroleerd op juistheid en actualiteit en ik kan je verzekeren dat de examens die wij per 1 april 2021 aanbieden 100% up-to-date zijn en naadloos aansluiten op de CDFD eindexamens. Wellicht heb je dit jaar nog andere PE modules nodig, en durf ik voor deze examens mijn handen in het vuur te steken. mvg, Rolf Sommels Helpdesk ToetsJeKennis.nl
Goedenavond Desiree, Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is? Je account is geannuleerd toch? Ik zal het nogmaals uitleggen, het is namelijk heel eenvoudig. Je koopt bij ons een training via een maandabonnement. Stel dat je op 1 januari betaald, dan heb je. tot 1 februari toegang. Stel nu dat je de 2de periode (dus februari in dit voorbeeld) je account op de 15de annuleert, dan heb je nog tot ...... je raad het al, 1 maart, want daar heb je voor betaald (namelijk op 1 februari opnieuw voor 30 dagen). In je scherm staat er dan inderdaad dat je abonnement in afwachting van annulering is tot de einddatum. Jammer dat je hiervoor ons een slechte review geeft omdat er helemaal niets fout is.
Beste Iman, Jammer dat je deze ervaring met ons hebt.. Ik vraag me dan wel af waarom je ieder examen minimaal 3 x hebt gemaakt, terwijl je ontevreden bent.. ;( Ik hoop toch dat je geslaagd bent voor je examen. Het had fijn geweest als je ook had aangegeven wat er precies onjuist was, dan hadden we de docent daarop kunnen wijzen..
ToetsJeKennis.nl is één van de snelst groeiende trainingsplatformen in Nederland met een groeiend aanbod aan e-learning en digitale video trainingen! Op ToetsJeKennis.nl oefen je uitsluitend met up-to-date examenvragen die gemaakt worden door erkende vak docenten, zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het eindexamen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.